Η καλοκαιρινή μου bucket list (2023)

Στο παλιό μας σπίτι δε με πείραζε καθόλου να περνάω τα καλοκαίρια μου στην πόλη. Βλέπεις είχε μια υπέροχη μικρή αυλή με (υπερβολικά) πάρα πολλά δέντρα, κι είχα κι εγώ όλα τα πράγματα που κουβαλούσαμε όταν ήμουν μικρή στο camping, οπότε αμέσως μπορούσαμε να διαμορφώσουμε με αυτά ένα υπέροχο σημείο με ομπρέλα, εκείνες τις πολύ μεγάλες τις ξύλινες, με λαμπάκια, με τραπέζι και καρέκλες, γλάστρες, φιδάκι για τα κουνούπια, σε ένα σημείο που ακόμη και στον καύσωνα τα βράδια φυσούσε και ήταν υπέροχα. Είχαμε μέχρι και αιώρα, και νομίζω πως ήμασταν πολύ ευτυχισμένοι στο παλιό μας το σπίτι παρόλο που ήταν πολύ πολύ δύσκολο και ενεργειακά... φονικό!


Συμβιβασμένη (καθόλου) με τη ζωή στο διαμέρισμα, θα προσπαθήσω για άλλο ένα καλοκαίρι να αγαπήσω λίγο, λιγάκι (ή απλά να αντέξω) τους ζεστούς μήνες που έρχονται στην πόλη, σε μια πιο urban εκδοχή, θα βάλω τα δυνατά μου!

Αυτό το καλοκαίρι θέλω...
...να πάω πολύ στη θάλασσα

Ανυπομονώ να αρχίσω να πηγαίνω στη θάλασσα, θέλω πολύ τις Δευτέρες, τις Τετάρτες και τα Σαββατοκύριακα να πηγαίνω στη θάλασσα οπωσδήποτε! Τις Κυριακές θα μου άρεσε να πηγαίνω από νωρίς και να περνάω εκεί τη μέρα μου, ιδανικά προς τη νότια Πιερία, όμως μια ολόκληρη μέρα στη θάλασσα τη βρίσκω απαραίτητη αρχικά για την ψυχολογία μου. Νομίζω πως φέτος το χρειάζομαι πάρα πολύ!

...να φάω παγωτά

Και να πιω κρύο τσάι ροδάκινο και λεμονάδα!

...να φάω δροσερές φρουτοσαλάτες και να κάνω smoothies

Που πραγματικά τα έχω ξεχάσει, έφτιαχνα smoothie με διάφορα φρούτα αλλά και λαχανικά και δε θυμάμαι ούτε πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανα ένα ούτε γιατί δεν έκανα έκτοτε ξανά. Χτυπούσα στο μπλέντερ ό,τι φρούτο ήθελα να βάλω, συνήθως μπανάνα (που έχει και δυνατή γεύση και πάντα υπερισχύει) μαζί με φράουλες, ή ανανά, πολλές φορές έβαζα και σπανάκι ή φύλλα από παντζάρι και πρόσθετα λίγο γάλα αμυγδάλου για να πίνεται. Ήταν μάλιστα πολύ χορταστικό. Επίσης θέλω να κάνω πάλι τα σπιτικά παγωτάκια με μπανάνα για τα οποία σου έχω μιλήσει εδώ.

...να ακούω μουσική καλοκαιρινή

Έχω ένα cd στο αυτοκίνητο που είναι πάρα πολύ παλιό, όσοι έχουν ταξιδέψει με το fabia το ξέρουν καλά, γεμάτο με ελληνικά και ξένα τραγούδια για το καλοκαίρι και τη θάλασσα. Θέλω να ακούσω πολύ καλοκαιρινή μουσική και αυτό το καλοκαίρι, όπως και τα ωραία τραγούδια από Ιμάμ Μπαϊλντί, Μαραβέγια και άλλους που για μένα είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι!

...να βγάλω πολλές καλοκαιρινές φωτογραφίες
(και να εκτυπώσω κιόλας κάποιες)

...να διαβάσω βιβλία γεμάτα θάλασσα

Που έχω πάρει από το περσινό καλοκαίρι και πιο παλιά και ακόμη δεν έχω διαβάσει. Πολύ θέλω να διαβάσω το Ναυάγιο της Καράντρα του Άγγελου Κυπριανού που πήρα πέρυσι αλλά και το Daughter of the pirate king της Tricia Levenseller που πήρα πριν λίγες μέρες. Θα μου άρεσε να διαβάσω γενικά βιβλία ανάλαφρα (λίγο πολύ ό,τι έχω πάρει τον τελευταίο χρόνο), το δεύτερο μέρος της Άνυα, να τελειώσω τον Μονόφθαλμο της Κατερίνας Καριζώνη, επίσης δεν έχω τελειώσει την Χρυσή Κούπα... Θέλω πολύ να διαβάσω Κόμιξ και ιστορίες με φαντάσματα ή Ανατριχίλες (πρέπει να βρω το Kindle μου!) τις νύχτες και το αφήνω εδώ, ανοιχτό, για να διαβάσω ό,τι άλλο μου έρθει!

...να διαβάσω έξω από το σπίτι

Στη θάλασσα ιδανικά, να έχω ένα βιβλίο μαζί μου πάντα και θα δούμε πώς θα πάει με τον μικρό Κωνσταντίνο, α! Και να πάρω έστω ένα βιβλίο από παραλιακό μέρος (που να είναι κάτι καλό!)

...να πάρω μια ελιά, μια αγγελική, λίγες λεβάντες και μερικούς βασιλικούς!

(για το μικροσκοπικό μπαλκόνι!)

...να δημιουργήσω ένα όμορφο βραδινό σκηνικό στο μικροσκοπικό μπαλκόνι

Σκέφτομαι φωτάκια που φορτίζουν με τον ήλιο, ίσως ανθοστήλες για να υπάρχει χώρος, οπωσδήποτε φιδάκι για τα κουνούπια αλλά κυρίως για τη νοσταλγία (!) κάποια ψάθινα στοιχεία, ή κάτι μακραμέ κρεμαστό και ίσως έναν μελωδό (ίσως τον μελωδό που κρέμεται ακόμη στο παλιό μας το σπίτι και είναι ξύλινος και υπέροχος!)

...να δω κάτι από την καλοκαιρινή μου watchlist

στιγμιότυπο από την ταινία Love & Gelato
Θα έλεγα να ξαναδώ το Mamma Mia που το αγαπώ, αλλά ίσως δεν αντέξω να δω το 2ο που επίσης υπεραγαπώ. Θέλω να δω τη Μικρή Γοργόνα, τη live action ταινία, μου έχει λείψει πολύ να δω κάποια ταινία με την Audrey Hepburn που νομίζω πως ταιριάζει για καλοκαίρι (πχ το Roman Holiday, ή το Paris when it sizzles ή ακόμη το αγαπημένο Sabrina), από ανάλαφρες ταινίες του Netflix θέλω να δω τις:

  • Love & Gelato (είναι και βιβλίο)
  • Under the Riccione Sun (ιταλικό)
  • Under the Amalfi Sun (ιταλικό, συνέχεια του από πάνω)
  • Your place or mine (romcom με Reese Witherspoon & Ashton Kutcher)
  • From Scratch (σειρά από βιβλίο)

...και από ΜΗ ανάλαφρες θέλω να δω το Old. Ενώ σίγουρα θα δω τελευταία σεζόν από Marvelous Mrs Maisel, δεν το συζητώ, γιατί είμαι και σε μουντ για 60s το τελευταίο διάστημα!

...να βάλω τα καλοκαιρινά μου

Να αφήσω τα μαλλιά μου φυσικά, να φοράω πάντα γυαλιά ηλίου, αντιηλιακό και καπέλο, ακόμα και μέσα στην πόλη, να φορέσω όλα τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά ρούχα, να μη διστάσω να φορέσω σορτσάκια (άκου τώρα ένα μυστήριο πράγμα, όταν έγινα μαμά στην αρχή έπαθα ένα τρελό μπλοκάρισμα με τα ρούχα μου, ένιωθα πως δεν ήταν σωστό να φοράω πλέον τα πιο κοντά, τα πιο αποκαλυπτικά κλπ, δε μου το είπε κάποιος, απλά κάπως σα να το είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Νομίζω πως μου πέρασε πχια και μπορώ να φοράω τα ρούχα μου και πάλι, όλα όσα φορούσα δηλαδή και πριν γίνω μαμά!) και να βγάλω επιτέλους τα αθλητικά μου παπούτσια. Να φοράω και πάλι πέδιλα και ανοιχτά το καλοκαίρι! Συγκεκριμένα θα ήθελα να πάρω καινούργιες εσπαντρίγιες από το μαγαζί που δουλεύει ο χάζμπαντ αλλά ΜΟΝΟ αν ΔΕΝ είναι πανύψηλες (αναμένω τις θερινές παραλαβές, έχω σειρά προτεραιότητας!!)

...να επαναφέρω την πρωινή μου ρουτίνα

Δηλαδή το ξύπνημα πιο νωρίς, το δεκάλεπτο της γιόγκα, τις πολύ πρωινές δουλειές, την πρωινή προσευχή (ή ε, την προσευχή σκέτο!), ιδανικά θα ήθελα να φτιάξω το προσωπικό μου ρολόι και να είμαι στην ώρα μου στη δουλειά, ας είναι αυτό το καλοκαίρι ο καιρός που θα το διορθώσω επιτέλους!

...να πάω διακοπές

Αυτό που χρειάζομαι περισσότερο απ' όλα, είναι να φύγω, να πάρω κάποιες μέρες μακριά, να ηρεμήσω, να ξεσκάσω, να μη βλέπω τα ίδια που βλέπω αδιάκοπα τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια... ούτε που θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγαμε διακοπές. Νομίζω πριν καμιά δεκαετία ή και περισσότερο. Θα πήγαινα ακόμη και εντός του νομού κάπου. Θα συμβιβαζόμουν ακόμη και να περάσω μια εβδομάδα στο πιο κοντινό παραλιακό μέρος κι ας πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά!

Αυτά είναι τα πλάνα μου τα καλοκαιρινά, τα εφικτά σχέδιά μου (αλλιώς θα σου έλεγα πως θέλω να πάω ταξίδι σε ένα νησί και το υπόλοιπο καλοκαίρι να το περάσω σε ένα κάμπινγκ!), αν δεν βλέπεις μέσα σε όλα αυτά τον μικρό Κωνσταντίνο να σου πω πως ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως είναι μέσα σε κάθε ένα από αυτά, άλλωστε το καλοκαίρι είναι τα γενέθλιά του και τη θάλασσα πέρυσι την αγαπούσε πολύ. Ελπίζω να περάσει κι αυτός ένα ξεχωριστό καλοκαίρι και.. δε ξέρω αν θα το θυμάται γιατί είναι πολύ μικρός αλλά ελπίζω.

Εσύ τι σχέδια έχεις; Τι σκοπεύεις να διαβάσεις/δεις; Πού σχεδιάζεις να ταξιδέψεις; Και τι θέλεις να κάνεις που να είναι φουλ καλοκαιρινό;

*όλες οι φωτογραφίες είναι από το pinterest

4 σχόλια

  1. Διακοπές, χρειάζομαι οπωσδήποτε! Και θαλασσίτσα! Εδώ που είμαι δεν βλέπεις θάλασσα...
    Για τα θαλασσινά βιβλία ξαναπροτείνω και το τραγούδι της γοργόνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα ναι, το έχω στη λίστα μου την καλοκαιρινή νομίζω... αυτά που βλέπεις εδώ είναι βιβλία που έχω ήδη πάρει και θέλω να διαβάσω. Και έχω κι άλλα χθες που τα είδα και τα είχα ξεχάσει. Καλοκαιρινά κι αυτά!

      Διαγραφή
  2. Α,ναι κι εγώ θέλω να φτιάξω παγωτό μπανάνα. Δυστυχώς η κατάψυξη μου είναι τοσοδούτσικη και δεν χωράει πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως αν προσπαθήσεις να κάνεις παγωτό μπανάνα, να θυμάσαι να κόψεις την μπανάνα πριν την βάλεις στην κατάψυξη. Αν παγώσει και μετά δεν κόβεται με τίποτα!!

      Διαγραφή