Βιβλιοταινίες και βιβλιοσειρές που θέλω να δω (2018)

Image result for fantastic beasts the crimes of grindelwald
Εδώ δε θα βρείτε όλες τις βιβλιοταινίες και τις βιβλιοσειρές που θα κυκλοφορήσουν αυτή τη χρονιά, αλλά μόνο εκείνες που περιμένω και θέλω να δω οπωσδήποτε! Είναι μια άλλη μια bucket list μου αυτό το άρθρο, και περιμένω να μάθω και τις δικές σας στα σχόλια :)


Οι Βιβλιοταινίες

1. The Death Cure
The Death Cure by James Dashner
Το τρίτο και τελευταίο μέρος του Maze Runner που μας άρεσε στην αρχή, μας προβλημάτισε στη συνέχεια και στο τέλος κοντέψαμε να το ξεχάσουμε, έρχεται τώρα τον Ιανουάριο και ανυπομονώ να κλείσω αυτό το κεφάλαιο επιτέλους. Τα βιβλία από την άλλη δεν πρόλαβα να τα διαβάσω και δεν το κόβω να τα διαβάζω και ποτέ μου..
Ημερομηνία προβολής: 25 Ιανουαρίου

2. Fifty Shades Freed
Related image
Δε νομίζω να τρέξω να το δω στο σινεμά, αλλά μια κι έχω δει τα δύο προηγούμενα είμαι πολύ περίεργη για το πώς ολοκληρώνεται η ιστορία και αν αποκτάει ποτέ κάποιο ενδιαφέρον. Το πρώτο βιβλίο το έχω διαβάσει (μπορείτε να δείτε σχολιασμό εδώ), κι εκεί έμεινα, δεν πρόκειται να διαβάσω ποτέ τα υπόλοιπα.

3. A Wrinkle in Time
Related image
Είναι φαντασίας, μας το φέρνει η Disney, παίζει και η Όπρα, γενικά φαίνεται να είναι σχεδόν ακριβώς το είδος της φαντασίας που μου αρέσει, αλλά θα περιμένω να το δω γιατί νομίζω πως γενικά έχει πολύ μεγάλες προσδοκίες το συγκεκριμένο.
Ημερομηνία προβολής: Μάρτιος

4. Ready Player One
Image result for ready player one poster
Είμαι πολύ περίεργη να δω τη συγκεκριμένη ταινία. Από το τρέιλερ είδα πολύ ωραίες σκηνές αν και δεν κατάλαβα ακριβώς περί τίνος πρόκειται. Με τη ΛΑΚ θα διαβάσουμε το βιβλίο φέτος, οπότε θα ξέρω κάτι παραπάνω όταν θα πάω να το δω.
Ημερομηνία προβολής: 29 Μαρτίου

5. Where'd You Go Bernadette
Image result for where'd you go bernadette poster
Ένα βιβλίο που βλέπω εδώ και κάποια χρόνια εδώ κι εκεί και ήθελα πολύ να το διαβάσω, ακόμη δεν το έχω κάνει, και φέτος περιμένουμε και την ταινία. Οπότε μέχρι τότε ή θα το διαβάσω και θα τη δω, ή θα τη δω σκέτο.
Ημερομηνία προβολής: Μάιος


6. Crazy Rich Asians
Image result for Crazy Rich Asians poster
Άλλο ένα βιβλίο που έχω δει εδώ κι εκεί και μου τράβηξε το ενδιαφέρον, αν το πάρω απόφαση μπορεί και να το διαβάσω μέχρι να βγει η ταινία, αλλά δεν καίγομαι και τόσο, μπορεί να περιμένω και απλά να δω την ταινία.
Ημερομηνία προβολής: Αύγουστος

7. The Girl in the Spider's Web

Image result for The Girl in the Spider's Web poster
Οι ιστορίες με τη Λίσμπεθ Σαλάντερ γενικά δεν με ξετρελαίνουν, το πρώτο βιβλίο που διάβασα ήταν λίγο βαρύ για μένα. Αλλά αν όντως παίξει η Claire Foy το ρόλο στη θέση της Rooney Mara (που γενικά την θεωρώ πολύ καλή επιλογή!) θα το δω. Το βιβλίο δε θα το διαβάσω.
Ημερομηνία προβολής: Οκτώβριος

8. Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
Related image
Ίσως η ταινία που περιμένω περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μέσα στο 2018, παρά το χαμό που γίνεται γύρω από το όνομα του Johnny Depp, ανυπομονώ να επιστρέψουμε στον κόσμο της Ρόουλινγκ (όπου πέρα από τους αγαπημένους μας ήρωες από την πρώτη ταινία, θα έχουμε και τον ακόμη πιο αγαπημένο από πάντα Άλμπους Ντάμπλντορ!!)
Ημερομηνία προβολής: 15 Νοεμβρίου

Διαβάστε εδώ για την 1η ταινία.

Οι Βιβλιοσειρές
1. Sweetbitter (Starz)
Sweetbitter by Stephanie Danler
Νέα Υόρκη, εστιατόρια, μια κοπέλα που της πάνε όλα στραβά, δεν κατάλαβα αν θα είναι κωμωδία, αλλά μου κάνει ένα κλικ να το δω, τάχα τι έχω να χάσω!
Ημερομηνία προβολής: Οκτώβριος

2. Sharp Objects (ΗΒΟ)

Sharp Objects by Gillian Flynn
Ίσως να βρω την ευκαιρία επιτέλους μετά από αυτό να πιάσω Τζίλιαν Φλιν (αν και θα έχω δει ήδη τα περισσότερα δικά της....)
Ημερομηνία προβολής: Καλοκαίρι

3. The Haunting of Hill House (Netflix)
The Haunting of Hill House by Shirley Jackson
Το περιμένω πώς και πώς, αν και το βιβλίο δεν το πολυαγαπώ, η ταινία είναι από τις κλασσικές αγαπημένες μου κι ελπίζω πως και η σειρά θα είναι καλή, εύχομαι να είναι ατμοσφαιρική περισσότερο παρά τρομακτική! 


4. Younger (TvLand)
Related image
Την 5η σεζόν του Younger λογικά την περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι ή τέλος πάντων κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά!! Το βιβλίο δεν το διάβασα και μάλλον δεν πρόκειται, αλλά η σειρά είναι από τις υπεραγαπημένες μου! Ίσως μέχρι να κυκλοφορήσει να ξαναδώ τις παλιότερες σεζόν άλλη μια φορά.

Διαβάστε εδώ για το Younger.

5. The Handsmaid's Tale (Hulu)
Related image
Περιμένω να διαβάσω το βιβλίο από τη μετάφραση του Κορτώ, και μετά θέλω να δω και την 1η αλλά και τη 2η σεζόν που αναμένεται στο 2018 και έχει κερδίσει τους πάντες!! Την Elisabeth Moss την ήξερα και την αγαπούσα ήδη από το Mad Men και κυρίως παίζει και η Alexis Bledel, η Ρόρι από το Gilmore Girls. Από τα πιο πολυαναμενόμενα γενικά για μένα, βιβλίο και σειρά!

6. The Magicians (Syfy)
Related image
Μια και πήρα επιτέλους την απόφαση να πιάσω το βιβλίο, έχω σκοπό να δω και τη σειρά (που απ' ότι ακούω δεν έχει καμία σχέση με τα βιβλία) που έχει ήδη ξεκινήσει την 3η της σεζόν και εντάξει, υποψιάζομαι πως θα μου αρέσει πολύ. Δε με πειράζουν οι ομοιότητες με τα Χάρι Πότερ.

7. Riverdale (CW)
Related image
Η 1η σεζόν μου άρεσε (αν και το CW γενικά το βρίσκω επικίνδυνο, έχει χαλάσει ανα τα χρόνια άπειρες σειρές που μου άρεσαν στην αρχή). Τώρα λέω να δω το πρώτο μισό της 2ης και όταν ολοκληρωθεί και το δεύτερο μισό να το δω κι εκείνο όλο μαζί. Από καμιά φορά διαβάζω και κανένα από τα παλιά τα Άρτσι, που όμως καμία σχέση δεν έχουν με τη σειρά οπότε δεν πιάνεται!! 

Εσείς ποιες βιβλιοταινίες και ποιες βιβλιοσειρές περιμένετε φέτος και γιατί; Πείτε μας στα σχόλια!!!

0 σχόλια