22 βιβλία για το 2022 (challenge)

Δύο στόχους έχω βάλει αναγνωστικά για τη νέα χρονιά: Ο πρώτος είναι ο ας πούμε εύκολος, το μαξιλαράκι αν θέλεις, το ελάχιστο που ελπίζω να καταφέρω στην χειρότερη περίπτωση. Ο στόχος αυτός είναι να διαβάσω 12 βιβλία, ένα για κάθε μήνα της χρονιάς, τουλάχιστον ένα δηλαδή. Ο δεύτερος στόχος είναι αυτός που βλέπεις εδώ, να διαβάσω 22 βιβλία από 22 διαφορετικές κατηγορίες. Θα βρεις και εκτυπώσιμο τον στόχο των 22 το 22, αν σου αρέσουν οι προτάσεις και θέλεις να τις εντάξεις και στο δικό σου αναγνωστικό πρόγραμμα.


Πάμε λοιπόν για το 22 το 22 :

  1. Ένα βιβλίο που ήταν χριστουγεννιάτικο δώρο (από Secret Santa πχ)
  2. Ένα κλασικό βιβλίο (ιδανικό για χειμώνα-άνοιξη)
  3. Ένα βιβλίο στα αγγλικά 
  4. Ένα βιβλίο στα γαλλικά (ή σε όποια άλλη γλώσσα ξέρεις)
  5. Ένα βιβλίο από δανειστική βιβλιοθήκη
  6. Το πρώτο βιβλίο σειράς
  7. Ένα βιβλίο για το οποίο μιλάνε όλοι
  8. Ένα βιβλίο που είδα στο instagram
  9. Ένα βιβλίο αυτοβοήθειας
  10. Ένα non-fiction βιβλίο (που να μην είναι όμως αυτοβοήθειας)
  11. Ένα graphic novel
  12. Ένα βιβλίο που έχω καιρό στη βιβλιοθήκη μου
  13. Ένα βιβλίο που έχω παρατήσει
  14. Ένα βιβλίο από λέσχη ανάγνωσης (μπορείς να τσεκάρεις τη δική μας)
  15. Ένα βιβλίο από τη λίστα της Ρόρι (δες την εδώ
  16. Ένα βιβλίο που επέλεξα στην τύχη (από τη βιβλιοθήκη, το βιβλιοπωλείο οπουδήποτε)
  17. Ένα πολύ μικρό βιβλίο που διαβάζεται σε μια καθησιά
  18. Ένα πολύ χειμωνιάτικο βιβλίο (ιδανικά χειμώνα)
  19. Ένα βιβλίο με διάσημο ντετέκτιβ
  20. Ένα βιβλίο με θάλασσα, πάνω στη θάλασσα ή μέσα στη θάλασσα (ιδανικά καλοκαίρι)
  21. Ένα βιβλίο που διαδραματίζεται στη Νέα Υόρκη (ό,τι πρέπει για φθινόπωρο!)
  22. Ένα βιβλίο με χριστουγεννιάτικο θέμα


Κάποιες διευκρινίσεις:

Οι κατηγορίες δε μπορούν να αφορούν πάνω από ένα βιβλίο, επιλέγονται με τυχαία σειρά και όλα γενικά (με τις προφανείς εξαιρέσεις) θα πρότεινα να προέρχονται από τη βιβλιοθήκη που ήδη έχεις. Εναλλακτικά, μπορείς για κάθε τρία βιβλία αυτής της λίστας που διαβάζονται από τη βιβλιοθήκη σου, να αγοράζεις ένα καινούργιο (κάτι παρόμοιο είχε οργανώσει και ο somuchreading παλιότερα, μόνο που εκείνος συμπεριλάμβανε και το να χαρίζεις βιβλία κάθε τόσο, αν θυμάμαι καλά). Ο σκοπός αυτού είναι να μειώσουμε τα αδιάβαστα της βιβλιοθήκης μας, που εγώ τουλάχιστον όταν τα αγόραζα τα ήθελα πολύ και σκόπευα να τα διαβάσω άμεσα. Απλά μετά προέκυπτε η ζωή και κάπου το έχανα. Ωστόσο το να αγοράζεις ένα καινούργιο βιβλίο ανά τρία διαβασμένα από τη βιβλιοθήκη σου, μπορεί να λειτουργήσει και κάπως σαν επιβράβευση πράγμα που μπορεί να βοηθήσει στην ψυχολογία και όλο αυτό να γίνει πολύ πιο ευχάριστο και ικανοποιητικό.


Σου βάζω εδώ και ένα εκτυπώσιμο φύλλο που μπορείς να εκτυπώσεις (σε Α4) ή να κατεβάσεις στο κινητό ή στον υπολογιστή και να τσεκάρεις ό,τι ολοκληρώνεις. Στο Instagram μου θα βρεις και το template με τις κατάλληλες διαστάσεις για story. Θα σε ενημερώνω στο newsletter το πιο πιθανό, για τη δική μου πορεία, ακόμα κι αν απλά σου πω, φίλε μου, τα παράτησα τελικά και κάνω του κεφαλιού μου. Στα social θα βρεις το challenge με το #22to22bookchallengegr, από εμένα δηλαδή, και από εσένα αν το ακολουθήσεις. 

Βέβαια κι αν τίποτα δεν καταφέρω και τελικά διαβάσω ένα βιβλίο ή πέντε, και πάλι θα είμαι ευχαριστημένη. Εύχομαι το ίδιο κι εσύ, μην αφήνεις τον ψυχαναγκασμό σου να σου χαλάσει τη διάθεση, ό,τι και να φέρει η νέα χρονιά είναι εντάξει. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δε μπορούμε να ονειρευόμαστε.


Καλή αναγνωστική χρονιά :)

0 σχόλια