Τα 8 πραγματάκια (Ιανουάριος 2022)

Ιανουάριοςο μήνας που σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα, που θα γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, που θα κάνεις δίαιτα και θα διαβάζεις περισσότερο, θα γυμνάζεσαι και θα πίνεις νερό, θα κάνεις οικονομίες και θα αρχίσεις να μαθαίνεις μια ακόμη ξένη γλώσσα. Ή απλά ο μεγαλύτερος μήνας του χρόνου που είσαι εσύ που ήσουν κι ένα μήνα πριν και πάντα, γιατί οι αλλαγές δεν έρχονται με το ημερολόγιο ούτε και τα πολλά 2άρια είναι μαγικά. Τον μήνα αυτό μπήκα σε πρόγραμμα και βγήκα πάλι και ξαναμπήκα και τώρα που βγαίνει ξαναβγήκα κι εγώ. Εδώ σου έχω βιβλία, λίγες ταινίες, ΠΑΡΑ πολλές σειρές, λίγη μαμαδοκουβέντα και άλλα γνωστά γιατί κι εγώ δεν είμαι πολύ διαφορετική από πέρυσι.


Ένας μεγάλος μήνας για μικρές κυρίες

Τελείωσα στις αρχές του μήνα (που αισθάνομαι πως ήταν πριν από ένα εξάμηνο) το Χριστουγεννιάτικο Γουρουνάκι της Ρόουλινγκ, που δε με εντυπωσίασε όσο θα ήθελα, έχω ένα φόβο μήπως μεγάλωσα πχια και δεν απολαμβάνω μια από τις αγαπημένες μου συγγραφείς όσο παλιά. Διαβάζω ακόμη τις Μικρές Κυρίες σταθερά, άλλοτε μου φαίνεται παιδικό βιβλίο, άλλοτε όχι απόλυτα, το απολαμβάνω αρκετά αργά θα έλεγα. Έχω ξεκινήσει και το Αγκάθια και Τριαντάφυλλα της Μαας που το βρίσκω οκέι μέχρι τώρα, όχι το τρελό page turner ακόμα. 


97 αδιάβαστα βιβλία

Στα πλαίσια του "22 βιβλία για το 2022" που έχουν ως προϋπόθεση να διαβάσεις τρία δικά σου βιβλία πριν αγοράσεις ένα καινούργιο, κάθισα και κατέγραψα όλα τα αδιάβαστα βιβλία της βιβλιοθήκης μου (να σημειώσω εδώ πως υπάρχουν αρκετούτσικα αδιάβαστα και στο πατρικό μου). Όπως είπε και η φίλη @flo_lorie στο instagram τα βιβλία που είναι σε τόμους τα μετράμε σαν ένα βιβλίο όταν είναι αδιάβαστα, αλλά όταν διαβαστούν μετράνε για δύο. Θα μειώνονταν κάπως τότε τα βιβλία μου, αλλά η πραγματικότητα θα ήταν κάπου στη μέση. 97 μετράω ακόμη σήμερα αδιάβαστα βιβλία, πολύ λιγότερα απ' όσα μου είπατε στα stories μου μερικοί και πολύ περισσότερα απ' όσα μου είπατε πολλοί άλλοι. Δε νιώθω άσχημα γι΄αυτό πάντως, μη νιώθεις ποτέ άσχημα κι εσύ για τα αδιάβαστά σου, είναι οι μικροί μας θησαυροί που μαζεύουμε στο ταξίδι μας στη ζωή και μας δίνουν τόση χαρά.


Ο Marvelous mr January και οι άπειρες σειρές του

Είναι αναμφίβολα ο μήνας της Μιτζ Μέιζελ, της Marvelous Mrs Maisel, που είδα και τις 3 σεζόν της και την αγάπησα. Αγαπώ το στυλ της Paladino, της δημιουργού του Gilmore Girls που είναι τόσο ξεκάθαρα και απόλυτα στο δικό της κόσμο, σαν να υπάρχει ένα παράλληλο σύμπαν όπου όλοι μιλούν γρήγορα, έξυπνα, έχουν υπέροχο στυλ, κινούνται σαν σε χωρό, οι γυναίκες είναι δυνατές, σε εμπνέουν να κάνεις πιο πολλά γιατί μπορείς γιατί είσαι κι εσύ γυναίκα, και οι άντρες απογοητεύουν αλλά και γοητεύουν και κάπου εκεί βρίσκεται κι ο the one κάτω από τη μύτη σου μέχρι να σκοντάψεις μια μέρα πάνω του και να πεις, εδώ ήσουν τόσο καιρό; Παίζουν και κάποιοι από την άλλη της σειρά (ήξερες πως έχει κάνει μόνο αυτές τις δύο;) και η τέταρτη σεζόν έρχεται τον Φεβρουάριο. Αν αγαπάς τη δημιουργό δε μπορείς κι εσύ αφού το τελειώσεις να μη ξαναρχίσεις το Gilmore Girls, ήταν ο καιρός του και το σκεφτόμουν εδώ και κάποιους μήνες.

Η τελευταία σεζόν του Hookup Plan, της γαλλικής κωμικής σειράς όπου ένας ζιγκολό προσλαμβάνεται για να βοηθήσει την απογοητευμένη Ελσά να προχωρήσει μετά τον χωρισμό της, ενώ αρχικά μου φάνηκε παραπανίσια, έπειτα κάπως σα να βάρυνε, τελικά την απόλαυσα και το τελευταίο επεισόδιο ήταν συγκινητικό, κυρίως γιατί βλέπεις πως οι ηθοποιοί έδεσαν μεταξύ τους, έχουν πολύ ωραία χημεία, αντιλαμβάνεσαι πως ήσουν κι εσύ μαζί σε αυτό το ταξίδι και πως πέρασες πολύ καλά. Σίγουρα θα την ξαναδώ.

Τελευταία σεζόν και για το Superstore, που κόπηκε μετά την αποχώρηση της America Ferrera, μια σειρά που βλέπεται πολύ ευχάριστα, οι ήρωες γίνονται γρήγορα αγαπητοί (Γκλεν, Σάντρα, Ντίνα, δε ξέρω ποιος είναι καλύτερος) αλλά όντως δεν είχε πολλά παραπάνω να πει μετά από 6 σεζόν. Έκλεισε αξιοπρεπώς, ίσως την ξαναδώ επίσης κάποια στιγμή.

Δεύτερη σεζόν του Witcher και της Emily in Paris, με το πρώτο να με έχει κουράσει αφάνταστα στο μεγαλύτερο μέρος του. Το βρίσκω υπερβολικά περίπλοκο, με πάρα πολλούς χαρακτήρες που θέλεις σημειώσεις για να θυμάσαι ποιος είναι ποιος, ενώ παράλληλα πρέπει να θυμάσαι και τον όλο κόσμο και τους κανόνες του. Μου άρεσε το επεισόδιο με την Πεντάμορφη και το Τέρας (μήπως γιατί πατούσε σε κάτι γνωστό;) και τα δύο τελευταία. Σε γενικές γραμμές, λυπάμαι, με κούρασε, αν και αξίζει να βλέπεις τον Γκέραλτ ακόμα κι αν δεν πολυκαταλαβαίνεις τι γίνεται γύρω του. Η Emily, που γενικά μου φαίνεται ανούσια σαν σειρά και υπερβολικά ξερόλας η πρωταγωνίστρια, για να μη μιλήσω για το πόσα χρήματα θα χρειαζόταν στην πραγματικότητα για να ντύνεται έτσι ΚΑΙ να ζει στο Παρίσι, ωστόσο την είδα πολύ ευχάριστα και δεν ήθελα να τελειώσει. Τη βρίσκω μάλιστα υπερβολικά μικρή, 10 μισάωρα επεισόδια; Πόσο βαριούνται;

Τρίτη και τελευταία (για μένα) σεζόν του You, πέραν του ότι δεν πολυχωνεύω τον Penn Badgley και πραγματικά ΔΕΝ θέλω να τον βλέπω σε ερωτικές περιπτύξεις που MYGOD πόσες έχει σε αυτή τη σειρά, δε μπορώ να δεχτώ το ότι σκοτώνουν και έχουν σκοτώσει σε αυτή τη σειρά ως τώρα ΤΟΣΟ κόσμο και όλα είναι με το μέρος τους, ούτε τους υποψιάζονται, ούτε τους πιάνουν, ούτε τους κυνηγάει κανείς και δεν πρόκειται καν για κάποια διάνοια ο πρωταγωνιστής, όπως ας πούμε είναι ο Μοριάρτι. Άξιζε η πρώτη σεζόν και μόνο. Το είδα από ψυχαναγκασμό, αλλά δε μπορώ άλλο να το βλέπω και να αισθάνομαι πως ακολουθούμε την πορεία του κεντρικού ήρωα, ενός ψυχοπαθή δολοφόνου που λίγο πολύ σε κάθε σεζόν βρίσκει μια καινούργια You να στοκάρει. Δε βρίσκω κανένα νόημα, σόρι!

Είδα δεύτερη σεζόν Sherlock και βασανίζομαι ανάμεσα στο να το βλέπω απολαυστικά και να σποϊλάρω παράλληλα τα βιβλία που θέλω να διαβάσω. Το βλέπω όμως απολαυστικά και λέω να το βάλω στο πρόγραμμα, είτε να το βλέπω τα απογεύματα, είτε σε εβδομαδιαία βάση, αφού πρόκειται για μεγάλα επεισόδια τύπου ταινίες, κι έχω κι έναν μπέμπη όσο να πεις. Βέβαια, δεν είναι και τόσα πολλά, γύρω στα 3 επεισόδια σε κάθε σεζόν, είναι πολύ εφικτό (και πολύ λίγο, αλλά διαφορετικό λίγο από εκείνο της Emily, το βρετανικό λίγο είναι νορμάλ και δε μας πειράζει που είναι τόσο λίγο).

Για το And Just Like That θα σου μιλήσω όταν τελειώσει και τα έχω δει όλα. Για το Anxious People θα σου μιλήσω την ερχόμενη Παρασκευή σε δικό του άρθρο μαζί με το βιβλίο. Τελείωσα και την επαναπροβολή του Downton που ήταν μια πολύ καλή απόφαση τελικά.

Βλέποντας τώρα πόσες σειρές είδα, επιβεβαιώνω πως ο μήνας αυτός διήρκησε πάνω από 31 ημέρες, και αντιλαμβάνομαι και το λόγο που δε διάβασα περισσότερο. 

Τρεις ταινίες κι άλλες τρεις και μισή

Αρχίσαμε τη χρονιά με τον χάζμπαντ ξαναβλέποντας back to back την τριλογία του Χόμπιτ, και τη βρίσκω μια πολύ καλή έναρξη χρονιάς από όλες τις απόψεις. Μου άνοιξε πολύ η όρεξη για Τόλκιν και επιστροφή στη Μέση Γη, άλλωστε έχω τις Ατέλειωτες Ιστορίες στα 97 μου αδιάβαστα βιβλία.

Ξαναείδα, αφού τελείωσα το Downton, και την πρώτη ταινία του. Το ξέρεις πως έρχεται και η δεύτερη μέσα στην άνοιξη; Είμαι ενθουσιασμένη, ξέρω πως πρόκειται για ένα τύπου reunion στην ουσία και όχι για κάποια ταινία με σημαντική πλοκή, όπως άλλωστε και η πρώτη και δε με νοιάζει καθόλου, θα το δω κι ας είναι απλά reunion! Είδα το γαλλικό Spoiled Brats στο Netflix, πολύ ευχάριστα, αφού οι Γάλλοι βγάζουν πολύ ωραίες κωμωδίες. Πρόκειται για μια πολύ πλούσια οικογένεια με τρία πολύ κακομαθημένα παιδιά που κάνουν ζωάρα στο Μονακό, μέχρι που ο πατέρας τους αποφασίζει να τους μάθει πώς είναι η πραγματική ζωή και τους πηγαίνει στο πατρικό του στη Μασσαλία, λέγοντάς τους ψέματα πως έχουν χάσει τα πάντα και πρέπει να δουλέψουν για να φάνε. Είδαμε με τον χάζμπαντ το Venom το 2 που ήταν αρκετά μέτριο, έπαιζαν βέβαια ωραίοι ηθοποιοί (η Shriek είναι η Tia Dalma/Calypso από τους Πειρατές της Καραϊβικής και είναι ΙΔΙΑ) αλλά ως εκεί. Είχε ωραία έξτρα σκηνή στο τέλος, που με έκανε να θέλω ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ να δω το καινούργιο Spiderman! Ξεκινήσαμε και το Invisible Man, όμως ο χάζμπαντ αποκοιμήθηκε λίγο πριν τη μέση, σε ένα ΤΟΣΟ κρίσιμο σημείο και μέχρι τώρα που σου γράφω αυτές τις γραμμές δεν το έχουμε ολοκληρώσει.


Online φαρμακεία που ίσως πρέπει να αποφύγεις!

Μπορεί να είσαι κι εσύ μαμά/μπαμπάς (ή και όχι) και να παραγγέλνεις μέσω Ίντερνετ γάλατα-πάνες και τα σχετικά μωρουδιακά, γι' αυτό θα σου μιλήσω για δύο δικές μου παραγγελίες που άργησαν πολύ και θα ήθελα κάποιος να με είχε προειδοποιήσει κι εμένα να μην εκτροχιαστώ τόσο με τα αποθέματά μου. Η μια ήταν από το Wecare, απ' όπου έχω παραγγείλει πολλές φορές, αλλά μέσω Skroutz και πάντα έκανε λιιιγο παραπάνω να έρθει, αυτή τη φορά το τερμάτισαν, ίσως γιατί δεν ήταν μέσω της γνωστής πλατφόρμας που είπα να αποφύγω για να μη χρεωθούν αυτό το 10% ή όσο χρεώνει το Skroutz τις επιχειρήσεις για τις υπηρεσίες του, βλέπεις κι εγώ σε e-shop δουλεύω και ξέρω. Κακώς! Η παραγγελία μου έκανε πάνω από μια εβδομάδα να έρθει, ενώ την είχα κάνει Τρίτη και όταν παραγγέλνεις Τρίτη θεωρείς πως θα προλάβεις το σαββατοκύριακο. Αναγκάστηκα να αγοράσω αυτά που παρήγγειλα από την πόλη μου, οπότε χάθηκε το νόημα της όποιας έκπτωσης θα κέρδιζα. Το ίδιο και με το Pharm24, η παραγγελία έγινε την ίδια μέρα, ήρθε μετά από μια εβδομάδα και, αναγκάστηκα να αγοράσω από εδώ αυτά που παρήγγειλα γιατί κόντεψα να ξεμείνω. Και τα δύο φαρμακεία κινητοποιήθηκαν αφού επικοινώνησα μαζί τους την επόμενη Δευτέρα, μπορεί να ήταν και τυχαίο, όμως δεν αλλάζει το γεγονός πως πέρασε τη βδομάδα για να παραλάβω. Λυπάμαι γιατί δεν πρόκειται να τα ξαναστηρίξω, ή να ξαναπαραγγείλω από αυτά εκτός Skroutz. Πολύ καλό φαρμακείο που παραγγέλνεις τη μια μέρα και την άλλη τα έχεις είναι το Pharmacy295.


Ακόμη περισσότερα μωράκια

Συγκεκριμένα κουταβάκια, που γέννησε η σκυλίτσα του αδερφού μου στο κτήμα μας. Αυτό το μήνα χρειάστηκε να παίξουμε για λίγο φάρμα οπότε τα είδα κι εγώ λίγο περισσότερο. Έχουν μείνει δύο και είναι μικρούτσικα και τεράστια ταυτόχρονα. 


Τα highlights του μπέμπη Κ και της μαμάς του

Είμαστε 6μιση μηνών πλέον (είμαστε γιατί κι εγώ είμαι), που θεωρείται milestone στον πρώτο καιρό του μωρού και της μαμάς. Εκείνος έχει αρχίσει να κάθεται, χαμογελάει και σχεδόν γελάει πολύ, δεν έβγαλε ακόμα δοντάκια (γεγονός που με χαροποιεί και με τρομάζει παράλληλα με αυτά που περνάνε άλλοι) τρώει φρούτα, λαχανικά, άρχισε οριακά και τις κρέμες δημητριακών. Εγώ έχω ξεμείνει με 5 παραπάνω κιλά (2 στην ουσία καθώς το προσωπικό μου όριο είναι τα 63, το επιθυμητό είναι τα 60 και κάτω) που δε φεύγουν με τίποτα, αλλά δεν κάνω και καμιά απολύτως γυμναστική πέρα από λίγο περπάτημα. Θεωρώ μεγάλη προσωπική επιτυχία το ότι άρχισα να μπαίνω στα παλιά μου ρούχα και για την ώρα μου αρκεί. 


Πάρα πολύ Sims 

Για όλα φταίει η @hiemmanicole που μου πέταξε το TikTok και η τεράστια έκπτωση που είχε το base game μέσα στα Χριστούγεννα. Έχω κυλλήσει σε εποχές που ζούσα μέσα από τους sims μου, αν και η αλήθεια είναι πως περισσότερο μου αρέσει να φτιάχνω σπίτια παρά να παίζω. Αγαπώ να συνδυάζω τις ώρες παιχνιδιού μου με τις ώρες του Survivor που παρακολουθεί ο χάζμπαντ κι εγώ απλά ακούω. Βρήκα επίσης πως μέσα από site οπως το Eneba μπορείς να αγοράσεις νόμιμα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές και το base game και όποιο expansion ή άλλο kit θέλεις. Το επόμενο επίπεδο κολλήματος είναι τα speed build βιντεάκια στο YouTube όπου χτίζουν κάτι απίστευτα απλησίαστα σπίτια στο sims και μπορεί να χαζεύω με τις ώρες. 

Αυτός ήταν ο τεράστιος Ιανουάριός μου, που ήταν πολύ γεμάτος αλλά όχι τόσο με αυτά που σκόπευα να κάνω. Το σημαντικό όμως είναι πως ήταν καλός μήνας, χωρίς αρρώστιες και λοιπά προβλήματα, χωρίς δοντάκια και γκρίνια, που όλοι οι συγγενείς και φίλοι μου που κόλλησαν (και είναι πολλοί. Τι πολλοί; Όλοι!) το ξεπέρασαν και είναι τώρα καλά και δόξα τω Θεώ γι' αυτό.

Εσύ τι έκανες τον μήνα αυτό; Τι διάβασες/είδες/άκουσες/έμαθες; 

Ευχαριστώ που έφτασες ως εδώ και εύχομαι να είσαι καλά και ο Φεβρουάριος να είναι ένας μήνας γεμάτος υγεία και όμορφες στιγμές.

0 σχόλια