Τα 8 πραγματάκια (Μάρτιος 2019)

Μάρτιος, ο τρίτος μήνας του χρόνου που μέχρι στιγμής είναι πολύ καλύτερος από τον προηγούμενο, με βρίσκει με δύο δουλειές. Τα πρωινά δουλεύω ως e-shop administrator σε κατάστημα αθλητικών και τα απογεύματα κάνω μαθήματα γαλλικών σε ιδιαίτερα ή σε ένα από τα δύο φροντιστήρια που εργάζομαι. Η δουλειά είναι πράγματι πάρα πολλή, ο προσωπικός χρόνος είναι ελάχιστος, αφού όποτε βρίσκω κάποιο κενό θέλω να το αφιερώνω στον Άλμπους που με περιμένει υπομονετικά στο σπίτι και έχω χαθεί από φίλους, συγγενείς και αγαπημένα μου πρόσωπα. Αλλά να σου πω την αλήθεια, η δουλειά και μου αρέσει και μου ήταν απαραίτητη. Έτσι μπόρεσα κι έκανα κάποια πράγματα τον Μάρτιο κι ελπίζω να κάνω ακόμη περισσότερα από εδώ και μπρος!

1. Βιβλία:
Αγόρασα ένα βιβλίο αυτοβοήθειας, χωρίς να το πολυσκεφτώ, κάτι που είχα να κάνω χρόνια. Γενικά δε φημίζομαι για την καλή μου σχέση με το χρόνο και αναρωτιέμαι αν αυτό το βιβλίο θα με βοηθήσει καθόλου να διορθωθώ (μπορεί, βέβαια, να είμαι και αδιόρθωτη και να μη μπορεί κανείς να κάνει τίποτα. Έτσι είπατε δηλαδή στο σχετικό μου στόρι στο instagram!!)

2. Ταινίες:
Ούτε θυμάμαι ποια ήταν η τελευταία ταινία που είδα στο σινεμά, ίσως κάποια πολυαναμενόμενη της Marvel, ίσως το Fantastic Beasts, η απόφαση να ξεκινήσουμε να πάμε Θεσσαλονίκη για ταινία πάρθηκε στο ξαφνικό και κάπως έτσι βρεθήκαμε να βλέπουμε στο Cineplex στο One Salonica στην Imax σε 3D (ουφ!) το Captain Marvel. Σαν ταινία ήταν συμπαθητική, ευχάριστη, αξιοπρεπής. Μας γνωρίζει την πανίσχυρη Captain Marvel που θα βοηθήσει στη μάχη εναντίον του Thanos στο δεύτερο μέρος των Avengers που κοντεύει. Σαν εμπειρία το Imax ήταν ότι καλύτερο έχω δει, αλλά στην τιμή είναι πολύ τσιμπημένο, και δεν ήξερα ότι μπορούσαμε να κρατήσουμε τα γυαλιά μας όταν φύγουμε. Αν δεν ξέρεις κι εσύ, όπως εμείς, τις Τρίτες στο Cineplex το εισιτήριο είναι στα 4€ και επιπλέον άλλα 2€ αν η ταινία είναι 3D.
Επιτέλους είδα και το Split με τον εκπληκτικό James McAvoy, που διηγείται την ιστορία ενός ψυχοπαθή στον οποίο κατοικούν όχι δύο αλλά 23 διαφορετικές προσωπικότητες, με τελείως διαφορετικές δυνατότητες, αδυναμίες κλπ. που απαγάγει τρία νεαρά κορίτσια με σκοπό... να τα φάει! Πολύ καλή ταινία, με αγωνία που σε κρατάει από την πρώτη στιγμή και στο τέλος έχει κι ένα γκεστ τον Μπρους Γουίλις στον ρόλο του Αύθαρτου. Φέτος βγήκε και η ταινία Glass με αυτούς τους δύο και τον Samuel Jackson στο ρόλο του Mr Glass που θέλω πολύ να δω σύντομα. Το Split μπορείς να το βρεις στο Netflix.

3. Καθαρά Δευτέρα:



Την Καθαρά Δευτέρα, που πιο πολύ έμοιαζε με Πρωτομαγιά, μαζευτήκαμε όπως και πέρυσι στο κτήμα της Βούλας και της Κλειούς μια πολύ μεγάλη παρέα, μαζί με μπόλικα γατάκια, σκυλιά και μερικά άλογα, φάγαμε του σκασμού και πετάξαμε μέχρι και αετό, μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες (όχι εγώ, εγώ έκανα χορευτικό με τη Σοφία το καινούργιο τραγούδι της Τάμτα!)

4. Σειρές:
Λόγω φόρτου εργασίας νιώθω πως δε μπορώ ακριβώς να παρακολουθήσω μια καινούργια σειρά σοβαρά και υπεύθυνα (και ιδίως συγκεντρωμένα!) οπότε ως καλύτερη λύση έχω βρει να ξαναβλέπω παλιές αγαπημένες. Αφού τελείωσα τον Φεβρουάριο το How I met your mother, ξανάπιασα το Gilmore Girls που υπεραγαπώ και ειλικρινά νομίζω πως με κάνει να θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Έχω πιάσει λίγο και Riverdale, ιδίως μετά τον ξαφνικό χαμό του αγαπημένου Luke Perry, αλλά το έχουν κάνει ό,τι να ναι και δε μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι κιόλας που το βλέπω (μπορώ δηλαδή κι αυτό να μην το βλέπω συγκεντρωμένα άμα θέλω..)
5. Μουσική:
Ψιλοχάλια ξεκίνησε ο μήνας από μουσικής άποψης, αφού σταμάτησα και το Spotify Premium γιατί πήγαινε χαμένο. Μέχρι που καθήσαμε ένα ωραίο βράδυ στο Ροζόσπιτο και είδαμε όλα τα τραγούδια της φετινής Eurovision. Δηλώνω fan fan fan της Τάμτα με την Κύπρο, της Ιταλίας, της Μάλτας, της Τσεχίας, της Κροατίας (που τελικά δε θα πάρει μέρος) και βρίσκω σχετικά συμπαθητικό και της Ισπανίας και το δικό μας. Η Κατερίνα Ντούσκα έχει φοβερή φωνή και αυτό το τραγούδι ήταν η αφορμή για να την ψάξω περισσότερο. Δεν έχει πολλά τραγούδια, είναι κυρίως αγγλόφωνα και φέρνει λίγο σε Florence. Προς το τέλος του μήνα που αποφάσισα να ξαναπιάσω τα ιταλικά μου άρχισα να ακούω και λίγο Tiziano Ferro και τέτοια.

6. Τα γενέθλια του Άλμπους:
Το σκυλάκι μου στις 3 Μαρτίου έγινε 3ων χρονών, δεν έχει σοβαρευτεί καθόλου, εξακολουθεί να εμπιστεύεται και να αγαπάει τους πάντες, είναι χαζοβιόλης και χαρούμενος και ένα γιγάντιο κουτάβι που αν θα δει φίλους του θα χαρεί πολύ και θα βάλει τα κλάματα! Λένε, βέβαια, πως ο ελληνικός ποιμενικός στα 3 αλλάζει συμπεριφορά και ωριμάζει, απομένει να το δούμε λοιπόν.
 
7. Έκθεση & Λέσχη:
 
 
Όλο τον Μάρτιο φιλοξενούσαμε στην Κατερίνη μια έκθεση ζωγραφικής από την προσωπική συλλογή του κυρίου Γιώργου Ν.Βογιατζόγλου στο αρχοντικό-πρώην οικία Τσαλόπουλου, που είναι το αγαπημένο μου κτήριο στην πόλη μου. Τα έργα περιλάμβαναν Παρθένη, Μόραλλη, Φασιανό, Εγγονόπουλο και άλλους πολλούς που αξίζει κανείς να τους δει από κοντά. Οι πιο φιλότεχνοι ενθουσιάστηκαν με τα έργα, εγώ περισσότερο που μου δόθηκε η δυνατότητα να επισκεφθώ το παλιό αρχοντικό ξανά μετά το open house μας. Με τη Λ.Α.Κ. (Λέσχη Ανάγνωσης Κατερίνης) κανονίσαμε την επίσκεψή μας την ημέρα που γιορτάζαμε και τα 5 χρόνια που υπάρχουμε.

Μάθε περισσότερα για τη Λέσχη Ανάγνωσης Κατερίνης. (θα σου ετοιμάσω σύντομα κάτι πιο πρόσφατο για να ενημερωθείς για την τωρινή κατάσταση της ΛΑΚ, το πού και πότε συναντιόμαστε κλπ)

Δες εδώ το άρθρο που έγραψαν για τα 5α γενέθλια της ΛΑΚ.

8. Αποχαιρετισμοί και σχέδια:
Αυτό το μήνα αποχαιρέτησα άλλη μια φίλη μου που έφυγε από την Ελλάδα για την Αγγλία, πράγμα που γίνεται όλο και πιο συχνά, αν και νομίζω πως δε θα φύγουν άλλοι από την παρέα μου (βέβαια ποτέ δεν ξέρεις). Με τη Ρόζα συζητάμε να την επισκεφτούμε του χρόνου στο Λονδίνο, να κάνω κι εγώ το παρθενικό μου ταξίδι στο εξωτερικό, και πού καλύτερα από την πατρίδα του Χάρι Πότερ!! Ξανάπιασα και τα ιταλικά μου, που είχα παρατήσει από το καλοκαίρι και παράλληλα κάνουμε σχέδια και για το σπίτι, που όταν αρχίσουν να πραγματοποιούνται θα σου ετοιμάσω και σχετικό άρθρο που ίσως σ' ενδιαφέρει!

Αυτός ήταν ο Μάρτιός μου, ήρεμος σχετικά αλλά όχι βαρετά ήρεμος. Εσύ πώς τα πέρασες; Τι είδες/διάβασες/έκανες; Πες τα μου όλα στα σχόλια!!

0 σχόλια