22 Ερωτήσεις με την Δήμητρα από το The Black Cat Diaries

Η Δήμητρα Παρμαξή είναι 24 χρονών και σπουδάζει Γεωλογία, αλλά η μεγάλη της αγάπη είναι τα ζώα, γι' αυτό κι εργάζεται ως νοσηλεύτρια ζώων/βοηθός κτηνιάτρου σε κτηνιατρική κλινική. Της αρέσει πολύ το τσάι, η σοκολάτα και οι τηγανητές πατάτες. Είναι επίσης crazy cat lady και της αρέσει το διάβασμα, κυρίως της παιδικής λογοτεχνίας και του φανταστικού. 

Τη γνώρισα από το πρώτο της blog, το A world of my own και την ακολούθησα και στο νέο που δημιούργησε πρόσφατα, το The Black Cat Diaries. Αυτό που με τράβηξε τόσο (πέρα από τις φοβερές φωτογραφίες που βγάζει) ήταν το πόσο ακομπλεξάριστα διάβαζε και μιλούσε για παιδικά βιβλία, που αγαπητοί μου φίλοι βιβλιοφάγοι, κι εγώ ΛΑΤΡΕΥΩ και δεν μπορώ να θυμηθώ πότε σταμάτησα ξαφνικά να διαβάζω τέτοια!! Είναι επίσης χαριποτερικιά και έχει και βιβλία με Μούμινς για το Θεό!!!!! 

Η Δήμητρα απάντησε 22 ερωτήσεις για τη δεύτερη συνέντευξη του πρώτου κύκλου συνεντεύξεων της Χώρας των Βιβλίων. Της έκανα και κάποιες ερωτήσεις στα αγγλικά, καθώς στο δεύτερο blog της γράφει σε αυτή τη γλώσσα! Ας τη γνωρίσουμε, λοιπόν, λίγο καλύτερα.

Η Δήμητρα από το The Black Cat Diaries και το A world of my own.





1. Τι βρίσκουμε στις σελίδες σου;

Βρίσκουμε βιβλία που διαβάζω, που έχω διαβάσει, που θέλω να διαβάσω, ταινίες και σειρές που παρακολουθώ καθώς και ό,τι εμπνευστώ εκείνη την στιγμή! Από video games μέχρι τα καινούρια μου παπούτσια που θέλω να σας δείξω!

2. Ποια η διαφορά ανάμεσα στο "Α world of my own" και το καινούργιο "Τhe Βlack Cat Diaries";

To "A world of my own" αντιπροσωπεύει μια διαφορετική περίοδο της ζωής μου που ήθελα να αρχίσω κάτι όμορφο για τα βιβλία, και που σιγά σιγά ενσωμάτωσε και άλλα στοιχεία. Το 2015 έφερε, όπως αναφέρω και στο "The Black Cat Diaries", μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου και ένιωσα ότι το προηγούμενο blog μου δεν με αντιπροσώπευε πια στο 100%. Οπότε ξεκίνησα κάτι καινούριο, πιο πολύπλευρο και στην αγγλική γλώσσα για να διευρύνω τον κύκλο των αναγνωστών, καθώς παρακολουθώ και η ίδια ξένα bookblogs.

3. Περιέγραψε με 3 λέξεις τον εαυτό σου, σαν αναγνώστη.

Eπιλεκτικό, δύσκολο, γρήγορο.

4. Αν μπορούσες να ζεις σε ένα βιβλίο, σε ποιο θα ήθελες;

Λοιπόν, νομίζω ότι όσοι με διαβάζουν ήδη ξέρουν την απάντηση, και ναι, είναι ο κόσμος των βιβλίων του Harry Potter! Θα ήμουν μια περήφανη Ravenclaw με μια μαύρη γάτα!

Κι εγώ Ράβενκλοου!!
5. Do you in fact own a black cat or are a black cat?
Snow white, the cat.
I do actually own a black cat, she is the one on my blog logo! Her name is Snow white and I think she is my alter ego. So I kind of am a black cat!

6. Πόσες ώρες μπορείς να διαβάσεις συνεχόμενα;

Μέχρι 1μιση ώρα το πολύ, μετά κουράζομαι και θέλω κάτι να μου αποσπάσει την προσοχή για λίγο μέχρι να συνεχίσω.

7. Ποιο είναι το καλύτερο βιβλίο που έχεις διαβάσει ποτέ σου;

Αν εξαιρέσουμε τα βιβλία του Harry Potter, θα πω το "Επιστροφή στη ζωή" του Ishmael Beah, μια αυτοβιογραφία ενός παιδιού-στρατιώτη στον εμφύλιο της Σιέρα Λεόνε το 1993.

8. Και το χειρότερο;

Εκτός από το Α.Ο.Δ.Ε της Τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου, το "Ημερολόγιο ενός δαίμονα" από Clive Barker νομίζω.

9. Ελληνικό ή ξένο μυθιστόρημα;

Ξένο, ξένο και πάλι ξένο. Για εμένα ειδικά που είμαι του φανταστικού, πιστεύω πως οι Έλληνες έχουν δρόμο ακόμα σε αυτό τον τομέα, χωρίς να υπάρχουν βέβαια και οι μετρημένες εξαιρέσεις.

10. Σκληρό ή μαλακό εξώφυλλο;

Όταν είμαι στο βιβλιοπωλείο, χαζεύω τα βιβλία με σκληρό εξώφυλλο γιατί έχουν το κάτι παραπάνω και συνήθως είναι πιο προσεγμένα. Στην πράξη όμως δεν βολεύουν, οπότε προτιμώ με μαλακό για να είμαι πιο άνετη.

11. Πόσα αδιάβαστα βιβλία έχεις στη βιβλιοθήκη σου;

Ήλπιζα να μην μου κάνεις αυτή την ερώτηση! Μόλις τα μέτρησα και είναι 31 αν δεν ξέχασα κάποιο!

Εγώ έχω χάσει το λογαριασμό!!
12. Ποιο βιβλίο αναβάλεις εδώ και χρόνια να διαβάσεις;
Λοιπόν, το βιβλίο που έχω αγοράσει εδώ και 14 χρόνια, στα 10 μου δηλαδή, και άρχισα να διαβάζω πριν μερικές μέρες, είναι το "Θύελλα στο Ρέντγουολ" (Redwall) του Brian Jacques. Απλά έμενε στο ράφι χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο.

13. How many books do you read in a year?

That's also a question that I was hoping you wouldn't ask! I try to read one every month but in the p[ast year, I failed tragically! So, I will say 12 with a little motivation!

In the past I used to read a lot more, but now I have to balance work, social life and reasonable sleeping hours with reading, so that's why my number is so small!

14. Πρώτα το βιβλίο ή η ταινία που είναι βασισμένη στο βιβλίο;
Το βιβλίο. Πιστεύω ποτέ, καμία ταινία δεν θα μπορέσει να αποδώσει την αμεσότητα και την τελειότητα της ατμόσφαιρας ενός βιβλίου στο 100%.

15. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλιοπωλείο;

Αν και δεν πηγαίνω σχεδόν ποτέ σκόπιμα σε βιβλιοπωλείο για να αγοράσω βιβλία αφού πάντα υπάρχουν αδιάβαστα στο ράφι μου, μπαίνω σχεδόν εβδομαδιαίως στα Public να χαζέψω, καθώς και στο site τους που έχει τιμές Amazon και μεγάλη ποικιλία σε ελληνικά και ξενόγλωσσα. Προτιμώ όμως τα διάφορα bazaar όπου μπορώ να ξεθάψω "διαμαντάκια" σε πολύ χαμηλές τιμές!

16. Do you like listening to music when you're reading a book?

I'd rather not because I find it quite distracting, but sometimes I like to have the "Harry Potter and the Philosopher's Stone" soundtrack playing in the background, which consists of intrumental tracks, so there are no words to lead me away from my reading

17. Αγαπημένο παιδικό βιβλίο;

Ο Χάρι Πότερ και το κύπελλο της φωτιάς.

18. Έχεις κάποια συνήθεια σχετικά με το διάβασμα; (καφέ, κουβέρτα, τζάκι κλπ) ή βολεύεσαι παντού και πάντα;
Διαβάζω στο κρεβάτι, σε καναπέ/πολυθρόνα και σπάνια στο μετρό ή όταν περιμένω κάποιον. Εννοείται ότι προτιμώ το κρεβάτι, με κουβέρτα και τσάι -δεν θα έλεγα όχι και σε ένα γλυκάκι-. Νομίζω η μόνη στάση διαβάσματος που δεν με εμπνέει είναι στο γραφείο.

19. Έχεις διαβάσει τα άπαντα κάποιου συγγραφέα;

Όχι, δεν έχει τύχει κάποιος συγγραφέας να μου κινήσει το ενδιαφέρον με όλα του τα έργα.

Ούτε η Ρόουλινγκ;;;; (μικρό διάλειμμα με συζήτηση για τη Ρόουλινγκ και τα καινούργια της βιβλία!)
και συνεχίζουμε.
20. Ποιες είναι οι αγαπημένες σου εκδόσεις;

Είναι οι εκδόσεις "Οξύ" που έχουν πολλά και καλά βιβλία της φανταστικής λογοτεχνίας και λογοτεχνίας τρόμου. 

Και έχουν κλείσει κιόλας..

Σε εκδόσεις που δεν έχουν κλείσει, είναι οι εκδόσεις Ψυχογιός. Εκτός από το ότι εξέδωσαν τα Harry Potter, είχαν την σειρά "Παγκόσμια νεανική βιβλιοθήκη" με τα καλύτερα παιδικά βιβλία ever, συμπεριλαμβανομένων και του Roald Dahl.
21. Κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του;

Δυστυχώς ναι, πέφτω πολλές φορές σε αυτή την παγίδα. Έχω αγοράσει βιβλίο μόνο για το εξώφυλλο, χωρίς να δώσω σημασία στην πλοκή, αλλά ευτυχώς έγινε ένα από τα αγαπημένα μου.

Και η τελευταία ερώτηση:
22. Τι όνειρα έχεις για το blog σου στο μέλλον;

Δεν το έχω σκεφτεί για να πω την αλήθεια. Το χρησιμοποιώ σαν ένα μέσο για να επικοινωνώ με άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα, οπότε θα έλεγα να γίνει επάξιο μέλος ενός ευρύτερου blog-κύκλου όπου θα ανταλλάσσονται απόψεις και ιδέες μεταξύ ατόμων που αγαπούν τα ίδια πράγματα!
Ανακαλύψτε κι εσείς και τα δύο υπέροχα blogs της Δήμητρας, και θα δείτε πως θα σας ανοίξει κι εσάς τα μάτια, και δε θα προσπερνάτε πια με αδιαφορία το ράφι με τα παιδικά στο βιβλιοπωλείο, ενώ θα σας ανοίξει και η όρεξη για περισσότερο φανταστικό!! Η ζωή είναι ωραία κι εμείς θα μείνουμε για πάντα παιδιά!

The Black Cat Diaries


A world of my own


Περισσότερες συνεντεύξεις σύντομα στη Χώρα των Βιβλίων. :)

0 σχόλια