Τα Οκτώ Πραγματάκια (Μάιος 2018)

Μάιος, ένας από τους καλύτερους μήνες γιατί είναι σίγουρα άνοιξη και κοντεύει καλοκαίρι, τα λουλούδια ανθίζουν, γίνονται βιβλιοπράγματα, υπάρχει αυτή η γλυκιά αναμονή, έχει ζέστη αλλα όχι ανυπόφορη, τελειώνει σιγά σιγά η σχολική χρονιά, υπάρχει βρε παιδί μου μια αισιοδοξία!

Από την άλλη είναι και λίγο μυστήριος, από καιρό δηλαδή ήταν σαν γυναίκα σε προεμμηνορροϊκό σύνδρομο: το μεσημέρι καύσωνα, στο καπάκι πατούσε βροχή. Τα μαθήματα τελειώνουν κι αυτά και μένεις λίγο άπραγος και άρευστος, και η ζέστη αρχίζει να γίνεται και λίγο ανυπόφορη για τους πιο τριχωτούς μας φίλους (τον Άλμπους εννοώ, δεν έχω κάποιον πιο τριχωτό άνθρωπο φίλο που υπέφερε από τη μαγιάτικη ζέστη!!)

Ο τρελός, λοιπόν, Μάιος ήταν πολύ γεμάτος από πολύ όμορφα πράγματα και θα τα μάθετε όλα γιατί όλα σας τα λέω!!

1. Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης (ΔΕΘΒ για συντομία!) και μινι haul

Ο αγαπημένος μου θεσμός από τότε που ήμουν φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη, και φέτος μάλιστα έκλεισα 10 ολόκληρα χρόνια που πηγαίνω. Θα μου πείτε "είσαι τρελή; τα μετράς χρόνο χρόνο;" θα σας πω πως όχι, δεν είμαι τοοοοσο ακριβής, απλά την πρώτη φορά που πήγα είχε θεματική χώρα τη Γαλλία, γιατί γιορτάζανε τον Μάη του '68, γιατί ήταν το 2008. Και φέτος, είχαν θεματικές χώρες τις γαλλόφωνες (!), γιατί γιορτάζανε τον Μάη του '68, γιατί είναι το 2018. There you go!

Από την όμορφη έκθεσή μας πήρα το τελευταίο της Φερράντε, δύο βιβλία με τούρκικα παραμύθια (που τα δίναν δωρεάν), το γαλλικό βιβλίο "Un appartement à Paris" που το είχα μπανίσει στο instagram και το ήθελα τρελά, μου έκαναν δώρο κάποια βιβλία για γαλλικά (γιατί με ξέρουν από το γαλλικό βιβλιοπωλείο, μια φορά πήγα, πού να πήγαινα κιόλας συστηματικά!!), αυτά. 

Είχε και έκθεση βιβλιοφωτογραφίας, είχε και αφιέρωμα στον Μάη του '68 (το ξανάπα) και γενικά ήταν λίγο πιο όμορφη από τις προηγούμενες χρονιές που σα να εύφθηνε λίγο η έκθεση. Next stop: το Φεστιβάλ στην παραλία!

2. Και μερικά καινούργια θαλασσινά
Μπορείτε να το δείτε εδώ.
Αλίκη+θάλασσα+βιβλίο=καλοκαίρι, θα το ξέρετε πχια καλά! Οπότε πέρα από βιβλία, πήρα κι ένα εκπληκτικό μαγιό από Θεσσαλονίκη, συγκεκριμένα από τα Oysho. Πήρα επίσης καινούργια γυαλιά ηλίου (πιθανόν μετά από 10 ολόκληρα χρόνια κι αυτά!) και προετοιμάζομαι γενικά για να βγω στη θάλασσα και να εγκατασταθώ εκεί, σε μια ήσυχη παραλία αγκαλιά με Κινγκ, Κρίστι και ό,τι άλλο μου κάνει το κλικ!



3. Φερράντε, επιτέλους!
Μετά από κοντά ένα χρόνο που διάβασα τα πρώτα της τρία βιβλία back to back ήρθε ο καιρός να κλείσω την τετραλογία της Νάπολης, που από μια μεριά δεν ήθελα και να τα τελειώσω, από την άλλη δεν μπορούσα πια να περιμένω, η αγαπημένη μου Φερράντε μου έδωσε πολύ όρεξη για διάβασμα και πολύ όρεξη να ξεκινήσω επιτέλους ιταλικά!

Στη συνέχεια έπιασα Κινγκ, το "Νεκροταφίο Ζώων" και το "The Little Paris Bookshop" (Το μικρό παριζιάνικο βιβλιοπωλείο) αλλά δεν τα τελείωσα ακόμη.

4. Πολλές πολλές σειρές
 

Είδα τα δύο τελευταία επεισόδια της βρετανικής σειράς Strike, που στην ουσία είναι το τρίτο βιβλίο της Ρόουλινγκ με πρωταγωνιστή τον ντετέκτιβ Κόρμοραν Στράικ, το πιο ωραίο ως τώρα από τα τρία, που ίσως το βιβλίο να μου άρεσε λιιιιιγο περισσότερο.

Τελείωσε και το New Girl, μια αγαπημένη γλυκιά σειρα, που πράγματι δεν είχε κάτι άλλο να μας πει, παρόλα αυτά την αγαπώ και θα την ξαναδώ οπωσδήποτε κάποια στιγμή.

Είδα και την υπόλοιπη φετινή σεζόν του Will and Grace που με εξέπληξε πολύ ευχάριστα καθώς ήταν αστεία και καθόλου κουραστική, συνήθως περιμένεις από σειρές που κάνουν reboot να είναι εντελώς αποτυχία, να είναι γερασμένοι οι ηθοποιοί, να μην έχουν κάτι άλλο να πουν κλπ. Αλλά αυτό δεν ήταν έτσι, με έκανε να γελάσω δυνατά όπως τα παλιότερα επεισόδια. Γι' αυτό και την ξαναξεκίνησα και από την αρχή!

Άκουσα πολλά για το The Alienist που επίσης είπα να δω, πρόκειται για μια αστυνομική σειρά μυστηρίου που εκτυλίσσεται στη Νέα Υόρκη κάπου στα τέλη του 1800, όπου ένας παρανοϊκός δολοφονεί και κατακρεουργεί νεαρά αγόρια ντυμένα με γυναικεία ρούχα και ένας ψυχολόγος, ο Λάζλο μαζί με τον Luke Evans και την (αντιπαθέστατη) Dakota Fanning προσπαθούν να λύσουν το μυστήριο. Συμπαθής σειρά, πολύ καλογυρισμένη με φοβερή φωτογραφία, σκηνικά, κοστούμια και ατμόσφαιρα, το θέμα που διαπραγματεύεται είναι λίγο παραπάνω σκληρό για το στομάχι μου, αλλά έκανα ένα ωραιότατο binge watch μια Παρασκευή που δεν είχα να κάνω τίποτα ντιπ και το καταφχαριστήθηκα!! (αυτός ο Λάζλο δεν είναι καλά, να ξέρετε!!)
(μη σας ξεγελάει η σούπερ κουλ αφίσα, η σειρά είναι σούπερ χάλια)

Τελείωσα και τη 2η σεζόν των Magicians που δε μου άρεσε κα-θο-λου και πραγματικά παλεύω από τη μία ανάμεσα στον ψυχαναγκασμό και την ελπίδα πως θα βελτιωθεί για να την συνεχίσω, από την άλλη στην ψυχρή λογική που μου λέει να δω άλλες σειρές που να αξίζουν το χρόνο μου. Παίζει και να κερδίσει η λογική μου αυτή τη φορά!

5. Και κάποιες ταινίες

Φυσικά και είδαμε στο σινεμά (ναι, πάμε και σινεμά καμιά φορά!) το Avengers Infinity War που ήταν εξαιρετικό, γελάσαμε και στο τέλος μείναμε με το στόμα ανοιχτό, αναμένοντας τη συνέχεια που ελπίζουμε από τη μια να ανατρέψει όλη αυτή την ταινία, από την άλλη δε θα ήταν και τόσο τίμιο... Ίδωμεν!! Η Marvel γενικά είναι μαστόρισσα. Τέλος! Ας κλείσει η DC, δεν έχει καμιά ελπίδα!!

Κι επειδή δεν είχα δει καν το τελευταίο Spider-Man (και έπρεπε), το είδα και αυτό, κατόπιν εορτής βέβαια, αλλά το είδα. Καλό κι αυτό, ευχάριστο και καθόλου κουραστικό παρά την έκτασή του. Ήμουν περίεργη από πού θα το έπιαναν σε σχέση με όλα τα προηγούμενα, αλλά το έπιασαν εντελώς από αλλού. Χωρίς έρωτες και άλλα παραπανίσια. Ένας απλός καθημερινός Spider-Man σαν τα παιδικά που εδειχνε στο star!!

Το βράδυ του Champions Leage είπαμε να κάνουμε gilrs night με την κουμπάρα μου και να δούμε μια κοριτσίστικη ταινία. Έτσι είδαμε το One Day με την (σε όλη την ταινία σχεδόν αχτένιστη) Anne Hathaway, που έλεγα να το δω κι εγώ δε ξέρω από πότε και τελικά τώρα εδέησα! Ήταν καλό, αλλά και πολυ πολύ λυπητερό, δεν το περίμενα έτσι. Το βιβλίο πλέον βγήκε από τη λίστα μου.

Και το "Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές", άλλη μια ταινία που ήθελα πολύ να δω, στην αρχή ξεκινάει λίγο αργά (όπως όλα της Κρίστι όμως) και στη συνέχεια παραμένει αργή, με πολύ μπλαμπλα. Μου έδωσε την αίσθηση πως παρακολουθούσα θεατρικό, ο Kenneth Branagh που το σκηνοθέτησε και έπαιξε τον κεντρικό ρόλο του Ηρακλή Πουαρώ μόνο Πουαρώ δεν ήταν. Το μουστάκι του ήταν αστείο και υπερβολικό, ο ίδιος πολύ μακριά, δυστυχώς, από το πρότυπο του κοντόχοντρου φαλακρού ντετέκτιβ, λίγο φασαριόζος και θεατρίνος και η συνταγή του Robert Downey Jr ως σέξι Σέρλοκ δε νομίζω να του βγει...

6. H Eurovision
Που την είδαμε στο σπίτι της Ρόζας όλοι μαζί με πίτσες, γιατί έτσι αξίζει να βλέπεις Eurovision, μας έκανε να αγανακτήσουμε με το άθλιο σύστημα ψηφοφορίας της, αν και στο τέλος δικαιωθήκαμε, γιατί πραγματικά παιδιά, ποιος θυμάται αυτό το τραγούδι της Αυστρίας που έβγαλαν οι επιτροπές; Το βάλαμε στις διαφημίσεις να το ακούσουμε μπας και το θυμηθούμε και μέχρι να ξαναρχίσει ο διαγωνισμός, εμείς το είχαμε ξαναξεχάσει!! Εμένα το τραγούδι της Netta μου άρεζε μέχρι που κέρδισε τη Φουρέιρα. Τώρα δε μου αρέσει πχια!! Επίσης μου άρεσε της Τσεχίας και ο Justin (Timberlake θέλετε; Bieber θέλετε;) της Σουηδίας. Βέβαια θεωρώ το Fuego άφταστο, αλλά τέλος πάντων!!

7. Πρώτο μπάνιο
Γιατί ο Μάιος είπαμε ήταν έξαλλα ζεστός, άμα ήθελε, και πήγαμε μια ωραία Κυριακή σε μια ωραία πισίνα, με πιτσιρίκια, για το πρώτο μπάνιο. Εσείς τα μπάνια της πισίνας τα μετράτε για μπάνια;; ή μόνο της θάλασσας; Εγώ δεν ξέρω... Πάντως είναι ωραία να ξεκινάς από Μάιο!

8. #Inspo στο Instagram
Το MessyNessyChic είναι ένα περιοδικό με βάση το Παρίσι (και τη Νέα Υόρκη ενίοτε). Έχει βγάλει ένα βιβλίο που λέγεται "Don't be a tourist in Paris" και σου δείχνει όλα εκείνα τα μέρη που αξίζει να επισκεφτείς και που δεν είναι οι κλασσικοί τουριστικοί προορισμοί. Φυσικά το θέλω, αλλά καλμάρω τον εαυτό μου, λέγοντάς μου ότι θα το πάρω όταν είναι να πάω Παρίσι!! Στα stories του ποστάρει συχνά η Style Spy περαστικούς με ιδιαίτερες εμφανίσεις και έχει πολύ ενδιαφέρον και χιούμορ πάντα, αλλά όμορφο, χωρίς να προσβάλει!
Ανακάλυψα και την Ellesenparlent, την παριζιάνα Coralie που μετακόμισε στην εξοχή στη Lyon σε ένα υπέροχο σπίτι που το διακοσμεί σιγά σιγά, και ξέρετε εγώ είμαι ψόφια για κάτι τέτοια! Αγοράζει συχνά πράγματα από παλαιοπωλεία, επίσης, κάτι που λα-τρευ-ω!! Τέλος πήρε ένα σκυλάκι, τον Only που είναι ένα αξιολάτρευτο κουτάβι akita inu, και μαζί με το σκυλάκι της Σίσσυς Χριστίδου, τη Layla, αγαπώ να παρακολουθώ πώς μεγαλώνουν. Βέβαια, η Coralie έχει και 3 γάτες και με έχει κάνει πραγματικά να θέλω να πάρω κι εγώ μια!! (ή είσαι influencer ή δεν είσαι!!)

Το Youtube γενικά το περιόρισα αυτό το μήνα, οπότε δεν έχω κάτι νέο να σας προτείνω από εκεί.

Αυτά ήταν τα νέα μου για τον Μάιο που μας πέρασε, περιμένω και τα δικά σας (ή τα σχόλιά σας στα δικά μου) και εύχομαι το καλοκαίρι που μόλις μπήκε να είναι ζεστό όσο πρέπει, γεμάτο όμορφες στιγμές, θάλασσες, ταξίδια και συναρπαστικά βιβλία!!

0 σχόλια