Η χριστουγεννιάτικη bucket list της Αλίκης (2022)

Ενόψει του πρώτου άκρως χριστουγεννιάτικου σαββατοκύριακου που σχεδιάζω, σου ετοίμασα την σούπερ χριστουγεννιάτικη λίστα μου με όλα τα πράγματα που θέλω να κάνω τα φετινά Χριστούγεννα! Ελπίζω να έχεις ετοιμαστεί καλά καλά, να έχεις βάλει τη μουσικούλα σου να παίζει στο παρασκήνιο (εκτός αν ακούς το podcast, εκεί έχω εγώ χριστουγεννιάτικη υπόκρουση) και να ετοιμαστείς να βουτήξεις στην μαγεία των Χριστουγέννων του 2022!

Προειδοποίηση: κατά τη διάρκεια της σύνταξης της παρακάτω λίστας, σταμάτησα, παρήγγειλα τρία χριστουγεννιάτικα βιβλία και συνέχισα! You've been warned!

Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω...

...να δω πολλές πολλές χριστουγεννιάτικες ταινίες

Δεν ξέρω πώς θα το καταφέρω αυτό ακριβώς με το μπεμπάκι στο σπίτι, ίσως το συμφωνήσουμε με τον χάζμπαντ και κάθε βράδυ βλέπουμε κι από μια ταινία αντί για κάποια σειρά πολύ σοβαρή και μυστήρια. Ίσως πάλι βάζω μια ταινία να παίζει κάθε απόγευμα που περνάω στο σπίτι κι ας μην την παρακολουθώ ακριβώς με ευλάβεια. Σίγουρα θέλω να δω ό,τι καινούργιο έχει βγάλει το Netflix φέτος, όπως το Falling for Christmas, το Christmas with you, το Return to Christmas Creek, το Angel Falls Christmas (που όλα αυτά είμαι σίγουρη πως είναι ακριβώς τα ίδια!), το Princes Switch 3 (που μου έχει ξεφύγει), το καινούργιο animation με τον Σκρουτζ, το Who killed Santa? και ό,τι άλλο βγει μέχρι τα Χριστούγεννα. 

Θα ξανάβλεπα με πολύ πολύ όρεξη το The Holiday, το Love Actually και το Scrooged! Τις my all time favorite αγαπημένες μου χριστουγεννιάτικες ταινίες.

...να δω και χριστουγεννιάτικες σειρές

Το μόνο που βρήκα στο Netflix είναι το ιταλικό I hate Christmas (που είναι στάνταρ μεταφορά του νορβηγικού Home for Christmas) αλλά τίποτα άλλο, πράγμα που μου κάνει και λίγο εντύπωση, βρήκα όμως στο Disney+ μια σειρά που ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρέπει να δω, λέγεται The Santa Clauses και είναι η μετά από άπειρα χρόνια συνέχεια των ταινιών "Ο Αγιος Βασίλης μου" με τον Tim Alen. Έχουν βγει 3 επεισόδια, δε γνωρίζω αν αυτά είναι όλα κι όλα. Ενώ υπάρχουν στην πλατφόρμα και διάφορα shorts και σπέσιαλ χριστουγεννιάτικα επεισόδια από σειρές που είναι τέλεια για το φίλινγκ κι ας κρατάνε λίγο.

...να κάτσω μπροστά στο τζάκι

(δεν έχουμε τζάκι, δεν ξέρω πώς θα γίνει αυτό ακριβώς, αλλά το θέλω!)

...να χιονίσει 

Ή να πάμε κάπου που έχει χιονίσει, να δούμε λίγο χιόνι τέλος πάντων! Για να χιονίσει εδώ, με τόση ζέστη δεν το βρίσκω πιθανό, ίσως τον Μάρτιο έτσι όπως το πάει, ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!! Το χιόνι είναι χριστουγεννιάτικος καιρός ΟΛΟΙ το ξέρουν αυτό!

...να πάμε βόλτα να δούμε τα στολισμένα σπίτια

Υπάρχει μια περιοχή στην εξωτική Κατερίνη, Ευαγγελικά λέγεται, που έχει κυρίως σπίτια με αυλές και όχι τόσο πολλά διαμερίσματα. Όταν ήμουν μικρή τα σπίτια αυτά στολίζονταν υπέροχα, με τα χρόνια έχουν μιζεριάσει φαίνεται κι αυτοί, όμως για μένα πάντα και κάθε Χριστούγεννα θα αποτελεί απαραίτητη βόλτα μια γύρα στις γειτονιές τους σε αναζήτηση του καλύτερα στολισμένου σπιτιού. Φυσικά θα γίνει αναζήτηση και σε άλλες περιοχές, όχι τόσο γνωστές, μήπως και βρεθούν εκείνοι οι -πολύ φίλοι μου- που αγαπάνε πραγματικά τα Χριστούγεννα.

...να πιω ζεστή σοκολάτα σε χριστουγεννιάτικη κούπα (και καφέ, πάντα καφέ!)

...να φάω πολλά μελομακάρονα και λίγους κουραμπιέδες (τα μελομακάρονα με κουβερτούρα παρακαλώ!)

...να κάνουμε χριστουγεννιάτικα μπισκότα με το μπεμπάκι

Που ιδανικά θα ήθελα έναν πύργο εκμάθησης, μια ποδιά κι ένα καπέλο μάγειρα, ώστε να συμμετέχει στην όλη διαδικασία! Αλλιώς θα πρέπει να αυτοσχεδιάσω.. χμμμμ.... Πάντως έχει ο Άκης μια ολόκληρη κατηγορία με χριστουγεννιάτικες συνταγές, που ελπίζω, τουλάχιστον να υπάρχουν κάποιες που να μη θέλουν μίξερ (ή ξερωγω να πάρω ένα μίξερ!) και να είναι για αρχάριους και ατζαμήδες (λίγο λιγότερο αρχάρια από το μπεμπάκι.. που είναι 1μιση!)

...να διαβάσω υπέροχα, ευχάριστα, ανάλαφρα και μαγικά βιβλία!

Είναι απλά απαγορευτικό για μένα το βαρύ βιβλίο τα Χριστούγεννα, ενώ επιβάλλεται κάτι πιο "παιδικό" με φαντασία, παραμύθι, ίσως μέχρι κι ένα ευχάριστο λοβ στόρι. Θα ήθελα πολύ επιτέλους μετά από χρόνια να συνεχίσω την παράδοση να διαβάζω Νάρνια τα Χριστούγεννα (είμαι στο 5ο, τον Ταξιδιώτη της Αυγής), πέρυσι είχα ξεκινήσει το Μαγικό Φίλτρο του Μίκαελ Έντε, που εκτυλίσσεται εκεί την Πρωτοχρονιά και το παράτησα γιατί πέρασαν οι γιορτές (και ήμουν και σε ένα σχετικό μπλοκ), θέλω φέτος να το τελειώσω. Θα πιάσω έναν Crestomansi που αναβάλω εδώ και μήνες, ίσως πιάσω και τους Μάγους της Γαιοθάλασσας της Λε Γκεν. Ενώ από βιβλία που δεν έχω, θα ήθελα πολύ να βρω το Μια μέρα το Δεκέμβρη και να το διαβάζω μέσα στις μέρες του Δεκέμβρη.

εδιτ: Κάπου εδώ σταμάτησα και μπήκα στη Διαγώνιο όπου έβαλα μια παραγγελία αρχικά για το "Μια μέρα τον Δεκέμβρη" αλλά τελικά ακολούθησαν το "In a holidaze" και το "Winter Riddle".

...να ανοίξω λίγο ακόμη τα μαλλιά μου (Aliki going blondish in progress...)

...να φορέσω ρούχα χουχουλιάρικα και στις αποχρώσεις της σεζόν

Δηλαδή φούτερ, ζακέτες και πλεκτά, καρό, κόκκινα και πράσινα, γουνίτσες (συνθετικές εννοείται), χοντρά κασκόλ και σκουφιά.

...να φοράω συνέχεια κόκκινο κραγιόν!

...να στολίσουμε το σπίτι

Ιδανικά με ένα καινούργιο δέντρο αλλά και το παλιό είναι καλό αν δεν βρω αυτό που ψάχνω. Σίγουρα όμως το φετινό δέντρο θα έχει χρωματιστά λαμπάκια, που είχα πει πως θα πάρω όταν θα έχω μπεμπάκι, και θα πρέπει να αντικατασταθούν όλα τα γυάλινα στολίδια που κινδυνεύουν πλέον πολύ. Το τέλειο χριστουγεννιάτικο δέντρο για μένα θα έχει ένα τρενάκι να γυρίζει γύρω από τη βάση του, όχι φέτος κι αυτό. Ένα ακόμη πλάνο μελλοντικό αρκετά, είναι να φτιάξω ένα χριστουγεννιάτικο χωριό με αυτά τα διακοσμητικά που βλέπεις στα μαγαζιά με πράγματα για το σπίτι. Όταν το καταφέρω αυτό θα είναι πολύ τέλειο!

...να γεμίσουμε με δώρα το δέντρο

Δώρα και δωράκια για εμάς, αλλά και δώρα που θέλω να κάνω σε πολλούς φίλους και συγγενείς φέτος. Δεν ξέρω τι ακριβώς θα καταφέρω, βέβαια, σίγουρα θα ετοιμάσω τα πακετάκια για τα δύο Secret Santa που συμμετέχω, ένα στο instagram κι ένα στη ΛΑΚ. Θέλω να πάρω πολλά βιβλιαράκια χριστουγεννιάτικα για τον μικρό Κωσταντίνο, και να σου πω την αλήθεια νομίζω πως φέτος θα πάρω βιβλία σε όλα τα παιδάκια που έχω στο μυαλό μου! Και πιθανόν όχι μόνο στα παιδάκια (ο χάζμπαντ δε θα χαρεί...)

...να έχω πάντα μουσική χριστουγεννιάτικη να παίζει

Πέρα από τα γνωστά και αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια, μου αρέσει να έχω στο βάθος πάντα λίγη χριστουγεννιάτικη jazz (πάντα ταιριάζει η jazz τελικά) με covers από τα γνωστά χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Από αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια πάντως, μπορείς να τσεκάρεις τη λίστα μου στο spotify.

...να πούμε τα κάλαντα

Όχι εγώ βέβαια, αλλά ο μικρός Κωνσταντίνος, που δε μιλάει ακόμα, ελπίζω να πει καμιά κουβέντα τουλάχιστον μέχρι τα Χριστούγεννα ή έστω ως το τέλος του χρόνου. Θα του πάρω όμως ένα τρίγωνο που είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ πως θα χτυπάει μέχρι τελικής εξοντώσεως των παρευρισκόμενων. Την παραμονή, λοιπόν, θέλω να πάμε μαζί να "πει τα κάλαντα" σε συγγενείς και φίλους!

Χριστουγεννιάτικη βιβλιοwishlist:

Τα βιβλία που θέλω να πάρω για άλλους ή να μου πάρουν (γκουχγκουχ) αυτά τα Χριστούγεννα είναι:

Άτλας Έξι, της Olivie Blake, έχει μόλις κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Διόπτρα με σκληρό εξώφυλλο και εικονογράφηση και είναι μια ιστορία με μάγους. Επίσης είναι πρώτο μέρος σειράς και διαισθάνομαι πως θα πάει πολύ καλά. 

Όλα είναι σκέψεις, του Ελευθέριου Ελευθεριάδη, επίσης νέα κυκλοφορία από τις εκδόσεις Ψυχογιός, διάβασα ένα μικρό απόσπασμα από αυτό το μόλις 120 σελίδες βιβλίο αυτοβοήθειας, και κατάλαβα πως ταιριάζει το σκεπτικό μου με το σκεπτικό του συγγραφέα. Οπότε θέλω να πάρω αυτό το βιβλίο για εμένα, τον χάζμπαντ και τη μαμά μου.

 Μικρά πράγματα σαν κι αυτά, της Claire Keegan, ένα βιβλίο που μπήκε πολύ πρόσφατα στη λίστα μου, όχι μόνο γιατί είναι πολύ πρόσφατη έκδοση, αλλά και γιατί είναι πάρα πολύ μικρό, πολύ γλυκό (απ' ότι λένε όσοι το έχουν διαβάσει) και κάπως χριστουγεννιάτικο. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και δεν ξέρω πώς μου γλίτωσε στην πολύ πρόσφατη επιδρομή μου στο βιβλιοπωλείο!

Τρίγωνα κάλαντα, της Nicola Slater, ένα μουσικό βιβλίο για τον μικρό Κωνσταντίνο, δοκιμασμένο το συγκεκριμένο γιατί είναι παρόμοιο με τη σειρά του Τουτούρ (νομίζω η εικονογράφος είναι η ίδια)

Ο αρκουδάκος βοηθός του Άι-Βασίλη, επίσης για τον μικρό Κωνσταντίνο, γιατί είναι η νέα μας αγάπη τα βιβλία του αρκουδάκου, οπότε πρέπει να πάρουμε και αυτό το Χριστουγεννιάτικο.

Αυτά τα λίγα (!) από εμένα, ελπίζω να πήρες ιδέες και να μπήκες κι εσύ λίγο στο κλίμα γιατί it's beggining to look a lot like Christmas, everywhere you go, κι εγώ τα αγαπώ ένα τσικ παραπάνω κι ας πονάνε λίγο κάθε χρόνο πλέον. 

Πες μου, τι βιβλία θα διαβάσεις τις γιορτές; Ποια βιβλία θέλεις να βρεις κάτω από το δέντρο σου; Στόλισες ήδη; Ποιες ταινίες ή σειρές ανυπομονείς να δεις ή να ξαναδείς και ποια είναι η πιο πιο αγαπημένη σου όλων των εποχών; Μα κυρίως πες μου, είσαι ομάδα μελομακάρονο ή ομάδα κουραμπιέ;

*όλες οι φωτογραφίες είναι από το Pinterest

0 σχόλια