48 ώρες διάβασμα; Challenge accepted!

(λίγο παραπάνω από 2 λεπτά ανάγνωσης)
Πρώτη μου φορά συμμετοχής σε μαραθώνιο ανάγνωσης, αν και θυμάμαι παλιότερα να σκέφτομαι, ελλείψει χρόνου σε αντίστοιχους «επίσημους» μαραθώνιους, να αφιερώσω μόνη μου ένα 24ωρο στην ανάγνωση και τελικά ποτέ να μην το κάνω. Είπα λοιπόν, να εκμεταλλευτώ για άλλη μια φορά την καραντίνα για να διαβάσω ακόμη περισσότερο. 
Το 48ωρο βιβλίων διοργανώνει ο Somuchreading μέσα από το instagram του και αν το ψάξεις με το #48ωροβιβλίων θα το βρεις εύκολα (ή αν πατήσεις πάνω στα link που σου βάζω για να μην ψάχνεις και ζορίζεσαι!)

(και μια και περνάς από instagram, εμένα θα με βρεις εδώ)

Πότε και πώς θα διαβάζω;
Ελπίζω πως θα μπορέσω να ξοδέψω όλες τις ώρες που κανονικά παίζω με το κινητό, ή βλέπω Netflix, ή χαζολογάω στα σόσιαλ (α, ναι, δεν κάνω και τίποτ’ άλλο) στο να διαβάζω. Φυσικά και θα φάω και μπάνιο θα κάνω, αλλά μπορεί παράλληλα να διαβάζω κιόλας (το έχω κάνει στο παρελθόν, ναι και στο μπάνιο!).

Θα φροντίσω να κάνω τις σαββατιάτικες δουλειές την Παρασκευή, μη μείνει και το σπίτι πίσω..
Λογικά δε θα ξενυχτήσω πάντως, εκτός αν διαβάζω κάτι πολύ συναρπαστικό. Το ξενύχτι δεν είναι και τόσο στο πρόγραμμα (#λατρεύει_να_κοιμάται)

Τι θα διαβάσω;
Φυσικά δε θα διαβάσω μονοκόμματα ένα τεράστιο βιβλίο (αν και δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!), αντιθέτως θα διαβάσω από διάφορα και διαφορετικά βιβλία έτσι ώστε όταν θα κάνω διάλειμμα από το ένα, να μπορώ να πιάσω κάτι άλλο τελείως διαφορετικό. Οπότε έχουμε και λέμε:

Το Rivers of London του Ben Aaronovitch, που είναι το βασικό μου βιβλίο (και πολύ βολικά είναι και στα αγγλικά!) και τα Μαθήματα Ευτυχίας της Γκρέτσεν Ρούμπιν που είναι αυτοβοήθειας και δεν το πιάνω ποτέ σοβαρά.
Την Πανούκλα του Καμύ, που έχω φαγωθεί να διαβάσω από την πρώτη στιγμή της καραντίνας και αφού δεν εξελίχθηκε τόσο τρομερή η πανδημία, για τη χώρα μας τουλάχιστον, λέω να το διαβάσω, επιτέλους!

Τον κύκλο με την κιμωλία του Μπερτόλντ Μπρεχτ που είναι πάνμικρο και δε ξέρω γιατί δεν το έχω διαβάσει ακόμα.. Την Αγάπη και φιλία της Τζέιν Όστεν, επίσης πάνμικρο ΚΑΙ Τζέιν Όστεν, φορ δε λαβ οφ γκαντ!
2-3 συλλογές με κόμικς, γιατί έχω τόσες και καιρός είναι να διαβάσω μερικές (βάζω παραπάνω για να περισσέψουν!) και μάλλον κανένα Αστερίξ και κανένα γαλλικό από αυτά που επίσης έχω πάρει στο παρελθόν και είναι ακόμη αδιάβαστα (φορ σέιμ!)
Μπορεί καμιά ιστορία του Σέρλοκ Χολμς αν με τραβήξει λίγο κλασσικό αστυνομικό ή κάποια ιστορία από τη συλλογή πάλι του Arthur Conan Doyle με έναν ήρωα της συμφοράς, τον Brigadier Gerard.
Σίγουρα κάποια Ανατριχίλα το βράδυ, όχι ότι θα με τρομάξει, ίσα ίσα για την ατμόσφαιρα.

Την Κυρία με τις καμέλιες του Δουμά, που κέρδισε ανάμεσα στη Βιλέτ και το Όσα παίρνει ο άνεμος σε σχετικό πολ στο instagram μου και που φαίνεται πως όλοι έχετε διαβάσει και είναι και πολύ ωραία ιστορία!

*Ενημερωτικά, πέρα από τα πάνμικρα, τα κόμικς και τα διηγήματα, δεν πνίγομαι να τελειώσω κάποιο από τα υπόλοιπα, θα τα διαβάσω για το ταξίδι περισσότερο και όχι για τον προορισμό.

Κι αν δεν την παλέψω;
Θα κάνω διάλειμμα, μπορεί να βγάλω το Αλμπουσάκι βόλτα, και πιθανόν να ακούσω κάποιο audiobook, και ίσως να δούμε και καμιά ταινία, αρκεί να είναι μεταφορά βιβλίου (οπ, είδες τι έκανα εδώ;).

Ραντεβού την άλλη βδομάδα να σου πω πώς τα πήγα, τι διάβασα τελικά, πώς μου φάνηκε και αν θα ξαναπάρω μέρος σε τέτοιο μαραθώνιο στο μέλλον (χλωμό, εκτός αν για κάποιο λόγο είμαι πάλι κλεισμένη στο σπίτι)

Εσύ θα πάρεις μέρος; Ή έχεις πάρει στο παρελθόν; 
Αν ναι, στείλε τιπς στα σχόλια, πολύτιμέ μου αναγνώστη!
(ή πες μου, ξερωγω, ότι πετάω στα σύννεφα που νομίζω πως θα τα καταφέρω!)

0 σχόλια