Τα 8 πραγματάκια (Φεβρουάριος 2020)

(γύρω στα 5 λεπτά ανάγνωσης)
Φεβρουάριος, ένας από τους πιο αγαπημένους μου μήνες γιατιιιιι έχω γενέθλια! Εδώ σου μάζεψα όλα τα βιβλία, τις ταινίες, τις σειρές, τα podcast και ό,τι άλλο συμμάδεψε το μήνα αυτό για μένα (επιπλέον έχω και το φετινό μου πάρτι με πολύ λίγα λόγια όμως, αναλυτικά σε ξεχωριστό άρθρο!)

#1 Τα βιβλία και τα βιβλία
Τελείωσα τον Δόκτωρ Ύπνο και τον πρώτο τόμο της Μαίρη Πόππινς, ξεκίνησα τον Αναρχικό των δύο κόσμων της Ούρσουλα Λε Γκεν, το βιβλίο της ΛΑΚ για τον Φεβρουάριο, και το παράτησα λίγο πριν τη σελίδα 100 γιατί υπερβαρέθηκα. Aυτές τις μέρες παλεύω με τον εαυτό μου αν θα συνεχίσω τις Ωραίες Κοιμώμενες των Κινγκ (πατήρ και υιό) που ελαφρώς με αηδιάζει και αυτός είναι ο μόνος λόγος που κολλάω με το βιβλίο αυτό, ή αν θα πιάσω κάτι τελείως άλλο (φλερτάρω με το Όσα παίρνει ο άνεμος να σου πω την αλήθεια...)

#2 Πολλές ταινίες και κάμποσες σειρές
Είδα τον Φεβρουάριο με παρέα κάποιες ταινίες, συγκεκριμένα είδα μια παλιά αγαπημένη, το Clueless, μια πολύ καλή καινούργια, το The King (δηλώνω φαν του Timothee Chalamet!), μια που δεν με ξετρέλανε, το Uncut Gems (με έναν πολύ σοβαρό Adam Sandler), μια καλούτσικη, το Brightburn (με έναν μικρό κακό Superman) και μια πολύ πολύ κακιά, το Thoroughbreds μαζί με τη Ρόζα, που κοιμήθηκε και το είδα μόνη μου αυτό το κακό που με βρήκε!
Από σειρές είδα το Titans, πρώτη σεζόν αλλά όχι όλο και το Locke & Key που το αγάπησα και σου έχω μιλήσει ήδη γι' αυτό αναλυτικά.

 #3 Birthday Slumber Party
Μετά το εκπληκτικό περσινό πάρτι που είναι ακόμα το αγαπημένο μου, έψαχνα μια εξίσου καλή ιδέα (δεν υπάρχει) κι έτσι το μανφρεντ πρότεινε να κάνουμε πυτζάμα πάρτι. Οπότε τον διώξαμε και κάναμε ένα σωστό αμερικάνικο (!) πυτζάμα πάρτι. Δε θα σου πω πολλά εδώ, για να έχεις αγωνία για το σχετικό άρθρο, θα σου πω όμως κάποια δώρα που πήρα:
Το ινστιτούτο του Κινγκ (το πιο πιο φρέσκο)
Το αστέρι του Βορρά που έχω ήδη διαβάσει, μικρή, αλλά δεν το έχω και είναι από τα ΠΙΟ αγαπημένα μου βιβλία (πιο σωστά από τις ΠΙΟ αγαπημένες μου τριλογίες!!)
Ένα υπέροχο κουτί με προϊόντα της Apivita (σου ορκίζομαι το σαμπουάν για τα μαλλιά είναι κορυφή!)

#4 Χακάροντας το μυαλό 
Από podacast που πλέον ακούω φανατικά, να σου πω πως αυτό το μήνα με κέρδισε το The Brain Hacking Academy, που γενικά επειδή αναλύει πολλά σημαντικά πράγματα κι επειδή θέλω να το παρακολουθώ καλά καλά αλλά δεν δύναμαι γιατί χρόνος μηδέν και podcast άκουγα στη δουλειά, δουλεύοντας παράλληλα, τελικά κάπως το πήρα απόφαση και άκουσα μερικά επεισόδια μια και δύο φορές για να τα εμπεδώσω (καθώς έκανα κάτι υπερβαρετό και μονότονο στο γραφείο). Θα σου μιλήσω αναλυτικά και για αυτό αλλά και για άλλα podcast που αγαπώ σε ξεχωριστό άρθρο.

#5 Μια ανεπιτυχής (μέχρι στιγμής) βιβλιοαναζήτηση
Ενόψει της νέας ταινίας που κυκλοφόρησε με τις Μικρές Κυρίες (είναι η ιδέα μου ή βγαίνει κάθε χρόνο κι από μια;) είπα για άλλη μια φορά να ψάξω μήπως βρω το δεύτερο τόμο της έκδοσης που είχα μικρή, και που νόμιζα πως ήταν ολόκληρη. Το βιβλίο είναι παμπάλαιο και δυσκολεύομαι πολύ, αλλά δεν τα έχω παρατήσει ακόμη, όσο το βλέπω σε online βιβλιοπωλεία, μπορεί κάπου να βρίσκεται! Οπότε το αναζητώ και αν το βρω θα σου πω (αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι όλα διασκευές, το πρωτότυπο σκέψου πως είναι 600+ σελίδες) 

#6 Γρίπες και κορωνοϊός και χαμένα μαθήματα
Θεωρώ πως ο κακός υιός με το όνομα είναι πλέον στην Ελλάδα (επίσημα; ανεπίσημα; είναι πάντως εδώ) και προσωπικά καταλαβαίνω μεν το φόβο και όλα αυτά, όμως ο ανώνυμος και παντελώς άσημος υιός της γρίπης που μας χτύπησε αυτό τον Φεβρουάριο πραγματικά δεν είχε προηγούμενο. Όλα τα χρόνια που εργάζομαι ως καθηγήτρια σε ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικών ποτέ δε μου έχει συμβεί να μην κάνω ολόκληρη βδομάδα μαθήματα, να είναι όλοι άρρωστοι, παιδιά-γονείς-παππούδες και οι πάντες μαζικά. Κανείς όμως δε μιλάει για τα θύματα που άφησε αυτή η ανώνυμη γρίπη, και όλοι ασχολούμαστε με την εισαγόμενη. Μη σε πιάνει τρέλα, τα χέρια μας να πλένουμε και όχι πολλές επαφές για να μην κολλήσουμε κανέναν υιό, επώνυμο ή μη.

#7 Ένα πείραμα για τους μαθητές μου
Μέσα σε όλα τα άλλα κάνω και κάποια μικρή έρευνα κάπου κάπου για το πώς να βελτιώσω τη διδασκαλία μου και να κάνω πιο fun την εκμάθηση της γαλλικής (που τόσο αλλοπρόσαλλη που είναι είναι fun από μόνη της! Τι; Όχι;) οπότε άρχισα να δοκιμάζω τη μέθοδο με τα flashcards. Πρόκειται για μια μέθοδο κατά την οποία πρέπει ο μαθητής να γράψει μια λέξη στη μια πλευρά ενός χαρτιού και στην άλλη να ζωγραφίσει την εικόνα που του τη θυμίζει (απαγορεύεται να γράψει τη σημασία της λέξης στα ελληνικά!). Στη συνέχεια διαβάζει τις λέξεις με τη μορφή παιχνιδιού και αν τις μαθαίνει τις βάζει στο κουτάκι του "μυαλού", δηλαδή αυτών που ξέρει καλά και έχουν γραφτεί στο μυαλό, αλλιώς τις βάζει στο δεύτερο κουτάκι του όπου θα χρειαστούν κι άλλες επαναλήψεις ώστε να μπουν στο μυαλό. Ακόμα είμαι σε πειραματικό στάδιο και το δοκιμάζω σε 2 παιδάκια μου. Αν δουλέψει θα το προχωρήσω και στα υπόλοιπα, ενώ θέλω να το κάνω και για μένα και τα ιταλικά που χαζομαθαίνω εδώ και κάποιον καιρό (η έμπνευση για τα πειράματά μου προήλθε από το podcast που σου έβαλα πιο πάνω, μη νομίζεις ότι τα σκέφτομαι και μόνη μου δηλαδή..)

#8 Albus the Destroyer
Ο Άλμπους είναι σχεδόν 4ων χρονών που λες και όποτε έλειπα από το σπίτι δεν έκανε ποτέ τίποτα άλλο πέρα από το να κοιμάται και να κοιμάται. Τώρα όμως με τις αλλαγές στο ίδιο το σπίτι και το περισσότερο φως και τα καινούργια έπιπλα, αντέδρασε κάπως τελείως διαφορετικά στο δικό του 8ωρο που περνάει μόνος του και μια ωραία μέρα που γύρισα από τη δουλειά, βρήκα τον καινούργιο καναπέ κατεστραμένο. Φυσικά για μια τέτοια συμπεριφορά έπρεπε να το ψάξουμε πολύ, γιατί το σκυλί για να έκανε έτσι κάτι πρέπει να έφταιξε. Τελικά και με τη βοήθεια ενός εκπαιδευτή, του Παναγιώτη Λίττα από το Pieria Dog School, μάθαμε πως πρέπει να γίνουμε λίγο πιο αυστηροί (με τον εαυτό μας, όχι με τον σκύλο) και να έχουμε πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα γιατί αυτό λειτουργεί πολύ καλά στο σκυλομυαλό του Άλμπους και κάθε Άλμπους εκεί έξω. Και αυτή η διαδικασία είναι σε στάδιο δοκιμαστικό μέχρι στιγμής, πάντως ο Φεβρουάριος μ' αφήνει σίγουρα χωρίς καναπέ, αντί να με αφήσει με ολοκληρωμένο σαλόνι, με κουρτίνες και φωτιστικό!

Τα σχετικά με την προσωπική μου βελτίωση δε τα μοιράζομαι ακόμη μαζί σου μέχρι να τα βάλω σε μια σειρά και να δω πράγματι αλλαγή. Ίσως σου πω κάτι παραπάνω τον επόμενο μήνα. Μέχρι τότε σε αφήνω και περιμένω να μοιραστείς κι εσύ μαζί μου εκείνο το βιβλίο που διάβασες ή την ταινία που είδες ή την εκπομπή που σε έκανε να σκεφτείς μέσα στον Φεβρουάριο. Μέσα και από τις δικές σου εμπειρίες εμπνέομαι κι εγώ για να δοκιμάσω κάτι καινούργιο. Σ' ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση!

4 σχόλια

  1. Αναφορικά με τη βιβλιοαναζήτηση σου για τις "Μικρές κυριές" θα σου προτείνω να το ψάξεις σε σελίδες του FB που πουλάνε μεταχειρισμένα βιβλία! Προσωπικά εχώ βρει μέσα σε αυτές τις σελίδες πολλά βιβλία που είχα αγαπήσει μικρή και δεν κυκλοφορούν πλέον ή και βιβλία που από μικρή ήθελα και δεν είχα αποκτήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακή ιδέα, και είμαι ήδη μέλος σε τέτοια γκρουπάκια. Θα το ψάξω άμεσα, ευχαριστώ πολύ ;)

      Διαγραφή
  2. https://metabook.gr/books/mikres-kyries-tomos-2os-luisa-may-alcott-118565 υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό που ψάχνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, όχι δεν είναι αυτό δυστυχώς, αυτό κι αν είναι παλιό!!!

      Διαγραφή