New Year's Resolutions (2018)

Το 2018 πέρα από μια νέα χρονιά, είναι και η χρονιά που γίνομαι 30, οπότε οι στόχοι μου για φέτος ίσως να είναι και πιο σημαντικοί. Από την περασμένη χρονιά θέλω να αφήσω πίσω μου την αβεβαιότητα, την μελαγχολία και ότι δεν προχωράει. Βασικός στόχος για το μέλλον είναι να μην κάνω πράγματα που με καταπιέζουν και δε με κάνουν να αισθάνομαι όμορφα.

Να διαβάζω καινούργια βιβλία, από αυτά που μόλις κυκλοφορούν και θέλω πολύ να τα διαβάσω, να μην το αφήνω για αργότερα και να τα διαβάζω όσο πιο άμεσα γίνεται (Το Βιβλίο της Σκόνης και το τέταρτο της Φερράντε είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό!)

Πράγμα που προϋποθέτει να έχω λεφτά για τα καινούργια βιβλία! Θέλω τώρα πια στα 30 μου να μπορέσω να διαχειρίζομαι καλύτερα τα οικονομικά μου, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει πως πρέπει να διαβάσω βιβλία αυτοβοήθειας για να μάθω πως να το καταφέρω αυτό (αν γνωρίζετε κάποιο καλό, σας εκλιπαρώ, πείτε το στα σχόλια!!)

Να μπορέσω να φτιάξω λίγο το σπίτι μου, είτε αυτό σημαίνει κάτι μεγάλο που μόνο ένας ΕΣΠΑ μας σώζει, είτε μικρές λεπτομέρειες όσον αφορά τη διακόσμηση.

Να φτιάξω έναν όμορφο κήπο για την άνοιξη, για το οποίο μάλλον θα χρειαστώ επαγγελματική βοήθεια!
Να διαβάζω κάθε μέρα, κι ας είναι μόνο ένα κεφάλαιο ή ένα μικρό διήγημα, ο Άλαν Μπένετ στο βιβλίο του "Το βασίλειό μου για ένα βιβλίο" λέει πως το διάβασμα είναι ένας μυς που θέλει καθημερινή άσκηση και με βρήκε πολύ σύμφωνη.

Να μικρύνω τη λίστα με τα αδιάβαστα της βιβλιοθήκης μου και να διαβάσω όλα εκείνα που λέω εδώ και χρόνια ότι θέλω να διαβάσω, αντί να τα αναβάλλω και στο τέλος να νιώθω λες και με καταπλακώνουν!

Να τρώω περισσότερα φρούτα, να πίνω πιο πολύ νερό, να συνεχίσω να φροντίζω όσο μπορώ εσωτερικά και εξωτερικά τον οργανισμό μου και να έχω γενικά καλύτερη ποιότητα ζωής.

Να κάνω ένα ταξίδι, ιδανικά στο εξωτερικό, αλλά και εντός Ελλάδας, θα ήθελα να πάω κάπου φέτος.
Να γράφω μια κριτική αμέσως μόλις τελειώνω ένα βιβλίο, και όχι να το αφήνω για αργότερα, γιατί αργότερα δεν το γράφω ποτέ και ξεχνάω και τι μου άρεσε ή όχι στο βιβλίο. Επίσης να κρατάω σημειώσεις αν είναι απαραίτητο την ώρα που διαβάζω (κάτι που πρέπει να δουλέψω λιγάκι...)

Να ολοκληρώσω τα μεγάλα επαγγελματικά μου σχέδια, για τα οποία θα σας μιλήσω όταν με το καλό προχωρήσουν λιγάκι.

Να δω ταινίες και σειρές από αυτές που έχω στις λίστες μου χρόνια. Να πηγαίνω σινεμά, αν έρχεται κάτι που με ενδιαφέρει και να παρατάω σειρές αν κάποια δε μου πάει!

Αυτά τα λίγα σχέδια έχω για τη νέα χρονιά που μου ξεκίνησε με γρίπη και με την κακή διάθεση που με άφησε το 2017, αλλά που θέλω πολύ να αλλάξει!

Ποια σχέδια έχετε για τη νέα χρονιά; Πείτε μου στα σχόλια (και όποια πρόταση έχετε για προσωπική βελτίωση καλοδεχούμενη!)

0 σχόλια