#Μείναμε_σπίτι: Καλλιγραφία, yoga challenge, μαγειρέματα κ.ά.

(μόλις 3 λεπτά ανάγνωσης)
Μετά τα βιβλία που διάβασα, τις ταινίες και τις σειρές που είδα, ήρθε η ώρα για το τελευταίο κομμάτι με τις δραστηριότητες της καραντίνας μου. Εδώ θα βρεις διάφορα πράγματα που γέμισαν το χρόνο μου δημιουργικά (ή και όχι) κι ελπίζω πως ίσως εμπνευστείς να καταπιαστείς κι εσύ με πράγματα που πάντα σκεφτόσουν αλλά δεν είχες το χρόνο ή δεν το πήρες απόφαση να τα ξεκινήσεις!

Μαθήματα καλλιγραφίας (by Pelagie)

Η Πελαζί (κατά κόσμον Ελπίδα) είναι ένα πολύ δημιουργικό άτομο από τη Θεσσαλονίκη. Την γνώρισα από την Αθανασία (The BookFairy) όταν είχε κάνει τη βιβλιοσφραγίδα της, που φυσικά έκανα κι εγώ (και θα τη βλέπεις να μοστράρει σε βιβλιοφωτογραφίες μου). Μέσα στην καραντίνα, αποφάσισε να κάνει διαδικτυακά μαθήματα καλλιγραφίας, κάτι που ποτέ δεν είχα σκεφτεί, αλλά καθότι δημιουργικό άτομο και του λόγου μου, βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Αναλυτικά θα σου κάνω ξεχωριστό άρθρο και γι' αυτό το πόνημά μου, όταν ολοκληρώσω όλα τα γράμματα και κάνω και λίγη εξάσκηση με τα ειδικά μαρκαδοράκια, τετράδια κλπ.

Πολύ λίγα ιταλικά

Τα καημένα τα ιταλικά μου μια τα πιάνω μια τα αφήνω, τα κακά του self learning είναι αυτά και της έλλειψης προγραμματισμού. Μέσα στο σπίτι κλεισμένη σκέφτηκα, ωραία, ένας μήνας κάθε μέρα ιταλικά θα ανέβω επίπεδο. Έκανα περίπου 3 μέρες, όπου κατά κύριο λόγο έκανα επανάληψη αυτά που ήδη ήξερα και πήγα λίγο παρακάτω. Είχα κι ένα application το Mondly Italian που μάθαινα κάτι λίγες λέξεις κάθε μέρα, αλλά με ξενέρωσε που αν χάσεις μια μέρα δεν μπορείς να κάνεις μετά ούτε τεστ ούτε τίποτα (εκτός αν το πληρώσεις) και το παράτησα κι αυτό.

Μαγειρικές απόπειρες

Εφόσον είμαι κι εγώ ένα θύμα των σόσιαλ (καταπώς φαίνεται), αποφάσισα να φτιάξω το πιο δημοφιλές κέικ της καραντίνας, το banana bread, μια και δεν είχε τρομερές απαιτήσεις σαν συνταγή (μίξερ βασικά). Σαν πρώτη απόπειρα ήταν συμπαθητικό, αν και δεν με ξετρέλανε, ακολούθησα τη συνταγή του Άκη απλά αντί για σοκολάτα γάλακτος έβαλα κουβερτούρα κλασσική. Θα ξανάκανα, αλλά ίσως μια άλλη συνταγή. Δοκίμασα επίσης να κάνω pancakes, και πάλι του Άκη, που βγήκαν (καμία σχέση με τα δικά του οπτικά) αλλά πολύ νόστιμα και ΠΟΛΥ βαριά! Με nutella, καρύδια και φράουλες για τόπινγκ, ήταν εκπληκτικά, δε ξέρω αν θα ξανακάνω βέβαια.. Άλλη μια γρήγορη συνταγή του Άκη που δοκίμασα, ήταν το κέικ σε κούπα, που γίνεται στο μικροκυμάτων. Φανταστικό, το τρως, παίρνεις 8000 θερμίδες (έχει μέσα μισή μερέντα!) και νιώθεις τύψεις για όλη την υπόλοιπη ζωή σου. Τέλος δοκίμασα και μια ας πούμε συνταγή, όπου παγώνεις τις μπανάνες σου, κι έπειτα τις βάζεις στο μπλέντερ με ό,τι τραβάει η όρεξή σου κι έχεις παγωτό μπανάνα (εγώ έκανα ένα με φράουλα και ένα με σοκολάτα σκόνη και μπισκότο πτι μπερ), ήταν ό,τι καλύτερο έφαγα από τα χεράκια μου μέσα στην καραντίνα, που όπως κατάλαβες είχα πολλές μπανάνες!

Το yoga challenge (Namaste!)

Τέλος μέσα στα πλαίσια του "σήκω και λίγο από τον κώλο σου θα γουρνιάσει ο καναπές" είπα πως κάθε μέρα θα κάνω γυμναστική, αλλά κάτι ήρεμο και εύκολο, οπότε πάτησα στο youtube "yoga" και πρώτο πρώτο μου έβγαλε το "Home: a 30 days yoga challenge" με την ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΗ Adriene, που δε σε πιέζει, σε αγαπάει, έχει τον φανταστικό σκυλάκο της παρέα τον Bengie, είναι και λίγο τρελούτσικη. Το challenge της αυτό, που είναι και αρκετά καινούργιο, περιλαμβάνει μικρά βιντεάκια, το πολύ μισάωρα, με βατές ασκήσεις γιόγκα, που όταν το ολοκληρώνεις μια συγκίνηση τη νιώθεις (δεν το λέω μόνο για μένα, έχει κλάψει κόσμος όταν τελειώνει το τελευταίο πρόγραμμα!!). Νομίζω θέλω η Adriene να είναι η yogi μου (Βούλα, δεν είναι αυτό που νομίζεις!!) και θα βρω τρόπο να την εντάξω στο πρόγραμμά μου.

...και τα λοιπά

Η καραντίνα μου, όπως θα διαπίστωσες πχια, πέρασε αρκετά δημιουργικά (και με πολλές μπανάνες). Με το Μάνφρεντ γελάσαμε πάρα πολύ, νομίζω στα 15 περίπου χρόνια σχέσης μας ποτέ δεν ήμασταν τόσες πολλές συνεχόμενες μέρες και ώρες μαζί. Η κατάσταση θύμιζε λίγο φοιτητική ζωή, δεν κάναμε τίποτα από όλα αυτά που απαιτούσαν χρόνο, όμως, καθότι τα μαγαζιά ήταν κλειστά και μείναμε με τον χαλασμένο μας καναπέ, χωρίς κουρτίνες και φωτιστικό και με μια γενική ανακατωσούρα στο σπίτι. Παίξαμε Πες Βρες, Phase 10, Playstation 2 (Taken 4, Spyro the dragon, Hotweels κ.ά.), κάναμε γενικά πράγματα μαζί, αλλά, δεν ήμασταν και διαρκώς ο ένας πάνω από το κεφάλι του άλλου. Όταν το Μάνφρεντ έπαιζε υπολογιστή ή παρακολουθούσε κάτι μαθήματα μέσω διαδικτύου, εγώ μπορεί να έκανα κανένα puzzle μέσω application, το Jigsaw Puzzles ή να έγραφα καμιά ιστοριούλα. Ήμασταν διαρκώς και με τον Άλμπους, που τις πρώτες μέρες λίγο μας κοίταζε περίεργα γιατί δεν φεύγαμε, αλλά γρήγορα προσαρμόστηκε στους ρυθμούς που ήθελε κι ο ίδιος από τη ζωή του μαζί μας.

Εδώ κάπου ολοκληρώνεται η "τριλογία" με τις σπιτικές, καραντίνικες δραστηριότητές μου, σε ευχαριστώ που τις διάβασες, ελπίζω να πήρες κάποιες ιδέες για το πώς να περνάς όμορφα τον ελεύθερο χρόνο σου κι εσύ.

2 σχόλια

  1. Μπράβο σου, Αλίκη, που βρήκες τόσα πράγματα για να ασχοληθείς στην καραντίνα, έστω και αν δεν σου βγήκαν όλα όπως φανταζόσουν.
    Για τα Ιταλικά, εναλλακτικά με το Mondly, θα σου πρότεινα το DUOLINGO, το οποίο νομίζω πως είναι πιο εύχρηστο.
    Αυτό το κέικ με μπανάνα του Πετρετζίκη το δοκίμασα και εγώ, πολύ νόστιμο, ναι, κόλαση, ναι, αλλά βρε παιδί μου, υπερβολικά πολλή σοκολάτα (όχι ότι με ενοχλεί, είμαι σοκολατομανής εγώ). Οπότε, μετά έφτιαξα μια δική μου συνταγή για κέικ σοκολάτα-μπανάνα, συνδυάζοντας μερικά στοιχεία από δυο-τρεις συνταγές, και όλα μια χαρά. Τηγανίτες δεν έφτιαξα μέσα στην καραντίνα, επειδή ύστερα από τις πρώτες μέρες είδα τη ζυγαριά να ανεβαίνει και συμμαζεύτηκα.
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ έπιασα τον εαυτό μου κάποιες μέρες να τρώει λίγο παραπάνω και η αλήθεια είναι πως οι μαγειρικές απόπειρες ξεκίνησαν πολύ προς το τέλος της καραντίνας και περισσότερο ως πειραματισμοί με την κουζίνα. Σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες συνταγές για κέικ μπανάνας μέχρι να βρω κάποιο που να μου αρέσει. Γενικά νομίζω η κουζίνα του Άκη είναι λίγο βαριά (μετακαραντίνα είπαμε να κάνουμε τα μπέργκερ του, Χριστέ μου, δύο μήνες μετά νομίζω δεν τα έχω χωνέψει ακόμα, αν και πεντανόστιμα!!).

      Για τα ιταλικά έχω διάφορες εφαρμογές στο κινητό ΚΑΙ βιβλία κανονικά, αλλά μου λείπει ο προγραμματισμός ακόμα, δυστυχώς...

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, εύχομαι επίσης ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή