Τρομακτικές φράσεις από τρομακτικά βιβλία

Διάβασες ποτέ ένα βιβλίο που σε έκανε να ανατριχιάσεις μέχρι τα κατάβαθα της ψυχής σου; Σκεπάστηκες ποτέ μέχρι το κεφάλι και διάβασες τρομοκρατημένα τη συνέχεια του βιβλίου σου κάτω από το πάπλωμα; Μήπως φώναξες την αδερφή σου από το διπλανό δωμάτιο γιατί φοβόσουν μόνη σου; 
Photo copyright: Columbia Mom
Τον Οκτώβριο μου αρέσει λίγο παραπάνω να δημιουργώ απόκοσμη ατμόσφαιρα, καμιά ιστορία με φαντάσματα ή μάγισσες, με βρικόλακες ή τέρατα, κάτι κλασσικό ή πιο σύγχρονο. Και η αλήθεια είναι πως πλέον δεν τρομάζω τόσο εύκολα, ο βασιλιάς του τρόμου είναι σαν ένας παλιόφιλος που μου διηγείται μια δική του ιστορία, αλλά όχι και τόσο τρομακτική πχια (το Αυτό δεν το έχω διαβάσει ακόμα παρόλα αυτά..). Αν τώρα το διάβασμα ενός ατμοσφαιρικού βιβλίου μπορεί να συνδυαστεί με ησυχία, χαμηλό φωτισμό, ίσως λίγη βροχή, κεραυνούς και χουχουλιάρη Άλμπους από δίπλα, θεώρησέ με απόλυτα ικανοποιημένη.

Εδώ θα βρεις 13 (φυσικά) φράσεις από βιβλία που αν δε σου σηκώσουν λίγο την τρίχα, τουλάχιστον θα σε βάλουν στο κλίμα της εποχής:


"Μυρωδιές από χώμα και υγρασία και χαλασμένα από καιρό λαχανικά ενώνονταν σε μια αδιαμφισβήτητη, αναπόφεφκτη μυρωδιά, τη μυρωδιά του τέρατος, της αποθέωσης όλων των τεράτων. Ήταν η μυρωδιά από κάτι που δεν είχε όνομα: η μυρωδιά Αυτού, που καραδωκεί κουλουριασμένο κι ετοιμάζεται να πεταχτεί. Ένα πλάσμα που θα φάει οτιδήποτε, μα που πεινάει ιδιαίτερα για κρέας αγοριών."
Το Αυτό - Stephen King
(Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 1700+ σελ.)

"Ησυχία πέφτει βαριά στο ξύλο και την πέτρα του Χίλ Χάουζ και ότι περπατούσε εκεί, περπατούσε μόνο του."
Οι δαίμονες του Χιλ Χάουζ - Shirley Jackson
(Εκδόσεις Επιλογή, 256 σελ.)

"Πώς ξέρω ότι θα κρατήσεις το λόγο σου;" ρώτησε η Κόραλαϊν
"Το ορκίζομαι", είπε η άλλη μητέρα. "Το ορκίζομαι στον τάφο της μητέρας μου"
"Έχει τάφο;", ρώτησε η Κόραλαϊν
"Ω, ναι", είπε η άλλη μητέρα. "Εγώ η ίδια την έβαλα μέσα. Και όταν τη βρήκα να προσπαθεί να συρθεί έξω, την ξαναέβαλα μέσα."
Το σπίτι στην ομίχλη - Neil Gaiman
(Εκδόσεις Οξύ, 184 σελ.)
"Και με τον τρόπο τον παιδιών, ένιωσε όντως κάτι και ήξερε πως δεν ήταν πια μόνοι τους. Μια σιγή απλώθηκε στο δάσος, αλλά ήταν μια απόκοσμη σιγή. Οι σκιές, σπρωγμένες από τον άνεμο, τριγύριζαν νωχελικά γύρω τους"
Σάλεμς Λοτ - Stephen King
(Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 768 σελ.)

"Την ίδια σιγμή ένα φως έλαμψε απρόσμενα και είδα την Καρμίλα, να στέκεται κοντά στα πόδια του κρεβατιού μου, στο λευκό νυχτικό της, λουσμένη από την κορυφή ως τα νύχια σε μια μεγάλη κυλίδα από αίμα"
Καρμίλα - Ζ.Σ.Λε Φανού
(Εκδόσεις  Καρακώτσογλου, 160 σελ.)

"Είναι παραμονή του Αγίου Γεωργίου. Το ξέρεις πως απόψε, όταν το ρολόι χτυπήσει μεσάνυχτα, όλα τα σατανικά πλάσματα αυτού του κόσμου θα έχουν απόλυτη ισχύ;"
Δράκουλας - Μπραμ Στόκερ
(Εκδόσεις Στοχαστής, 432 σελ.) 
"Η ιστορία μας κράτησε ξέπνοους γύρω από τη φωτιά, αλλά πέρα από την ξεκάθαρη παρατήρηση πως ήταν φρικιαστική, όπως θα έπρεπε απαραιτήτως να είναι μια παράξενη ιστορία μια παραμονή Χριστουγέννων σε ένα παλιό σπίτι"
Το στρίψιμο της βίδας - Χένρι Τζέιμς
(Εκδόσεις Μίνωας, 208 σελ.)

Ένας υπηρέτης, με αθόρυβο βήμα, με οδήγησε από εκεί μέσα στην ησυχία, μέσα από πολλά σκοτεινά δωμάτια και περίπλοκα περάσματα, στον προορισμό μου, το γραφείο του κυρίου του.
Η πτώση του οίκου των Ώσερ - Ε.Α.Πόε


"Ρωτάμε μόνο για να επιβεβαιωθούμε
Για τους θορύβους στο κελλάρι
και τα παράθυρα που έπρεπε να μείνουν κλειστά"
Η οικογενειακή συγκέντρωση - Τ.Σ.Ελιοτ

"Ο πόνος μου είναι συνεχής και κοφτερός και δεν εύχομαι έναν καλύτερο κόσμο για κανέναν. Στην πραγματικότητα θέλω ο πόνος μου να περάσει και στους άλλους. Δε θέλω κανένας να ξεφύγει"
Αμερικάνικη ψύχωση -Ελις Μπρετ-Ίστον

"Άρχισα από τον ύπνο μου με τρόμο. Το μέτωπό μου παγωμένο, τα δόντια μου χτυπούσαν και κάθε άκρο μου χτυπούσε, όταν, καθώς το χλωμό και κίτρινο φως του φεγγαριού εισέβαλε από τα παραθυρόφυλα αντίκρισα το δυστυχές: το μίζερο τέρας που είχα δημιουργήσει. Κρατούσε ανοιχτή την κουρτίνα του κρεβατιού και τα μάτια του, αν μπορείς να τα αποκαλέσεις μάτια, ήταν καρφωμένα πάνω μου"
Φρανκεστάιν - Μαίρη Σέλλεϋ
(Εκδόσεις Κάκτος, 432 σελ.)

"Ο καθένας μπορούσε να δει πως ο άνεμος ήταν ένας ιδιαίτερος άνεμος εκείνη τη νύχτα, και το σκοτάδι είχε μια ιδιαίτερη αίσθηση γιατί ήταν παραμονές των Αγίων Πάντων"
Το δέντρο των Αγίων Πάντων - Ray Bradburry

"Αλλά θα σου πω κάτι, Πάτερ, δώσε μου την δίδυμη της Ρέγκαν: ίδιο πρόσωπο, ίδια φωνή, ίδια μυρωδιά, ολόιδια μέχρι και στους τόνους που βάζει στις λέξεις της, και πάλι θα ξέρω στο δευτερόλεπτο πως δεν είναι εκείνη! Θα το ξέρω! Θα το ξέρω μέσα μου και σου λέω, το ξέρω, αυτό το πράγμα πάνω δεν είναι η κόρη μου! Το ξέρω! Ξέρω!
Ο εξορκιστής - W.P.Blatty
(Εκδόσεις Annubis, 424 σελ.)

Σ' αφήνω τώρα, πάω να σκεπαστώ με την κουβερτούλα μου, καλά καλά, μέχρι το κεφάλι!

4 σχόλια

  1. Πολύ ωραίες προτάσεις για ανάγνωση και πολύ γαργαλιστικές φράσεις! Αλήθεια, έχεις διαβάσει την Αμερικάνικη ψύχωση; Δεν το περίμενα, καθώς ξέρω (δεν την έχω διαβάσει η ίδια) ότι είναι πολύ ωμό και άρρωστο βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι δεν έχω διαβάσει όλα τα παραπάνω βιβλία (έχω διαβάσει τα 8 από τα 13 για την ακρίβεια), βρήκα κάποιες φράσεις που μου φάνηκαν τρομακτικές, τις μετέφρασα (εντελώς ερασιτεχνικά) και τις έβαλα εδώ :)

      Εμένα και ο Εξορκιστής μου φαίνεται πολύ πολύ δύσκολο βιβλίο, δε νομίζω πως θα άντεχα να το διαβάσω. Ακόμα και αυτή τη μία φράση που έβαλα εδώ κάπως με ανατριχιάζει...

      Διαγραφή
  2. Καλός αριθμός τα 8 βιβλία. Εγώ έχω διαβάσει δυστυχώς μόνο 5 από αυτά, τα πιο κλασσικά θα 'λεγα, δηλαδή Δράκουλα, Καρμίλα, Φράνκεσταιν, το στρίψιμο της βίδας και νομίζω και το διήγημα του Πόε. Θα ψάξω τον Δράκουλα να βρω την εν λόγω φράση, γιατί δεν θυμάμαι καθόλου την εν λόγω ατάκα. Όλα τα υπόλοιπα που δεν έχω διαβάσει τα 'χω στη λίστα μου, εκτός από την Αμερικάνικη ψύχωση που είναι πολύ άρρωστο και μάλλον και τον εξορκιστή, κυρίως γιατί είναι δύσκολο να το βρεις βέβαια (αλλά την ταινία θα τη δω, μ' αρέσουν οι ταινίες τρόμου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι κάπως τη θυμάμαι αυτή τη φράση του Δράκουλα (η μετάφραση εδώ είναι από εμένα). Υποθέτω πως είτε τη λέει ο ίδιος ο Δράκουλας στον Τζόναθαν Χάρκερ όταν τον επισκέπτεται στην αρχή, είτε λέγεται αργότερα στη φάση του κυνηγιού από τον Βαν Χέλσινγκ σαν προειδοποίηση. Κλίνω περισσότερο προς το δεύτερο..

      Διαγραφή