Τα Οκτώ Πραγματάκια (Ιούνιος 2018)


Τον Ιούνιο ήρθε και το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, συνεπώς και θάλασσα πήγαμε και με κουβέρτα σκεπαστήκαμε. Και πολλά πράγματα μπορεί να μην κάναμε, αλλά ζήσαμε τροπικές στιγμές ατέλειωτης βροχής, και μαζέψαμε δροσιά για το καλοκαίρι που ακολουθεί ζεστό ζεστό (ελπίζω!). Τον Ιούνιο, λοιπόν, έγιναν όμορφα και άσχημα πράγματα, αλλά για κάποιο λόγο τα άσχημα δε με πείραξαν και τόσο. Μπορεί και να έχω πάθει ανοσία.


1. Μια bookish beach στην Πιερία
Το beach bar Veranda στην Πλάκα Λιτοχώρου είναι ένα ήσυχο μαγαζί με φανταστική θάλασσα και τη δική του δανειστική βιβλιοθήκη! Μπορεί όποιος θέλει να πάρει ένα βιβλίο στην ξαπλώστρα του να το διαβάσει ή να το πάρει και μαζί του και να το επιστρέψει μόλις το τελειώσει, απλά γράφει το όνομα και το τηλέφωνό του σε ένα τετράδιο. Επιπλέον το μαγαζί είναι αρκετά ήσυχο, ο περισσότερος κόσμος διαβάζει, και... ξέρετε εδώ στην Πιερία δεν τη χρεώνουμε την ξαπλώστρα ;) (εκτός από ένα δυο μαγαζιά δηλαδή...)

2. Ένα τρομακτικό βιβλίο κι ένα αστυνομικό
Τα πρωινά υποτίθεται θα διάβαζα το Μικρό Παριζιάνικο Βιβλιοπωλείο, αλλά δε μου βγαίνει, μάλλον θα το παρατήσω. Τα βράδια διάβαζα το "Νεκροταφίο Ζώων" του Κινγκ και μόλις το τελείωσα έπιασα το "Ρετρό στην Ομίχλη" της Αγκάθα Κρίστι. Σαν βιβλία δεν είναι ποιος ξέρει τι, αλλά διαβάζονται ευχάριστα, ιδίως καλοκαίρι. Στο τέλος του μήνα έπιασα το "Κοράκι" του Κινγκ, οπότε μέχρι στιγμής είμαι πιστή στα βιβλία της καλοκαιρινής λίστας μου (ποιος να το 'λεγε!!).

3. Δύο σειρές και καμιά ταινία

Τώρα που έχουν τελειώσει οι περισσότερες σειρές είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να τις δω μαζεμένες. Ξεκίνησα με τη δεύτερη σεζόν του Riverdale που ήταν εκπληκτική, σα να βλέπεις Gossip Girl η κάτι τέτοιο (βέβαια έχω γελάσει με στιγμιότυπα τύπου να σερβίρει η μαμά την 16χρονη Βερόνικα ουίσκι γιατί θα της πει κάτι πολύ σοβαρό, ή με όλο αυτό το δράμα της οικογένειας της Σέριλ!!), αλλά σε γενικές γραμμές την απόλαυσα αυτή τη σειρά. Μπορεί και να φταίει το ότι είναι βασισμένη σε ήρωες κόμικς της παιδικής μου ηλικίας που την αγαπώ τόσο, πολλοί τη βρίσκουν αστεία. 
Το SKAM έπρεπε να το είχα δει εδώ και καιρό γιατί η αδερφή μου η Ρόζα* με είχε πρήξει (και δίκαια!). Τελικά το ξεκίνησα αμέσως μετά το Riverdale και έπαθα ψύχωση, φυσικά, με αγαπημένη μου τη 2η σεζόν. Πρόκειται για μια νορβηγική δραματική σειρά που ακολουθεί τις ζωές κάποιων νεαρών εφήβων. Έχει κάνει τόσο τεράστια επιτυχία που γυρίστηκε και γαλλικό, και ιταλικό, και γερμανικό και αμερικάνικο SKAM και δε ξέρω πού αλλού (όχι σε εμάς, μη μου πείτε πως περιμένετε κάτι τέτοιο από την ελληνική τηλεόραση *είπε γελώντας και κλαίγοντας και λίγο*). Το SKAM υπάρχει ολόκληρο στο Dailymotion με αγγλικούς υπότιτλους, και πρέπει να το δείτε, είναι ανέλπιστα καλό, ίσως ότι καλύτερο έχω δει τώρα τελευταία!

Το Westworld που ολοκλήρωσε τη δεύτερη σεζόν του μέσα στον Ιούνιο το έχω φτάσει στη μέση και μέχρι στιγμής είναι μάλλον πιο δυνατή η σεζόν αυτή απ' ότι ήταν η πρώτη. Έχει λιγότερη διήγηση και περισσότερη δράση. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

*(η Ρόζα δεν είναι αδερφή μου)

4. Μαθήματα Ιταλικών
Με τη φίλη και βιβλιοφίλη (και παλιά συμμαθήτρια) και βιβλιομπλόγκερ, Βούλα, αποφασίσαμε να κάνουμε ανταλλαγή γλωσσών (πιθανόν να μην ακούστηκε καλά αυτό, αλλά αν συνεχίσετε να διαβάζετε θα γίνει πιο σαφές!). Εγώ της μαθαίνω γαλλικά κι εκείνη που είναι και μισή Ιταλίδα, μου μαθαίνει ιταλικά. Μη φανταστείτε τίποτα τρομερό, απλή διευκρίνηση γίνεται, αφού αυτές οι δυο γλώσσες είναι πρακτικά ολόιδιες!!

5. Καλοκαιρινή αυλή
Θα έπρεπε να την είχα ετοιμάσει από πολύ πιο πριν αλλά τελικά έφτασε Ιούνης για να ασχοληθώ με την πίσω αυλή του σπιτιού μου, όπου έχω πλέον τραπέζι με καρέκλες για φαγητό, διάβασμα, σταυρόλεξα και τέτοια, και την αιώρα για ύπνο (γιατί ό,τι και να κάνω στην αιώρα πάντα καταλήγω να κοιμάμαι!), και το βράδυ κρέμασα λαμπάκια στην μεγάλη ομπρέλα για πιο ωραία ατμόσφαιρα. Βέβαια με τον καιρό που ακολούθησε το τσιμέντο της πίσω αυλής απέκτησε γκαζόν, αλλά θα προσπαθήσω να το δω θετικά!

6. Ναυαγισμένα σχέδια
Αν μου λέγατε πέρυσι πώς θα ήμουν φέτος δε θα σας πίστευα, γιατί ό,τι στόχους είχα βάλει, είτε στην προσωπική είτε στην επαγγελματική μου ζωή γκρεμίστηκαν και μάλιστα με θόρυβο! Νιώθω μερικές φορές ότι ζω τη ζωή κάποιου άλλου, που όμως ενδόμυχα μπορεί και να λαχταρούσα εδώ και χρόνια να ζήσω. Με βρίσκω μετά από όλα αυτά πολύ πιο καλά απ' ότι θα περίμενα, νιώθω πως έχω μάθει πολλά μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και καλώς ή κακώς αισθάνομαι πολύ πιο σίγουρη για τον εαυτό μου και το τι μπορώ να καταφέρω ή ακόμα τι θέλω (οκ, το τι θέλω ποτέ δε θα το μάθω, ας μη γελιόμαστε!!)

7. Ένα πολύ κρύο σουκου στη νότια Πιερία
Για να ξεπεράσω το χωρισμό με το επαγγελματικό μου πλάνο είπα να πάω για ένα σουκου στην κουμπάρα και τη βαφτιστικιά που τώρα το καλοκαίρι μένουν στους Νέους Πόρους. Το σχέδιο ήταν να πάω Σάββατο βράδυ, να βγούμε για ποτό στον Πλαταμώνα που έχει πολύ ωραία μαγαζιά, να γυρίσουμε κάποια λογική-παράλογη ώρα σπίτι, να κοιμηθούμε, να ξυπνήσουμε το πρωί και να πάμε για μπάνιο στη θάλασσα. Γιατί είναι καλοκαίρι. Σωστά; 
Λάθος! Το Σάββατο εκείνο ήταν που έγινε ξαφνικά Νοέμβρης, όχι μόνο ξεπάγιασα γιατί όλα μου τα ρούχα ήταν πολύ καλοκαιρινά, αλλά την επόμενη μέρα άρχισε να βρέχει και τη θάλασσα τη βλέπαμε από μακριά, γκρίζα και φουρτουνιασμένη! Μέχρι και οι τουρίστες έφευγαν άρον άρον!! 
Τουλάχιστον η (περιπετειώδης) εξόρμηση μού έκανε καλό στην ψυχολογία!!

8. Youtube, Instagram και Κασετόφωνο
Τα βράδια στην πίσω αυλή είναι ακόμα καλύτερα με την κατάλληλη μουσική. Βρήκα μια λίστα στο Κασετόφωνο, τα Θερινά Μπαλκόνια και ανακάλυψα (ντάξει, τους ήξερα, αλλά τώρα τους ανακάλυψα κανονικά) τους Imam Baildi και τους Gadjo Dilo, που παίρνουν παλιά ελληνικά ρεμπέτικα τραγούδια και τα κάνουν remixes και τους αγάπησα!!

Βρήκα για άλλη μια φορά εκπληκτικό το βίντεο της Σοφίας Μουτίδου που μιλάει για τις κρίσεις πανικού και την κατάθλιψη, που αν και δεν έχω περάσει κάτι από τα δύο μέχρι στιγμής, δόξα τω Θεώ, ξέρω πολύ κόσμο ακόμα και μικρότερο από εμένα που παλεύει με τέτοια θέματα και πιστεύω πως θα τους βοηθήσει (γιατί τα λέει και λίγο έξω από τα δόντια)
Δύο γάμοι στο instagram και ελληνικά νησιά: Η Λονδρέζα Rosie παντρεύτηκε στην Ισπανία (για μπάτσελορ ήρθε με τις φίλες της Μύκονο) και η βελγίδα Gaelle παντρεύτηκε τον καλό της και ήρθε ταξίδι στην Κρήτη. Η Coralie πήγε Μίλο και Σαντορίνη και γενικότερα οι γαλλίδες που ακολουθώ όλο και προς τα εδώ γυροφέρνουν. Σε πιο βιβλιοφιλικούς λογαριασμούς, ο Somuchreading μας μάζεψε bookstagrammers και bookbloggers για να είμαστε όλοι μαζί σε μια λίστα και να γνωριστούμε και μεταξύ μας. Πολύ χρήσιμο.

Αυτά τα δυσάρεστα και ευχάριστα του φθινοπωρινού Ιούνη μας. Εσείς τι αξιόλογο είδατε/διαβάσατε/ζήσατε για να το μάθουμε κι εμείς οι υπόλοιποι; Πείτε τα όλα στα σχόλια, θα μείνει μεταξύ μας ;)

4 σχόλια

  1. Υπεροχη ανάρτη! Και εγω φέτος άρχισαι να μαθανω ιτάλικα. Μέσω βιτεάκια του YouTube βέβαια αλλά και πάλι, κάτι πιάνουμε! Επίσης, που είδες το SKAM; Το ξέχνω παντού αλλά τίποτα. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναφορικά με τις σειρές που ανέφερες, φέτος το χειμώνα είδα κι γω το riverdale! Προσωπικά η πρώτη σεζόν μου άρεσε περισσότερο από τη δεύτερη, ωστόσο ομολογώ ότι ο λόγος που ξεκίνησα να την παρακολουθώ ήταν, όπως είπες και εσύ,ότι πρωταγωνιστούσαν ήρωες των παιδικών μου χρόνων! Διάβαζα φανατικά Άρτσι μικρή! Οι ήρωες βέβαια είναι πάρα πολύ αλλαγμένοι, το ίδιο και η ιστορία αλλά και πάλι την απολαμβάνω!
    Αν γενικά ψάχνεις σειρές πάντως σου προτείνω ανεπιφύλακτα το "this is us" ( αν δεν το χεις δει ήδη)! Ειναι υπέροχη σειρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέπω παντού, αλλά δυστυχώς δεν το έχει το Netflix και τώρα βλέπω κυρίως ότι έχει εκεί..

      Θα βγει και σειρά για τη Σαμπρίνα, τη μικρή μάγισσα, αλλά πολύ, πάρα πολύ σκοτεινή, περισσότερο κι από το Ρίβερντειλ!!

      Διαγραφή