Φθινοπωρινή booklist (2019), επειδή... γιατί όχι;

(2μιση λεπτά ανάγνωσης)
Εγώ θα την κάνω την booklist μου κι ας γελάει ο Θεός!! Γιατί μας αρέσουν οι λίστες! Και θέλουμε να κάνουμε λίστες! Κι ας μην τις ακολουθούμε! Γιατί έτσι!! (κάνε κι εσύ τη λίστα σου, μπορείς!)


Η Παναγία των Παρισίων του Βίκτορ Ουγκώ
Το πρωινό μου βιβλίο, που διαβάζω ήδη κάθε μέρα από λίγο με το πρωινό μου. Πιθανόν αν συνεχίσω με αυτούς τους ρυθμούς να το τελειώσω κατά τα Χριστούγεννα (και είμαι πολύ αισιόδοξη που λέω μόνο Χριστούγεννα!), αλλά πιστεύω μόλις πάρει φόρα κι αυτό μπορεί να διαβάζεται και άλλες ώρες της μέρας (ελπίζω πιο πολύ παρά πιστεύω).

Unf*ck your Habitat της Rachel Hofmann
Επίσης διαβάζω τώρα, είναι πάνμικρο και πολύ ευχάριστο και ήδη με έχει βάλει στη διαδικασία να βάλω μια τάξη στο σπίτι μου. Περισσότερα όταν το τελειώσω.

11/22/63 του Stephen King
Γιατί το φθινόπωρο αγαπώ Αμερική (συγκεκριμένα Νέα Υόρκη, δε ξέρω γιατί, αν και το συγκεκριμένο πιθανότητες έχει να βρίσκεται στο Μέιν, δεν είναι Κινγκ αμα δεν είναι στο Μέιν!) και γιατί είναι στα 60s που είναι λίγο πολύ η μουσική που συνηθίζω να ακούω αρχές φθινοπώρου (πάλι δε ξέρω γιατί) και γιατί είναι page turner σιγουράκι, όλοι το λένε, και είναι και Κινγκ που είναι έτσι κι αλλιώς σιγουράκι (εκτός από την ιστορία της Λίσι απαπα!!)

Όσα παίρνει ο άνεμος της Μάργκαρετ Μίτσελ
Γιατί το έχω συνδέσει με φθινόπωρο (άντε βγάλε άκρη), να φταίει ο άνεμος; ότι είναι πάλι στο Αμέρικα; ότι είναι εποχής; ότι έχει πόλεμο; ότι φορούσαν πολλές στρώσεις ρούχα; να φταίει τίποτ' άλλο, ποιος ξέρει, πάντως πάντα με φανταζόμουν το συγκεκριμένο να το διαβάζω φθινόπωρο. Χρειάζεται κι ένα λοβ στόρι κάπου κάπου, δε νομίζεις;

Έθιμα ταφής της Hannah Kent
Που είναι το βιβλίο του Σεπτέμβρη για τη ΛΑΚ, και που σιγά μη το διαβάσω Σεπτέμβρη, αλλά είναι τρου στόρι που είναι από τα αγαπημένα είδη βιβλίων!! Επίσης υμνείται στα ίντερνετς και είμαι σίγουρη πως θα είναι βιβλιάρα! Θα το προμηθευτώ σύντομα, δε ξέρω τι μου έχει συμβεί και δεν το έχω πάρει ακόμα (ξέρω, ψέματα λέω, έναν κ@λολογαριασμό της ΔΕΗ περιμένω!!! $%^&*#)

Γιατί όταν ήμουν μικρή στις προίντερνετ εποχές, μια αγάπη την είχα για το διάστημα και την αστροφυσική και θυμάμαι ότι διάβαζα σχετικά στις εγκυκλοπαίδειες του σπιτιού μας. Για κάποιο λόγο αργότερα που η πρόσβαση στην πληροφορία έγινε πολύ πιο ευρεία και η ίδια η πληροφορία είναι πλέον άπειρη, εγώ αυτό το ενδιαφέρον που είχα το παράτησα (μου άρεσε τόσο που το αρχικό πλαν ήταν να γίνω αστροφυσικός). Λέω να κάνω ένα ξαναξεκίνημα στα αστροφυσικά με αυτό το βιβλίο που μου φαίνεται και διασκεδαστικό λόγω τίτλου. Αν είσαι κι εσύ φαν του διαστήματος, ή το έχεις διαβάσει ή είσαι ερασιτέχνης αστροφυσικός (μα τι ωραίος τίτλος! Αυτό είναι το νέο πλαν fyi!!) να μου το πεις στα σχόλια, να σε γνωρίσω, να γίνουμε φίλοι!!

Σέρλοκ Χόλμς του Ντόυλ 
Από τις συλλογές με τις πολλές ιστορίες του, γιατί τι άλλο θυμίζει φθινόπωρο πέρα από το Αμέρικα και τη Νιου Γιορκ; Το Λονδίνοοοο. Να πάμε λίγο Λονδίνο, αναγνωστικά πρώτα, Σοφία, και μετά θα έρθω κι από εκεί, πρόμις!!

..ή το Rivers of London του Ben Aaronovitch
Το οποίο έχουν διαβάσει και ΛΑ-ΤΡΕ-ΨΕΙ οι φίλες μου, επίσης εκτυλίσσεται στο Λονδίνο, ο πρωταγωνιστής είναι μάγος και αστυνομικός και αυτό είναι το πρώτο σειράς, που ξέρω ότι θα μου αρέσει, γιατί: μάγοι, Λονδίνο, αστυνομικό, σα να λέμε Χάρι Πότερ για μεγάλους (βασικά είναι ακριβώς αυτό!!)

(Ναι, οι φωτογραφίες δεν έχουν μέσα τα βιβλία-κάποια αμυδρή σχέση με το κάθε βιβλίο την έχουν όμως-, τις έβαλα για το μουντ και είναι όλες από Pinterest. Για τα βιβλία πατάτε πάνω στους τίτλους τους)

Αυτά για την ώρα, δε ξέρω καν αν θα διαβάσω όλα αυτά (μάλλον όχι) ή κάποια από αυτά (πιθανόν ούτε), ή πώς θα εξελιχθεί το φθινόπωρό μου με την έξτρα δουλειά που με περιμένει. Εσύ τι έχεις στη λίστα σου για τους επόμενους μήνες; Έχεις διαβάσει κάποιο από τα παραπάνω να μου πεις εντυπώσεις; 

7 σχόλια

  1. Την Παναγία των Παρισίων την έχω και εγώ στη λίστα μου με τα θέλω-να-διαβασω-συντομα βιβλία!το "όσα παίρνει ο άνεμος" το διάβασα τον Απρίλιο και στο συστήνω ανεπιφύλακτα!μη σε τρομάζει ο όγκος του, φεύγει πολύ γρήγορα, ειδικά από τη στιγμή που ξεκινάει ο πόλεμος και μετά...δεν ήθελα να το αφήσω από τα χέρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ έτσι πιστεύω γι' αυτό το βιβλίο. Κι επίσης πιστεύω πως θα το αγαπήσω πολύ...

      Διαγραφή
  2. Το "όσα παίρνει ο άνεμος" να το διαβάσεις οπωσδήποτε! Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και ωραίο βιβλίο, καθώς τα έχει όλα: ρομάντζο (ανεκπλήρωτο τελικά), πόλεμο, την άλλη πλευρά στις αντιλήψεις της εποχής, η οποία μ' έκανε πολύ εντύπωση όταν το πρωτοδιάβασα μικρή, καθώς τον εμφύλιο της Αμερικής τον βλέπουμε συνήθως απ' την πλευρά των Βορείων. Μου φάνηκε επίσης πολύ ενδιαφέρουσα η περίοδος της "ανοικοδόμησης" μετά τον πόλεμο, καθώς δεν είχα ακούσει ποτέ τίποτε για αυτήν. Αυτή η περίοδος εξηγεί επίσης, νομίζω, την καταγωγή του Southern gothic: απ' τη μια απελπισία, παραμελημένα αρχοντικά, πρώην πλούσιες και ισχυρές οικογένειες και απ' την άλλη άτομα με ύποπτο πλούτο και εκκεντρικότητες. Τέλος, η πρωταγωνίστρια είναι αντι-ηρωίδα: είναι δυνατή και ασχολείται με πράγματα που αντιβαίνουν τις αντιλήψεις τις εποχής σχετικά με τις γυναίκες κι έχει πολύ ισχυρό ένστικτο επιβίωσης. Ταυτόχρονα, είναι τελείως bitch, εγωίστρια και αχάριστη. Μπορεί εύκολα να πάρει τον τίτλο της πιο bitchy πρωταγωνίστριας στα χρονικά!
    Κι όπως είπε και η Flora, μη σε φοβίζει ο όγκος του, ρέει πολύ εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σ' αυτή τη φάση τώρα που σε πιάνει καμιά φορά και δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαβάσεις και θέλεις να τα διαβάσεις όλα! Και θέλω να το διαβάσω κι αυτό, γιατί το ξέρω ότι θα μου αρέσει, είμαι σίγουρη.

      Αλλά πιο μπίτσι κι από την Κάθριν από τα Ανεμοδαρμένα ύψη;;; :O

      Διαγραφή
  3. Ουυ, σίγουρα! Έτσι νομίζω δηλαδή, γιατί τα ανεμοδαρμένα ύψη παραδέχομαι με ντροπή ότι (ακόμη) δεν τα έχω διαβάσει. Θα τα διαβάσω μέσα στην καινούρια χρονιά και μετά θα συγκρίνω τις δυο κοπέλες. Το ίδιο θα κάνεις κι εσύ με το όσα παίρνει ο άνεμος και μετά θα βγάλουμε συμπέρασμα. Εντάξει! Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγνώμη, ερωτηματικό ήθελα να βάλω μετά το "εντάξει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσμεύομαι να διαβάσω φέτος το "Όσα παίρνει ο άνεμος" ;)

      Διαγραφή