Νέες κυκλοφορίες και βιβλία υπο έκδοση (Φθινόπωρο 2022)

Τι καλά ήμασταν το καλοκαίρι, δεν έβγαιναν νέα βιβλία, δεν είχαμε ακριβό ρεύμα, δεν ήθελα να ψωνίσω μια ολόκληρη νέα ντουλάπα (έτσι, χωρίς λόγο, δεν έχουν πάθει κάτι τα πολλά ρούχα που ήδη έχω), δε μας απασχολούσε η θέρμανση, είχαμε μόνο πόλεμο, αρρώστιες και από καμιά φωτιά, τώρα τι το 'θελα να μπω να δω τα υπό έκδοση, τις νέες κυκλοφορίες και δίπλα σε όλα αυτά κάμποσα λιιιγο παλιότερα που εννοείται τα θέλω κι αυτά; Α! Να μην ξεχνάμε και τα ρομαντικά κλασσικά (δε θυμάμαι τον κλισέ τίτλο που έδωσαν) τα 12ευρα που θα κυκλοφορούν κάθε 15 μέρες στα περίπτερα, που ΕΥΤΥΧΩΣ τα πέντε πρώτα τα έχω ήδη!

Θέλω να πάρεις μια βαθιά ανάσα, να πεις δυνατά τρεις φορές "πρέπει να κάνω οικονομία για το χειμώνα" και να ρίξεις παρακάτω μια ματιά στα βιβλία που πιθανόν να σε κάνουν να αθετήσεις το λόγο σου ακόμα και μέσα στα επόμενα λεπτά!


Εκδόσεις Διόπτρα 

Εδώ έχουμε διάσημα βιβλία του booktok γιατί είναι πολύ ενημερωμένοι σε ό,τι είναι "μόδα" και μας τα μεταφράζουν για να μην είμαστε κι εμείς τίποτα άσχετοι!

Κατά συνθήκη γάμος

Συγγραφέας: Sherry Thomas
ISBN: 978-618-5543-72-3
Σελίδες: 328
Ημερομηνία έκδοσης: 21/09/2022

Γιατί; Γιατί κάτι έχω πάθει εγώ με αυτό το πανέμορφο εξώφυλλο και μπορεί να το πάρω έτσι μόνο για να το χαζεύω κλειστό (για τω Θεώ, ελπίζω πως όχι!). Είναι εποχής, είναι λοβ στόρι (χμχμχ) και καλά τώρα η ηρωίδα δεν είναι καθόλου ρομαντική αλλά πρέπει να βρει γαμπρό γιατί Μεσαίωνας (σχεδόν) και είναι κι ένας βαρόνος; κόμης; λόρδος; κάτι σημαντικό, που όλες τον θέλουν κι απ' ότι κατάλαβα αυτή θα τονε πάρει αλλά ο αγγλικός τίτλος είναι "the luckiest lady in London" και μάλλον ο τύπος είναι παρεξηγημένος, πάντως θα αγαπηθούν στο ηλιοβασίλεμα υποψιάζομαι, εκτός αν παίζει καμιά ανίατη ασθένεια ή είναι σάικο ή κάποιος είναι γκέι (ε, όλες τις υποθέσεις έχω κάνει, κάπου θα έχω πέσει μέσα!)

Το θεώρημα της αγάπης

Συγγραφέας: Ali Hazelwood
ISBN: 978-960-653-877-3
Σελίδες: 504
Ημερομηνία έκδοσης: 05/10/2022

Γιατί; Γιατί αν υπάρχεις στο instagram ή στο tiktok αποκλείεται να μην έχεις δει το "The love hypothesis" ΠΑΝΤΟΥ και κάτι μου λέει πως είναι η σύγχρονη Μπρίτζετ Τζόουνς, χαλαρό, κωμικό, ό,τι πρέπει για καλοκαίρι (ουπς!) ή για εξαντλημένες εργαζόμενες μανούλες που δε μπορούν να πολυσυγκεντρωθούν σε σημαντικά βιβλία στο τέλος της μέρας. Το λοβ στόρι εκτυλίσσεται ανάμεσα σε μια γιατρό-επιστήμονα-θα-σε-γελάσω που δεν πιστεύει στην αγάπη (αλίμονο!) γιατί είναι πολύ ορθολογίστρια και κάνει στα ψέματα πως έχει αγόρι, διαλέγει έτσι στην τύχη έναν μονόχνωτο καθηγητή που τον πιάνει και τον φιλάει και μετά αυτός συμφωνεί να το παίξει πως είναι το αγόρι της και ξέρεις τώρα πώς θα καταλήξει όλο αυτό, δε χρειάζεται να σου τα λέω εγώ. Μετά το love hypothesis άρχισε να γεννάει βιβλία και νουβελίτσες η Ali Hazelwood και έχουμε γεμίσει κι από αυτά, λογικά θα μεταφραστούν τα άπαντα αν πάει καλά.

Ο σκληρόκαρδος πρίγκιπας

Σειρά: Η Γενιά του Ανέμου - No 1
Συγγραφέας: Holly Blacκ
Σελίδες: 456
ISBN: 978-618-220-022-3
Ημερομηνία έκδοσης: 19/10/2022

Γιατί; Αυτό κι αν είναι ένα βιβλίο που έχω δει κάμποσο στο ίντερνετ, βέβαια, ο πρωτότυπος τίτλος είναι πιο πιασάρικος "The Cruel Prince" επίσης μού φαίνεται πιο σκληρό καρύδι στα αγγλικά απ' ότι στα ελληνικά που είναι μωρέ λίγο σκληρόκαρδος αλλά θα τον τουμπάρει στα σίγουρα η κεντρική ηρωίδα που είναι ένα μη υπερφυσικό πλάσμα σε έναν υπερφυσικό κόσμο και δέχεται ρατσισμό γι' αυτό, φαίνεται πως το βιβλίο ασχολείται πιο πολύ με την πολιτική αλλά φοβάμαι πως κατά βάθος θα είναι λοβ στόρι κι αυτό. Είναι και πρώτο μέρος τριλογίας.


Εκδόσεις Ψυχογιός

Που μου φαίνεται πως κάπου το χάνουν το παιχνίδι γιατί δε βλέπω πραγματικά τίποτα συναρπαστικό στις νέες εκδόσεις τους, εντάξει θα μεταφράσουν (σιγά το δύσκολο, τα έχουν ήδη μεταφρασμένα) την "Κάμαρα με τα μυστικά" της minalima και το "Κύπελλο της φωτιάς" στην εικονογραφημένη έκδοση, αλλά παιδιά, πρέπει να keep up λίγο με τις εξελίξεις παρακαλώ! Ευχαριστώ!

Η κόρη του βυθού

Συγγραφέας: Ρικ Ριόρνταν (που έγραψε τον Πέρσι Τζάκσον)
Σελίδες: 472
ISBN: 978-618-01-4540-3
Ημερομηνία έκδοσης: 6/10/2022

Γιατί; Γιατί μου άρεσε το χρώμα και που είναι μέσα στο βυθό. Είναι εφηβικό βιβλίο, από την περίληψη εγώ δεν κατάλαβα αν η κόρη του βυθού είναι κάποια γοργόνα ή απλά μια κοπελίτσα που την έλεγε ο μπαμπάς της "γοργόνα" γιατί της άρεσε το κολύμπι. Θα προτιμούσα το πρώτο. Έχει εμπνευστεί από τις 20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα του Βερν, λέει, άρα δεν το κόβω να είναι καθόλου φαντασίας. Επίσης έχω διαβάσει Πέρσι Τζάκσον και πέρασα καλά, οπότε από μένα είναι ναι!


Εκδόσεις Μεταίχμιο

Εδώ που κάτι γίνεται, έχω βρει τρία (συν δύο) βιβλία που θέλω να κάνω δικά μου.

Οι Φύλακες της Μαγείας

Το Χρονικό των Φτερωτών Αλόγων-Βιβλίο Πρώτο
Συγγραφέας: Chris Riddell
Σελίδες: 328
ISBN: 978-618-03-2578-2
Ημερομηνία Έκδοσης: 22/04/2021

Γιατί; Ξέρω δεν είναι νέα έκδοση αυτό, είναι νέα έκδοση το δεύτερο βιβλίο της σειράς κι έτσι ανακάλυψα και αυτό. Αρχικά δεν διάβασα καν την περίληψη, κάτι είδα πως είναι με τα παραμύθια αλλά λίγο πιο σκοτεινά, είναι εφηβικό, έχει στον τίτλο της σειράς τη λέξη μαγεία, αλλά κυρίως είναι από τον Κρις Ρίντελ, που δεν ήξερα πως γράφει κιόλας, νόμιζα μόνο εικονογραφεί τα έργα του Γκέιμαν, ας πούμε, και τώρα εγώ κάτι έχω πάθει και το θέλω κι αυτό και το επόμενο! Γιατί πώς να το κάνουμε, θα μου αρέσει, είναι δεδομένο, το γνωρίζουμε κι οι δυο!

Η τριλογία της Νέας Υόρκης

Συγγραφέας: Paul Auster
Σελίδες: άγνωστο, αλλά σίγουρα πάρα πολλές
ISBN: 978-618-03-3132-5
Ημερομηνία Έκδοσης: 08/12/2022

Γιατί; Είναι ένα βιβλίο γνωστό; Ναι. Είναι ένα βιβλίο πολύ σημαντικό; Είναι, πολύ. Είναι το πιο σοβαρό ίσως της παρούσας λίστας; Σίγουρα. Είναι τρία βιβλία σε ένα, εκτυλίσσεται στη Νέα Υόρκη, αφορά συγγραφείς, γενικά το θέλω, το ήθελα από πάντα, είναι μια επανέκδοση, που αν και δε με ξετρελαίνει το εξώφυλλο, δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας φυσικά και ίσως αυτό να είναι το τυχερό που θα αγοραστεί. Κάπως μου αρέσουν κιόλας αυτά που έχουν ως τίτλο "Η τριλογία του τάδε μέρους", βέβαια πόσο gringe θα ήταν ένα βιβλίο "Η τριλογία της Κατερίνης" και πόσο πραγματικά κανείς δε θα ήθελε να το διαβάσει αυτό.

Οι επιβάτες της αποβάθρας 5

Συγγραφέας: Clare Pooley 
ISBN: 978-618-03-3209-4
Ημερομηνία Έκδοσης: 10/11/2022

Γιατί; Θεωρώ πως θα ήταν καλό να γνωρίσω τη συγγραφέα από το άλλο βιβλίο της που έχει αγαπηθεί από όλη την πλάση, το "Πράσινο σημειωματάριο", αλλά δες το κι αυτό τι υπέροχο που φαίνεται με τα χρώματά του τα έντονα και τον κόσμο που περιμένει το τρένο ή το μετρό ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων κι εμείς θα μάθουμε τις ιστορίες τους. Ευχάριστο, ναι, εύκολο, ε ναι, χαλαρό, έτσι φαίνεται, οπότε γιατί όχι;

Εκδόσεις Πηγή

Από την Πηγή έχω πάρει ήδη αρκετά που δεν έχω διαβάσει και δε θέλω να επενδύσω περισσότερο προτού σχηματίσω άποψη. Ωστόσο... 

O Θησαυρός της Δαμασκού – Το Παιχνίδι των Θεών

Συγγραφέας: Δανάη Ιμπραχήμ,
Σελίδες: 632
ISBN: 978-960-626-062-9
Ημερομηνία έκδοσης: Ξέρωγω πριν κάνα δυο χρόνια; Νιώθω πως είναι πιο πολύ...

Γιατί; Η τριλογία του Θησαυρού της Δαμασκού μου έχει εδώ και καιρό κεντρίσει το ενδιαφέρον και τώρα που ολοκληρώθηκε λέω να την βάλω στα πλάνα μου. Θα πρέπει βέβαια να έχω την όρεξη να ταξιδέψω στα 674μ.Χ. που εκτυλίσσεται η ιστορία ανάμεσα σε μουσουλμάνους και χριστιανούς και να έχω την όρεξη πάλι να διαβάσω λοβ στόρι, γιατί λέει ότι είναι και στα αισθηματικά (χμχμχ), αλλά βασικά η συγγραφέας έχει καταγωγή ελληνική και αραβική, που είναι πολύ ενδιαφέρον και σπουδάζει (ή μπορεί και να πήρε πτυχίο τώρα) ιστορία-αρχαιολογία. Άρα το κόβω καλοδουλεμένο και χωρίς ιδιαίτερες ιστορικές ανακρίβειες. Εξαιρετικά τα εξώφυλλα όλων των βιβλίων, λίγο αποτρεπτικό μόνο το μέγεθος..

Moonlight tales books

Που νομίζω πως είναι blog και όχι εκδόσεις, τσέκαρε εδώ, όπου ανεβάζουν ιστορίες κάποιοι συγγραφείς ή μελλοντικοί συγγραφείς, φαντασία και τρόμο κυρίως απ' ότι έχω δει.

And They Lived Happily Ever After?

Συλλογικό
Καμία άλλη πληροφορία δεν έχω βρει...

Γιατί; Την 1η Οκτώβρη κυκλοφόρησε το συλλογικό αυτό έργο, όπου γράφουν και κανα δυο bookstaφίλες και το θέλω ήδη απ' όταν έμαθα πως θα κυκλοφορήσει. Έχει αλλαγμένα τα γνωστά μας παραμύθια για να μας τρομάξουν λίγο ενόψιν του Χάλογουιν και είναι αυστηρώς ακατάλληλο για παιδιά. Μπορείς να το βρεις με παραγγελία μόνο, και είναι μια καλή ευκαιρία να γνωρίσεις τη γραφή από πάρα μα πάρα πολλές νέες πένες!


Εκδόσεις Πόλις

Μπορεί να μη διαβάζω συχνά από αυτές τις εκδόσεις, αλλά τα βιβλία τους είναι άλλη εμπειρία. Ωπ! Άλλο ένα σοβαρό βιβλίο σε αυτή τη λίστα:

Οι χώρες της επαγγελίας

Συγγραφέας: Jean-Michel Guenassia
Σελίδες: 624
ISBN: 978-960-435-808-3
Ημερομηνία έκδοσης: Μάιος του '22

Γιατί; Είναι η συνέχεια του βιβλίου "Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων" που ήταν υπέροχο και τόσο γαλλικό! Πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσω, αν και κάτι μου λέει πως δεν θα έχει τον ίδιο αέρα το συγκεκριμένο, αφού ο κεντρικός ήρωας δεν είναι πια παιδάκι (κι εντάξει, συγκρίνεται αυτό το εξώφυλλο με το άλλο;)


Εκδόσεις Ίκαρος

Αριστοτέλης


Συγγραφέας: Τάσος Αποστολίδης
Σκιτσογράφος: Αλέκος Παπαδάτος
Σελίδες: 224
ISBN: 978-960-572-515-0
Έτος έκδοσης: 2022

Γιατί; Βασικά σκέφτηκα να το πάρω και να το κάνω δώρο στον χάζμπαντ που τον λένε Αριστοτέλη (αλλά τον φωνάζουμε Τέλη, πες τώρα είναι λογικό αυτό;) και σκέφτηκα πως μπορεί να του φανεί ενδιαφέρον. Μετά μου φάνηκε κι εμένα ιδιαιτέρως ενδιαφέρον και ίσως τελικά "το πάρω για τον χάζπαντ" (δλδ για μένα!). Είναι γκράφικ νόβελ και αφορά τον... Αριστοτέλη. Τι πιο εύκολο να διαβάζεις Αριστοτέλη σε αυτή τη μορφή;


Εκδόσεις Κέδρος

Ιστορία φαντασμάτων

Συγγραφέας: Πίτερ Στράουμπ
Σελίδες: 648
ISBN: 978-960-04-1788-3
Έτος έκδοσης: 2022

Γιατί; Κοίταξε να δεις τώρα τι έχει συμβεί, αυτό το βιβλίο πρέπει να είχε αγοραστεί χτες! Είναι το βιβλίο που ΠΡΕΠΕΙ να διαβάζω αυτό το μήνα, δε με νοιάζει το στόρι, δε με νοιάζει σχεδόν τίποτα, πέρα από το ότι έχει τίτλο "ιστορία φαντασμάτων", οι κριτικές λένε πως είναι ό,τι πιο τρομακτικό έχει συμβεί (εντάξει, αυτά εμένα δε μ' αρέσουν!), θα μου είναι αρκετό να έχει την κατάλληλη ατμόσφαιρα, το εξώφυλλο πάντως τα σπάει. Η ιστορία αφορά μια παρέα ηλικιωμένων που βρίσκονται και αφηγούνται ιστορίες άλλες πραγματικές και άλλες όχι. Ο Πίτερ Στράουμπ έχει γράψει μαζί με τον Κινγκ δύο βιβλία, αν σου λέει κάτι "Το φυλαχτό", και έφυγε φέτος από τη ζωή. Εμένα, δε ξέρω, μου είναι τόσο γνωστό το όνομά του (και πάω τώρα να πάρω το βιβλίο αυτό με το voucher για τα βιβλία!)

Αυτά τα λίγα από μένα, πες μου αν κάποιο από αυτά το έχεις ήδη διαβάσει, ή αγοράσει ή σκόπευες να το αγοράσεις ή σκοπεύεις τώρα να το αγοράσεις, πες μου γενικά ό,τι σου έρχεται στο μυαλό τώρα που φτάσαμε ως εδώ (και είπα να βάλω μια τελεία γιατί είχαν αρχίσει να με πονάνε οι τσέπες!). 

3 σχόλια

  1. Λοιπόν, εγώ απ' αυτά θέλω κυρίως αυτό με τα σκοτεινά παραμύθια, το συλλογικό, αν και δεν κατάλαβα που μπορούμε να το βρούμε. Και το ιστορία φαντασμάτων μάλλον θέλω, γιατί literary τρόμος. Αν και τα σχόλια για αυτό είναι το λιγότερο αντιφατικά. Αυτό με τον εικονογράφο του Γκάιμαν καλό φαίνεται αλλά πολύ παιδικό βρε παιδί μου.
    Εμένα πάντως θα μου άρεζε βιβλίο με τίτλο η τριλογία της Κατερίνης. Καθόλου cringe (μάλλον αυτό ήθελες να πεις) δεν θα μου φαινόταν, γιατί στο κάτω-κάτω ένας Έλληνας ποια σχέση μπορεί να έχει με τη Νέα Υόρκη, τι τον αφορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το βρεις με παραγγελία από το e-Διαγώνιος και από το Booktalks νομίζω επίσης, ακόμα δεν το πήρα κι εγώ δε σου τα λέω από εμπειρία, έτσι μου είπαν.. Ναι παιδικό μου φαίνεται αυτό του Chris Riddell αλλά δε με πειράζει πολύ, θα μου άρεσε για τα Χριστούγεννα ας πούμε.
      Ναι, αυτό ήθελα να γράψω, ωστόσο "gringe" μου κάνει πιο εμφατικό, μα η Κατερίνη είναι μια μαγεία, τουλάχιστον αν γράψω ένα βιβλίο, ένα οποιοδήποτε βιβλίο μια μέρα, πιστεύω η Βάγια θα το διαβάσει (και θα μου στείλεις και feedback!).
      Πιστεύω θα μου ήταν τρομερά δύσκολο να ζήσω στη Νέα Υόρκη, αλλά μου αρέσει να ταξιδεύω νοερά εκεί, φυσικά λόγω των ταινιών που μας μεγάλωσαν (και τα Φιλαράκια φέρουν τεράστια ευθύνη!)

      Διαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία και για τα καλά λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή