"Το αγγελάκι που έλαμψε ξανά" του Άγγελου Ραυτόπουλου

Τι χρειάζεται κανείς για να είναι ευτυχισμένος; Σπίτια, αυτοκίνητα, χρυσαφικά, ρούχα ή καλλυντικά; Η ψυχή δεν χορταίνει με υλικά, ο μόνος τρόπος για να λάμψει είναι μέσα από συναισθήματα. Όταν δίνεις σε κάποιον που χρειάζεται βοήθεια, όταν προσφέρεις ότι μπορείς για να στηρίξεις εκείνον που είναι θλιμμένος, τότε και μόνο τότε μπορεί να νιώσει κανείς την πραγματική αγάπη. Και αυτό μας μαθαίνει το μικρό αγγελάκι που ήταν στενοχωρημένο και το φωτοστέφανό του δεν έλαμπε. Πως όσο και να αναζητάς την ευτυχία, τελικά μόνο μέσα από τη φιλία και την προσφορά μπορείς να τη βρεις.
Συγγραφέας: Άγγελος Ραυτόπουλος
Εκδόσεις: Bookberries 
ISBΝ: 978-618-82542-3-7
Σελίδες: 22
Ηλικίες: 3-6
(Σκληρό εξώφυλλο)

Το πρώτο αυτό βιβλίο του Άγγελου Ραυτόπουλου είναι για ηλικίες από 3 ως 6 χρονών και αναφέρεται στην επίλυση ενός προβλήματος με την προαγωγή της θετικής διάθεσης και της φιλίας. Είναι ένα όμορφο δωράκι κατάλληλο ακόμη και για τις μέρες των Χριστουγέννων, ιδίως αφού ο κεντρικός ήρωας με τα γυαλιά είναι ένα αγγελάκι. 



Διαβάσαμε το παραμυθάκι με την βαφτιστικιά μου, την 4χρονη Ξένια, και αφού λύσαμε τις απορίες μας (τι είναι φωτοστέφανο και γιατί είναι γκρι) μάθαμε πως με τους φίλους χαμογελάμε και με το χαμόγελο λάμπουμε! 

Ο συγγραφέας Άγγελος Ραυτόπουλος πέρασε για λίγο από τη Χώρα των Βιβλίων για να τον γνωρίσουμε καλύτερα!!

Πως εμπνεύστηκες το συγκεκριμένο βιβλίο;
Αρχικά είχα στο μυαλό μου ένα αγοράκι το οποίο θα μπορούσε να μετατρέψει κάτι αρνητικό σε κάτι θετικό. Μετά από πολύ σκέψη , μιας και αποτελεί το πρώτο μου δημιούργημα , θέλησα εγώ να είμαι αυτός ο ήρωας. Ένας ήρωας με δυνάμεις. Αλλά ποιά δύναμη μεγαλύτερη από την αγάπη και πόσο μάλλον από αυτή των φίλων. Αυτών των ανθρώπων όπου βρίσκονται δίπλα σου γιατί το θέλουν. Όλες αυτές τις σκέψεις με λίγη μαγική παιδική αστερόσκονη της μικρής μου και λατρεμένης Ιωάννας που τυγχάνει να είναι και κόρη της Χριστίνας Μπιλμπίλη της εικονογράφου μου με βοήθησαν να δημιουργήσω το συγκεκριμένο παραμύθι.

Πώς ήταν η εμπειρία σου από το πρώτο αυτό βιβλίο;
Η εμπειρία ήταν και συνεχίζει να είναι ένα ονειρικό ταξίδι στην χώρα των παιδικών συναισθημάτων. Η αθωότητα των παιδιών αλλά και οι τόσο περίεργες απορίες όπου μου θέτουν, όταν τους συναντώ μου προκαλούν την διάθεση να θέλω όλο και περισσότερο να γράψω ξανά. Το ταξίδι της συνεργασίας μου με τον εκδοτικό μου οίκο αλλά και την άξια εικονογράφο μου ήταν πραγματικά κάτι όπου θα έχω ως μπούσουλα για τα επόμενα παραμύθια μου.

Ποιους παραμυθάδες λατρεύεις;
Χα, τώρα από πού να ξεκινήσω, η αλήθεια είναι πως δυο είναι αυτοί όπου λατρεύω εδώ και πολλά χρόνια. Ο πρώτος είναι ο Benji Davies, ο οποίος θεωρώ πως είναι πανέξυπνος. Επίσης στους αγαπημένους συγκαταλέγω τον Μπουκάι με τον αλυσοδεμένο ελέφαντα το οποίο πραγματικά θεωρώ ιδιοφυές και πρέπει να ομολογήσω πως εδώ και χρόνια σκέφτομαι με λίγο ζηλότυπο τρόπο πως θα ήθελα εγώ να το είχα σκεφτεί ως παραμύθι.

Έχεις κάποια ακόμη ιστορία που ετοιμάζεις;
Εάν ήμουν λίγο πιο ξεκούραστος , θα μπορούσα να γράφω κάθε μέρα. Οι ιδέες πολλές μα χρειάζεται η απαιτούμενη διάθεση για να γράψεις ένα καλό παραμύθι. Σίγουρα κάτι έχω όπου ετοιμάζεται αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω τον καινούργιο μου ήρωα ακόμη.

Ο Άγγελος κατάγεται από τη Λευκάδα, γεννήθηκε στην Αυστραλία και τώρα ζει στην Καβάλα. Εμπνέεται πολύ από τα μικρά παιδιά και ονειρεύεται να δημιουργήσει πολλά ακόμα παραμύθια για τους μπόμπιρες και τις νεράιδες της ζωής του.

Την εικονογράφηση έκανε η Χριστίνα Μπιλμπίλη.

Ο συγγραφέας προσφέρει 3 αντίτυπα στους κατοίκους της Χώρας των Βιβλίων μέσω Facebook. Για να πάρετε μέρος πατήστε εδώ όπου θα βρείτε τα βήματα αναλυτικά!

0 σχόλια