Τα 8 πραγματάκια (Απρίλιος 2019)

4μιση λεπτά ανάγνωσης
Ο Απρίλιος ήταν ένας πολύ όμορφος και παράλληλα πολύ δύσκολος μήνας. Είχαμε κάποιες πολύ δύσκολες απώλειες, είχαμε διακοπές που δεν τις κατάλαβα, κάηκε η Παναγία των Παρισίων, άρχισε το GoT, ο καιρός ήταν ότι να 'ναι και νομίζω πως γενικά αν φύγει δε θα μας λείψει και τόσο (αν και ο Μάης είναι μήνας εξετάσεων και δεν αδημονώ καθόλου).

 
1. Βιβλία και τέτοια
Από βιβλιοψώνια τον Απρίλη πήρα το Αββαείο του Νορθάνγκερ που κι εγώ δε ξέρω πόσα χρόνια το στριφογυρίζω και νομίζω πως ο καιρός απαιτούσε λίγη Όστεν μπας και ανοίξει λίγο και η ψυχή μας, οπότε είπα να στραφώ σε κάτι από αυτά που έχω κρατημμένα. Γιατί θεωρώ πως το να καθυστερήσω να διαβάσω όλα τα βιβλία ενός αγαπημένου συγγραφέα με κάνει πάντα να έχω κάτι κάπου που θα μπορέσω να το διαβάσω για πρώτη φορά. Δε ξέρω, παραξενιά μου, το κάνω και με τον Κινγκ αυτό, με τον Τόλκιν και με άλλους αγαπημένους συγγραφείς που σε γενικές γραμμές θέλω να διαβάσω τα άπαντά τους.

2. Πάσχα και ψώνια
Δε θυμάμαι όλα αυτά που ψώνισα, θυμάμαι τις φόρμες και τα αθλητικά παπούτσια που πήρα από το μαγαζί που δουλεύω (είναι μαγαζί με αθλητικά), πήρα κάποια ακόμη ρούχα (που θα σου τα δείξω ξεχωριστά) πήρα όμως και μια υπέροχη τσάντα που θα σου τη δείξω τώρα γιατί είναι έρωτας!
 
Καλαθάκια, που λες, στο Παρίσι κρατάνε το καλοκαίρι εδώ και 4-5 χρόνια. Εγώ δεν το ανακάλυψα τότε, αλλά το έχω ανακαλύψει σαν τάση εδώ και 3 καλοκαίρια που έψαχνα παντού για τσάντα-καλαθάκι και έβρισκα μόνο από κανένα σε eshop στη Θεσσαλονίκη, που όσο να πεις θέλεις και λίγο να τη δεις την τσάντα πριν την πάρεις, όχι; Και τελικά φέτος, το 2019 τα καλαθάκια ήρθαν στην Κατερίνη κι έχουν γεμίσει τις βιτρίνες και εμένα αυτό με κάνει να νιώθω και κάπως άβολα, τύπου ανακαλύψαμε το φως γουάου και οι άλλοι ξερωγω θα διακτινίζονται εντωμεταξύ ή κάτι τέτοιο!
 
3. Σειρές, σειρές, σειρές (βασικά σειρά, σειρά.)
Ξεκίνησε και το GoT τελευταία σεζόν και άρχισαν οι προβολές στο σπίτι της Ρόζας (που μας παράτησε μέσα στη μέση της μάχης του Γουίντερφελ για να πάει ταξίδι στη Σουηδία!!) και βλέπω και λιιιιιγο τους φίλους μου όσο να πεις, όχι μόνο δουλειά. Και είναι πολύ ωραία που υπάρχει πάλι Game of Thrones στον κόσμο. Και Τζέιν Όστεν. Γενικά από τέτοια καλός μήνας ο Απρίλης. Κατά τ' άλλα total bitch!
Βγήκε και η 3η σεζόν της Santa Clarita Diet στο Netflix, μια από τις πιο αγαπημένες μου σειρές, που ίσως η καινούργια σεζόν δε με ξετρέλανε και τόσο, αλλά φυσικά την είδα με τη μια και αν σου αρέσει το μαύρο χιούμορ και τα ζόμπι θα τη λατρέψεις. Αν δεν σου αρέσουν τα ζόμπι (τα απεχθάνομαι) πάλι θα τη λατρέψεις. Δε ξέρω τι γίνεται με αυτή τη σειρά...
 
4. Σκέψεις για την Παναγία των Παρισίων
Κάηκε η Παναγία των Παρισίων και κάνω πολλές σκέψεις για το γεγονός. Από τη μια λυπάμαι που δεν πρόλαβα να την επισκεφτώ πριν, από την άλλη αυτό είναι και λίγο βλακεία σκέψη τίποτα δεν έχω επισκεφθεί, δε γίνεται να σκέφτεσαι έτσι. Μετά λέω τι καλά που ήδη έχουν δώσει λεφτά τόσοι για να ξαναφτιαχτεί, δε θα κουβαλάει την ίδια ιστορία, αλλά κάτι είναι κι αυτό. Αλλά το ξέρεις ότι καταστρέφονται μνημεία ακόμη πιο παλιά από τη Νοτρ Νταμ και κανείς δε μαθαίνει τίποτα; κανείς δεν θα δώσει λεφτά για ανακατασκευές γιατί εκείνα έχουν την ατυχία να μη βρίσκονται στο δυτικό κόσμο. Και τέλος σκέφτομαι πως αν αντί να τα δώσουν αυτά τα λεφτά για ανακατασκευή της Νοτρ Νταμ τα δώσουν μπαμ μπαμ στην Αφρική πόση διαφορά θα έκαναν.. Αλλά αν δεν υπάρχει ο φτωχός κι ο πεινασμένος πώς θα ξεχωρίσει ο πλούσιος και ο χορτάτος; Και τέλος σκέφτομαι γιατί δεν διάβασα ακόμη το ομότιτλο βιβλίο του Ουγκώ; Γιατί είχα ακούσει πως είναι φλύαρο και ασχολείται πολύ με την αρχιτεκτονική του Παρισιού, μα εμένα μου αρέσει και ο Ουγκώ, και η αρχιτεκτονική και το Παρίσι, αλλά ακόμη δεν το έχω πάρει το βιβλίο, ξέρεις γιατί; Γιατί το βλέπω στα ευπώλητα της Πολιτείας και λέω κι άλλοι είχαν την ίδια σκέψη με μένα, γιατί το μυαλό μου αμέσως πήγε στα ψώνια, τα καλά του να ζεις στο δυτικό κόσμο μάλλον. Ινάφ όμως για τα τρελά που σκέφτομαι!
 
5. Μουσική άνοιξη (ποια άνοιξη;)
Μουσικά ο Απρίλης πήγε καλά (βλέπεις γενικά στα πάντα τα άνευ σημασίας πήγε σούπερ ο μήνας). Ανακάλυψα μερικές πολύ ωραίες λίστες στο Spotify με instrumental covers από ταινίες της Disney και έργα του Broadway ότι πρέπει για το γραφείο, να μην με αποσπάει κιόλας και κάνω άλλα ντ' αλλων, αλλά να περνάμε και καλά. Γενικά τα instrumental covers είναι ότι καλύτερο και δε σε πιάνει και μελαγχολία (γιατί γενικά μια μελαγχολία με πιάνει με τις πολύ instrumental playlists, παρόλο που αρχικά μου αρέσουν πολύ).

 
6. Podcasts - η ανακάλυψη του μήνα
Πέρα από μουσική, τον Απρίλη ανακάλυψα (σαν σωστή Κατερινιώτισσα, 15 χρόνια μετά από όλους τους άλλους) τα podcast για τα οποία θα σου κάνω ξεχωριστό άρθρο όταν καταλάβω κι εγώ λίγο τι μου γίνεται και τι μου αρέσει. Όλα ξεκίνησαν με την εκπομπή της Julia Donne le Ton που πήρε συνέντευξη από την αγαπημένη Daphné (μια από τις Γαλλίδες που ακολουθώ). Μετά άκουσα και άλλα γαλλικά, αμερικάνικα και ελληνικά και ακόμα δεν έχω βρει τις εκπομπές που θα με κερδίσουν, είναι όμως τόσες πολλές που είμαι σίγουρη πως θα βρω.
 
7. Διακοπές, πού είστε διακοπές;
Ο Όλυμπος, θέα από το κτήμα μας
Οι γιορτές του Πάσχα πέρασαν δίχως να τις καταλάβω, δε ξέρω για σένα, αλλά για μένα οι διακοπές του Πάσχα δεν είναι ποτέ διακοπές. Πέρα από το ότι δούλευα και στην πρωινή και στην απογευματινή μου δουλειά (απλά λίγο πιο χαλαρά με τα ιδιαίτερα), πάντα η Μεγάλη Εβδομάδα έχει τόσες υποχρεώσεις με γιαγιάδες, θείες, τσουρέκια, αυγά, εκκλησίες, βαφτιστικά κλπ, που τελικά δεν προλαβαίνεις να ξεκουραστείς, και ούτε τις δουλειές που ήθελα έκανα στο σπίτι, ούτε καν τα χαλιά δε μάζεψα! Και ο Μάης προβλέπεται αδυσώπητος!!
 
8. Και πολύ λίγα ιταλικά και ξένες γλώσσες ιν τζένεραλ
Έπιασα πιο σοβαρά τα ιταλικά μου, αλλά μετά (επειδή Πάσχα) τα παράτησα εξίσου σοβαρά! Ανακάλυψα όμως κανα δυο πολύ χρήσιμα πραγματάκια που θα σε βοηθήσουν στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας που δουλεύεις, όπως το Conjuguemos, ένα site που χρησιμοποιεί κυρίως flashcards και ασκήσεις τύπου 5λεπτα τεστάκια τόσο με λεξιλόγιο όσο και με γραμματική, ότι πρέπει για λίγο ευχάριστο παιχνίδι. Αν είσαι και καθηγητής υπάρχει τρόπος να το χρησιμοποιήσεις για την διδασκαλία σου, αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει πλήρως πώς λειτουργεί αυτό το κομμάτι. Το Memrise, μια android εφαρμογή, επίσης είναι καλό, φέρνει λίγο σε Rosetta Stone και ακόμα δεν το έφτασα στο όριό του δωρεάν του, αν έχει (όλα έχουν). Θα σου ετοιμάσω ένα πιο αναλυτικό άρθρο με υλικό που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και πώς, γιατί είμαστε και της δουλειάς, όχι αστεία!


 
Αυτός ήταν ο Απρίλης μου μέσες άκρες, δύσκολος μήνας, όχι και τόσο ανοιξιάτικος, αλλά με πολλές νέες ανακαλύψεις. Για τον Μάη θα σου έχω σίγουρα λουλούδια, στο λέω από τώρα, σιγουρότατα βιβλία (εκθέσεις, φεστιβάλ, Θεσσαλονίκη και δε συμμαζεύεται) και ίσως και μια ανακαίνιση σπιτιού.. ή κάτι τέτοιο.

Εσένα πώς ήταν ο Απρίλης σου; Τι διάβασες/αγόρασες/είδες;

0 σχόλια