Τα 8 πραγματάκια (Ιούλιος 2020)

(7 λεπτά ανάγνωσης)










Ο Ιούλιος ήταν ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού (δεν πιστεύω να ξέχασες το χάλι του Ιουνίου;), λίγο οι ζέστες, λίγο οι διακοπές από τα γαλλικά, υπήρξε μια γενικότερη χαλάρωση, μια ξεκούραση, μια ακινησία (δε σταμάτησα βέβαια να δουλεύω στην πρωινή μου δουλειά, παρόλα αυτά εγώ χαλάρωσα!). Εδώ σου έχω μερικά βιβλία, καναδυό σειρές, μια ταινία, ένα podcast, λίγο instagram, λίγο youtube, λίγο απ' όλα.

Book Haul Ιουλίου

(φαντάζεσαι να είχα δύο Αλμπουσάκια; Τι καλά!!)

 
Κάπως το έχω κάνει σύστημα τώρα και κάθε αρχή του μήνα αγοράζω βιβλία (ο στόχος ήταν να τα διαβάζω πριν βγει ο μήνας και μετά να παίρνω καινούργια, ΑΛΛΑ αυτό που γίνεται είναι να αγοράζω 3, να διαβάζω το 1-1μιση και να αγοράζω μετά άλλα 4, αν κάνεις τα μαθηματικά σε 12 μήνες δε θα χωράμε στο σπίτι, αλλά πάλι, ποτέ δεν ήμουν καλή στα μαθηματικά...). Μόλις μπήκε λοιπόν ο Ιούλιος έκανα την παραγγελία μου από το Greekbooks.gr και πήρα τα εξής:
Η γυναίκα στην καμπίνα 10 της Ruth Ware
Νύχτες τρόμου του Dean Koontz

Και δανείστηκα από τη βιβλιοθήκη μας το Μεγάλο Αλγέρι της Καριζώνη (ποτέ δεν ήμουν τόσο πιστή σε λίστα μου έβερ!)

Δύο διαβασμένα βιβλία, μερικά διηγήματα και πολλά αδιάβαστα

 
..αλλά δύο διαβασμένα, μισογεμάτο το ποτήρι, παρακαλώ! Το Μεγάλο Αλγέρι της Καριζώνη δεν ήταν τελικά ιστορία με πειρατές (φτου) ήταν μια ιστορία για Μανιάτες (η Μάνη είναι το Μεγάλο Αλγέρι) που ναι μεν κάποτε είχε θέματα με πειρατές, αλλά η ιστορία ήταν χρόνια μακριά από αυτό (κρίμα μεγάλο). Στην ουσία επρόκειτο για λοβ στόρι ανάμεσα σε μια Μανιάτισα κι έναν Μανιάτη που οι δικοί τους είχαν μανιάτικο(!). Μου άρεσε το supernatural στοιχείο (ναι, είχε μπόλικο), εύκολη η γραφή, όπως και στο άλλο βιβλίο της που διάβασα όμως μου φάνηκε ότι μπορούσε να αναπτυχθεί περισσότερο η ιστορία (σε μήκος και πλάτος και βάθος και γενικά). Το θέμα ήταν πως εγώ για πειρατές ήθελα να διαβάσω...
Η γυναίκα στην καμπίνα 10 της Ruth Ware είναι ένα πολύ ωραίο page turner βιβλίο, όπου η ψιλοαντιπαθής ηρωίδα (που έχει ξεκάθαρα θέματα αλκοολισμού) πηγαίνει σε μια πολυτελή κρουαζιέρα στα φιορδ της Νορβηγίας κι εκεί ακούει από τη διπλανή καμπίνα ένα μπέρδεμα, ένα κακό μεγάλο, κάποιον να σκοτώνεται, κάτι τέτοιο. Από εκεί και πέρα της γίνεται έμμονη ιδέα να διαλευκάνει το μυστήριο και τα κάνει όλα σαλάτα. Γιατί το θέμα είναι ότι στη διπλανή καμπίνα δεν μένει ούτε έμενε ποτέ κανείς και αυτή η γυναίκα που ισχυρίζεται πως είδε δεν υπήρξε ποτέ. Από ένα σημείο και μετά απλά κολλάς με αυτό το βιβλίο και δεν καταλαβαίνεις πώς περνάνε οι ώρες. Καθόλου κουραστικό, αλλά ούτε κι αυτό ήταν ιδιαίτερα καλοκαιρινό, λίγο μόνο θαλασσινό (θα επανορθώσω με τα βιβλία του Αυγούστου!).

Διάβασα κανα δυο ιστοριούλες από το M is for Magic του Γκέιμαν, αλλά επειδή γενικά το απολαμβάνω και δεν θέλω να τελειώσει, το πάω αργά αργά, δεν το πιέζω.. Διάβασα επίσης και το Κόμιξ του Ιουλίου (καλοκαίρι χωρίς κόμιξ δεν είναι καλοκαίρι! Να θυμηθώ να πάρω κι άλλα..)

Σειρές παλιές κι αγαπημένες

Είπα πως πέρασε πολύς καιρός που βλέπω μόνο και αποκλειστικά Netflix και αποφάσισα να ψάξω να βρω μερικές σειρές από εκείνες που έβλεπα και αγαπούσα παλιά. Έτσι κι έγινε. Είδα τις 2 τελευταίες σεζόν του Brooklyn Nine Nine που δεν έχουν ανέβει ακόμα στο Netflix, η 7η μάλιστα είναι εκπληκτική-φανταστική-υπέροχη με αποκορύφωση το τελευταίο επεισόδιο που είναι από τα καλύτερα της σειράς (δεν είναι το τελευταίο για πάντα, έχει πάρει ανανέωση η σειρά, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, αφού είναι παραπολυκαλή!)
Μετά είπα πως θα έπιανα το Modern Family, άλλη μια αγαπημένη σειρά από τα παλιά (αγαπώ Φιλ) και τσουπ: την έβαλε το Netflix! Όλες τις σεζόν!! Οπότε τα βλέπω από εκεί εύκολα και άμεσα. Είπα να ξεκινήσω και το Hollywood αλλά ειλικρινά, πέρα από τα ρούχα και την αρχιτεκτονική και τα all things 60s δεν με κέρδισε καθόλου μα καθόλου...

...και μια ταινία (μια και καλή!)

Φέτος δεν είχαμε Eurovision (τίποτα δεν είχαμε!) και η ταινία αυτή ήταν το απόλυτο υποκατάστατο! Ο Λαρς (Will Ferrell) και η Σίγκριντ (Rachel McAdams) έχουν όνειρο ζωής να εκπροσωπήσουν την Ισλανδία στη Eurovision. Και κάπως έρχονται όλα ανάποδα, και φτάνουν να είναι εκείνοι που θα τραγουδήσουν στον αγαπημένο αυτό καλτ διαγωνισμό. Αρχικά το cast ήταν υπέροχο, όλα τα guest ήταν φανταστικά (δες το song-along ακόμα κι αν δεν έχεις δει την ταινία!), είχε φοβερή eurovisionική μουσική, όλο του το κιτς ήταν απόλυτα ταιριαστό, είναι must see και ξαναsee μη σου πω, για λάτρεις της Eurovision, η Ελλάδα παίζει μεγάλο ρόλο, (φυσικά!) και ξεκινάει με ABBA. Ποια ταινία που αρχίζει με ABBA δεν γίνεται άμεσα αγαπημένη;

E-shoping therapy (και τι να προσέξεις!)

Εργάζομαι σε eshop, εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Και λόγω της πολύωρης δουλειάς μου δεν έχω πάντα το χρόνο (αλλά κυρίως το κουράγιο) να βγαίνω στην αγορά τα απογεύματα. Λόγω και της πολύωρης παραμονής μπροστά από μια οθόνη, κόβω βόλτες σε ιντερνετικά μαγαζιά και κάνω κάπου κάπου αγορές, απαραίτητες ή μη (κυρίως μη!). Αυτό το μήνα είχα δύο μέτριες εμπειρίες από τις ηλεκτρονικές μου αγορές:
Mango.com: Αγαπημένο φυσικό κατάστημα, πολύ όμορφο και λειτουργικό ηλεκτρονικό, καλές χαμηλές τιμές εκπτώσεων, αποστολή με DHL (ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί), όλα ως εδώ καλά. Τα αρνητικά: επικοινώνησα μαζί τους για αλλαγή διεύθυνσης, μου είπαν εντάξει, αλλά στάλθηκε στην παλιά διεύθυνση τελικά. Παρήγγειλα 6 προϊόντα, μου ήρθαν τα 5, έστειλα 2 email, πήρα κάποια αυτόματη απάντηση πως θα το κοιτάξουν, δεν έγινε τίποτα, τους πήρα τηλέφωνο, μου είπαν πως θα μου αποσταλεί το 6ο προϊόν, μια εβδομάδα μετά μου ζήτησαν Iban για να μου επιστραφεί το ποσό του προϊόντος που δεν παρέλαβα, αυτή τη στιγμή που σου γράφω ακόμη δεν έχω πάρει ούτε το 6ο προϊόν ούτε το κόστος του πίσω. Γενικά από αλυσίδες μεγάλων καταστημάτων δεν είναι να κάνεις αγορές! Προτίμησε μικρές εγχώριες επιχειρήσεις που θα σε προσέξουν.

Μαρμαρίδης: Μεγάλη ποικιλία, πολύ χαμηλές τιμές, πολλά σχέδια, ενδιαφέρον site (όχι και τόσο ενημερωμένο), αλλά έτσι κι αλλιώς η παραγγελία γίνεται τηλεφωνικά. Στην επικοινωνία μέσω messenger ή viber δε βγάζεις πολύ άκρη, είτε δεν σου απαντάνε καθόλου, είτε σου απαντάνε στα κεφαλαία και χωρίς ρήματα (ΧΡΩΜΑ ΜΟΝΟ ΒΕΓΚΕ) ή σου απαντάνε σε αυτό που τους ζητάς με ένα αινιγματικό (και μάλλον ειρωνικό) "μάλιστα". Για το έπιπλο που πήρα ακόμα δεν έχω άποψη αφού δεν έχει στηθεί, πάντως δεν άργησε να έρθει και είναι αυτό που παρήγγειλα.

Λίστες λίστες κι άλλες λίστες

Λίστα θα μπορούσε να είναι το μεσαίο μου όνομα: Αλίκη Λίστα Σκούφα, δεν είναι πολύ εύηχο, αλλά με περιγράφει πολύ σωστά. Κάνω λίστες για τα πάντα ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, μου αρέσει και να διαβάζω αλλονών λίστες (άντε βγάλε άκρη εσύ τώρα). Έχω κάνει λοιπόν έναν πίνακα στο Pinterest γεμάτο με λίστες, μερικές τις εκτυπώνω κιόλας και αφού τις εκτυπώσω μετά δεν κάνω κάτι άλλο (ενδεχομένως να χάνω και την ίδια την εκτύπωση). Σου βάζω εδώ δύο να δεις τι με απασχολεί και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου, αν αγαπάς κι εσύ τις λίστες να μου στείλεις ιδέες για περισσότερες λίστες γιατί τη βρίσκω, λέμε, να κάνω λίστες.
Κάπως δειλά έχω ξεκινήσει και το bullet journaling σε ένα ημερολόγιο μέσα, όπου μάντεψε: έχω κάνει λίστες (με αυτά που θέλω να τρώω κάθε μέρα, με μαθήματα yoga, με fun και όχι τόσο fun δραστηριότητες, με υποχρεώσεις που ΠΡΕΠΕΙ να ολοκληρώσω κ.ά.). Εσύ ασχολείσαι με το bullet journaling; Αν ναι, δώσε tips γιατί είμαι πολύ αρχάρια και υπάρχει μια τέτοια υπερπληροφόρηση στο ίντερνετ που δε βγάζω άκρη.

Ένας νέος bookstagramer κι ένα νέο podcast

 Η πιο παλιά μου φίλη και yogi της καρδιάς μας, Βούλα, που είναι μισή Ιταλίδα, μισή Ελληνίδα (όπως η πίτσα που παραγγέλνω μισή μαργαρίτα μισή σπέσιαλ), έφτιαξε έναν νέο αποκλειστικά βιβλιοφιλικό λογαριασμό, το @mlk_leggiamo_books, όπου φωτογραφίζει και γράφει για βιβλία σε 3 γλώσσες: ελληνικά, ιταλικά, αγγλικά. Να την ακολουθήσεις, γιατί πέρα από αναγνώστρια ωραίων βιβλίων, είναι και ωραίος άνθρωπος!

Το Women On Top(ic) είναι ένα ελληνικό podcast που έχω ακούσει πολύ πολύ λίγο ακόμα, αλλά έχει αρκετό ενδιαφέρον. Ασχολείται (φυσικά) με τη γυναίκα, στην εργασία, στην ηγεσία, στη συγγραφή και άλλα (είναι μικράκι podcast, τώρα κάνει τα πρώτα του βήματα).

Και κάτι λίγα από youtube

Όταν δε βλέπω κάποια από τις σειρές μου, παρακολουθώ πολύ youtube (όχι, δεν είμαι Premium μέλος ΤΗΝΩΡΑΚΑΙΤΗΣΤΙΓΜΗ που έβγαλε premium και το youtube και ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ ΤΑ ΣΥΚΩΤΙΑ ΜΕ ΤΙΣ #$%ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ!!!), ψυχραιμία!
Είδα τις EGGlovismenes, μια μινι ιντερνετική σειρά με τις: Σολωμού, Θεοχάρη, Δεληκούρα, Κωσταντάκη, που είναι στη φάση της καραντίνας και επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω skype (ή κάτι τέτοιο). Γενικά ναι, το έχω δει όλο και το έβλεπα συστηματικά (τώρα τον Ιούλιο), αλλά μου φαίνεται αρκετά κρύο, ως προς το χιούμορ, πάρα πολύ καρικατούρες οι πρωταγωνίστριες, δεν μου αρέσει καθόλου το πόσο ηλίθια μπορεί να εμφανίζεται μια γυναίκα, και στον αντίποδα πόσο κυνική μπορεί να είναι μια γυναίκα που είναι έξυπνη. Δεν με βρίσκει ιδιαίτερα ευχαριστημένη η απόδοση της γυναίκας γενικά στη συγκεκριμένη μίνι σειρά, αλλά όπως σου είπα την έχω δει όλη και θα συνεχίσω να τη βλέπω φυσικά!
Το The Booth από την άλλη, που δεν είναι ιντερνετική εκπομπή, αλλά τηλεοπτική, πάλι έχει τέσσερις γυναίκες στο τιμόνι, να απαντούν σε προβλήματα ή προβληματισμούς του τηλεοπτικού κοινού live με μπόλικο χιούμορ και ακόμη περισσότερη λογική. Η εκπομπή τους μάλιστα (που προβάλλεται γύρω στις 15:00 στο Open) κάνει καλά νούμερα, αφού έχει και Σοφία Μουτίδου και Πηνελόπη Αναστασοπούλου στην πρώτη γραμμή, τι περίμενες!

Τελευταίο σου άφησα το πιο καινούργιο τραγούδι των Blackpink (σωστά διάβασες, σου γράφω για Kpop), το How you like that, που βγήκε τέλη Ιουλίου και ΤΟ 'ΛΙΩΣΑ να το ακούω, δεν ξέρω πόσες φορές το έχω ακούσει, πόσα βιντεάκια έχω δει σχετικά, μάλιστα έγινε ένας διαγωνισμός από το κορεάτικο συγκρότημα και βραβεύτηκαν κάποια fanmade βιντεάκια που αναπαρέστησαν το κλιπ ή απλά το χορευτικό κομμάτι του (πολύ σωστά βραβεύτηκαν) μέχρι και βιντεάκι με τη χορογραφία σε slow motion είδα (δεν την επιχείρησα... ακόμα!), το βρίσκω από τα πιο δυνατά τους τραγούδια (μαζί με το Boombaya) και με αυτό θα σε αποχαιρετήσω και θα σου ευχηθώ να έχεις έναν όμορφο Αύγουστο, να ξεκουραστείς, να φορτίσεις μπαταρίες, να προσέχεις και να χορέψεις και λίγο!

0 σχόλια