Ποιο βιβλίο θα ήθελες να ξαναδιαβάσεις για πρώτη φορά (Μέρος δεύτερο)

Σε συνέχεια του πρώτου μέρους με τα βιβλία για ξαναδιάβασμα σα να 'ταν η πρώτη φορά,  έρχεται το δεύτερο γεμάτο με πολύ ενδιαφέροντα βιβλία που στην πλειοψηφία τους δεν έχω διαβάσει *κρυβεταιπισωαπομιαστοιβααδιαβαστα*

Εδώ θα βρεις τα υπόλοιπα 5 δικά μου και πολλά πολλά πολύ ενδιαφέροντα (ετοίμασε το πορτοφόλι!)

Τα 5 της Αλίκης:
  1. Η Σκιά του Ανέμου του Θαφόν (φανταστικό, υπέροχο, κόβω φλέβα!)
  2. Το Φυλαχτό της Σαμαρκάνδης του Στράουντ (αγαπώ τον Βαρτιμαίο! Τον αγαπώ σου λέω!)
  3. Αρτέμης Φάουλ του Κόλφερ (εεε, το 1ο, απλά επειδή είναι το 1ο, δεν το αγαπώ περισσότερο)
  4. Ποιος σκότωσε τον Ρότζερ Άκροϋντ της Κρίστι (για να δω αν θα μάντευα τον δολοφόνο αυτή τη φορά)
  5. Υφαντόκοσμος του Μπάρκερ (τι βιβλιάρα έχει γράψει ο άνθρωπος!)
Και τα υπέροχα δικά σας (απαντήσεις από το Instagram):

"Στη σκιά της πεταλούδας" του Ισίδωρου Ζουργού
Εγώ Ζουργό ακόμα γιατί δεν έχω διαβάσει;

"Ο Άρχοντας των δαχτυλιδιών" του Τόλκιν
Ο Άρχοντας είναι θρησκεία! Σε όλες του τις μορφές!!


"Έθιμα ταφής" της Hannah Kent
Άλλο ένα που με γυροφέρνει αλλά ακόμα δεν το έχω τιμήσει..
Το ξέρω πως θα το αγαπήσω!!

Είναι αρκετά, αλλά θα πω τις "Καραβίδες" της Ντέλια Όουενς
Ουαου! Δεν είχα ιδέα ότι ήταν τόσο καλό αυτό!!

"Τζέιν Έυρ" της Σάρλοτ Μπροντέ
Πέρα από το πολύ ωραίο περιεχόμενο (οριακά θα ήταν κι αυτό στη λίστα μου)
να σταθούμε λίγο να θαυμάσουμε και την υπεροχότητα αυτής της έκδοσης!!

"Μαρκοβάλντο" του Ιταλό Καλβίνο
Το βιβλίο δεν το είχα ξανακούσει. Τον συγγραφέα, βεβαίως, τον ήξερα.
Το έχει εκδώσει και ο Καστανιώτης, άρα έχει πολλά +

"Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" του Μίλαν Κούντερα
Και το βραβείο για τον πιο πιασάρικο τίτλο πάει στον Κούντερα!

To "4 3 2 1" του Paul Auster, "Χάρι Πότερ", "Έθιμα ταφής" της Hannah Kent, "Το Αυτό" του Κινγκ
Το Αυτό το έχω αφήσει στη σελίδα 200κάτι *τύψεις*
(tip: μην ξεκινάς ποτέ μεγάλα βιβλία σε e-reader!!)

"Ερωτόκριτος" του Βιντσέντσου Κορνάρου
Δεν καίγομαι κιόλας, αλλά κάποια στιγμή θα το διαβάσω κι αυτό!
Ναι, κι αυτό ΚΑΙ ΟΛΑ!!

"Χάρι Πότερ" και "Κίρκη" της Madeline Miller
9 είναι, αν δεν τα μετρούσες, τα Χάρι Πότερ


"Τα ψέματα του Λοκ Λαμόρα" του Scott Lynch
Άμα με κλείσουν φυλακή θα έχω πολύ χρόνο για διάβασμα θεωρώ!

"Η εποχή του κυνηγιού" της Έρσης Λάβαρη
Πολύ ενδιαφέρον που κάνει την εμφάνισή της
και μια νέα Ελληνίδα συγγραφέας στη λίστα.

Τη σειρά Mistborn του Brandon Sanderson
Επιλογή με πολύ ενθουσιασμό, δε ξέρω τι σου λέει αυτό,
εγώ σκέφτομαι τι έγκλημα θα μπορούσα να κάνω να φάω
μερικά χρονάκια σε μια άνετη φυλακή σε ένα νησί.


"Οι Δαιμονικές Μηχανές" της Cassandra Claire και "Οι Φωτεινοί" της Jennifer Armentrout
Θυμήθηκα που παλιά τις είχα στη λίστα μου τις δαιμονικές μηχανές
ΚΑΙ νομίζω πως έχω και τα βιβλία κάπου!!

"Τριλογία του Κόσμου" του Φίλιπ Πούλμαν
Παιδιά, αυτά τα βιβλία είναι φανταστικά, αλήθεια τώρα!!

"Ο Υποβολέας" του Καρίζι, "Η Άλλη Σταχτοπούτα" της Ντόνελλι και "Η γυναίκα του Ίσνταλ" του Γιαννίση
Το γνωστό μότο "αφήστε τα μίση και πιάστε τον Γιαννίση" το ξέρεις;
Εγώ θα τον πιάσω τον Σεπτέμβρη, είναι κανονισμένο!


"Πόλεμος και Ειρήνη", "Άννα Καρένινα", και "Ο θάνατος του Ιβάν Ίλιτς" του Τολστόι, "Περιμένοντας τον Γκοντό" του Μπέκετ, "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" και "Η θεραπεία του Σοπενάουερ" του Γιάλομ,"Μαντάμ Μποβαρί" του Φλομπέρ, "Λολίτα" και "Μίλησε μνήμη" του Ναμπόκοφ, "Οι περιπέτειες του Χακ Φιν" του Τουέιν, "Μεγάλες Προσδοκίες" του Ντίκενς, "Αιολική γη" και "Το νούμερο 31328" του Βενέζη

Μια καλή αμνησία είναι αυτό που χρειάζεται!
Ίσως επιτευχθεί με ένα γερό χτύπημα στο κεφάλι..


Ο Γκέιμαν στο βιβλίο του M is for Magic λέει πως "Οι ιστορίες που διαβάζεις στην κατάλληλη ηλικία δεν σε αφήνουν ποτέ" που με κάνει να σκέφτομαι πως αν ξαναδιαβάζαμε οποιοδήποτε από τα παραπάνω βιβλία τώρα, σίγουρα δεν θα ήταν το ίδιο. Οπότε το ιδανικό θα ήταν να ξαναγυρίζαμε ακριβώς σε εκείνη τη στιγμή, σε εκείνη την ηλικία, ακόμη και σε εκείνες τις συνθήκες, και να ξαναζούσαμε όλη την εμπειρία της πρώτης ανάγνωσης αυτών των βιβλίων. Αυτό, ναι. Θα ήταν το ιδανικό πιστεύω!

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, ήταν μια ευκαιρία να γνωρίσω καλύτερα κάποιους από εσάς και να προσθέσω στην αναγνωστική λίστα μου μερικά βιβλία που αισθάνομαι πως είναι εγγύηση!

*(παρομοίως υπάρχουν και βιβλία που θα ήθελα να ξεδιαβάσω τελεία, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο!)

2 σχόλια

  1. Ν

    Να προσθέσω, έστω και καθυστερημένα, το δικό μου βιβλίο: Σάος Παντομίμα φαντασμάτων του Γιάννη Καλπούζου (Εκπληκτικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου καθυστερημένα, πολύ ενδιαφέρον φαίνεται κι αυτό το βιβλίο!!

      Διαγραφή