Ποιο βιβλίο θα ήθελες να ξαναδιαβάσεις για πρώτη φορά; (Μέρος πρώτο)

COPYRIGHT © Dieter Krehbiel - All Rights Reserved

Ποιο βιβλίο σου άρεσε τόσο η πρώτη σου ανάγνωση που αν ήταν δυνατό θα ήθελες να το ξεδιάβαζες ώστε να το ξαναδιαβάσεις για πρώτη φορά; Αυτή την ερώτηση έκανα σε πολλούς βιβλιοφίλους, βιβλιοφάγους και όποιον άλλο ήθελε να απαντήσει και μάζεψα τοοοοσες πολλές απαντήσεις, ώστε γέμισαν ένα μέρος κι άλλο ένα που έρχεται σύντομα!

Θα σου βάλω και 5 δικά μου εδώ κι άλλα 5 στο άλλο μέρος (γιατί αρχικά το άρθρο είχε τίτλο: 10 βιβλία που θα ήθελα να ξαναδιαβάσω για πρώτη φορά)

Η μαγική μου 5άδα (μαγική γιατί δε πρόκειται ποτέ να γίνει ο τίτλος του άρθρου, εκτός αν πάθω αμνησία ή αλτζχάιμερ *χτυπαειξυλοκουνιεταιαποτηθεσητηςκαιφτυνειτριγυρω*) είναι αυτή:
  1. Χάρι Πότερ (φυσικά) της Ρόουλινγκ (ή μόνο το 3ο, ή πρώτο το 3ο, πάντα πρώτο το 3ο!)
  2. Έμμα της Όστεν (το πιο αστείο και ανατρεπτικό, ναι ναι!)
  3. Τριλογία του Κόσμου του Φίλιπ Πούλμαν (ή μόνο το 3ο, επίσης, αλλά δε στέκει κανένα μόνο!)
  4. Σάλεμς Λοτ του Κινγκ (καλύτερη ιστορία με βρικόλακες εβερ!)
  5. Το Νησί των Πειρατών του Στίβενσον (καλύτερη ιστορία με πειρατές, μέχρι στιγμής!)
Αν με ακολουθείς στο facebook ή στο instagram τότε είδες τη σχετική ερώτηση και αν έχεις απαντήσει θα βρεις παρακάτω τη δική σου πρόταση (τις συμπεριέλαβα όλες, όλες, όλες, όλες):

"Στο καφέ της χαμένης νιότης" του Πατρίκ Μοντιανό και "Η εποχή των κερασιών" του Νικολά Μπαρό
"Το καφέ της χαμένης νιότης υπέροχη ιστορία λες και βλέπεις νουάρ ταινία και την εποχή των κερασιών όπου έχει το Παρίσι στα καλύτερά του"
-Mary Eleftheriadou
Πράγματι, αν αγαπάς Γαλλία και Παρίσι και τα πάντα γαλλικά,
αυτά τα δύο είναι must read χθες!


"Το άρωμα" του Πάτρικ Ζίσκιντ
"Το έχω διαβάσει τρεις φορές τα τελευταία 20 χρόνια και θα ήθελα ξανά και ξανά..."
-Zoi Dimitriadou
Θυμάμαι όταν το διάβαζα που νόμιζα πως μύριζαν οι σελίδες.
Αυτό, φίλοι μου, είναι σωστή συγγραφή!


"Ένας τζέντλεμαν στη Μόσχα" του Amor Towles και "Γιούγκερμαν" του Καραγάτση
-Eva Androulidaki
Ο Τζέντλεμαν μου 'κλεισε το μάτι!
(Μάνφρεντ δεν είναι αυτό που νομίζεις!!)


"Ελληνική μυθολογία" του Τσιφόρου και "1984" του Τζορτζ Όργουελ
-Αντώνης (της Εύας)
Θέλω ΤΟΣΟ να διαβάσω Τσιφόρο!!!

"Χόμπιτ" και "Άρχοντας των δαχτυλιδιών" του Τόλκιν
-Giorgos Papanik
Εγώ θα προτιμούσα να τα ξεδώ, αγαπώ πολύ όλες τις ταινίες
(αλλά αγαπώ και τα βιβλία, ιδίως το Χόμπιτ!)

"Η κλέφτρα των βιβλίων" του Μάρκους Ζούσακ και το "Z" του Βασίλη Βασιλικού.
"Με καθηλώνουν στο πως παρουσιάζουν τον θάνατο και την απώλεια ενός αγαπημένου σου προσώπου."
-Anna Lazopoulou
Κι εγώ ακόμα την κλέφτρα δεν τη διάβασα!
Κι όλο λέω να τη διαβάσω!
Θα πρέπει να το κοιτάξω αυτό..


"Χάρι Πότερ" (όλα), "Το απίστευτο προσκύνημα του Χάρολντ Φράι" της Rachel Joyce, "1984" του Όργουελ, "Έμμα" και "Πειθώ" της Όστεν, "Δέκα μικροί νέγροι" της Κρίστι
-Voula Papadimitriou
Τον Χάρολντ Φράι τον έχω βάλει ήδη στη λίστα μου για διάβασμα!
Τα άλλα τα έχω διαβάσει (ικανοποίηση!!)
(Ε, είμαστε και φίλες τώρα καμιά 17+ χρόνια, είναι επόμενο)


"Χάρι Πότερ", "Υφαντόκοσμος" του Μπάρκερ, "Θαυμαστός καινούργιος κόσμος" του Χάξλεϊ, το "Βιβλίο της Κατερίνας" του Κορτώ και ο "Θόλος" του Κινγκ
-Eva Mavromati
3 στα 5 με βρίσκουν πολύ σύμφωνη!
Τα υπόλοιπα δεν τα έχω διαβάσει..



"Χάρι Πότερ", "Ο ωκεανός στο τέλος του δρόμου" και το "Neverwhere" του Γκέιμαν
-Christina Sapeca Ballerina
Όπως έχω ξαναπεί, ο Γκέιμαν είναι ο συγγραφέας που θα ήθελα να είμαι, αν ήμουν συγγραφέας.
Κι αυτά τα δυο δεν τα έχω διαβάσει (Shame! *κουδούνα*)



"Η Έλενορ Όλιφαντ είναι απολύτως καλά" της Gail Honeyman
-Dina Kavoukidou
Μπήκε στη λίστα!
(Τα 'χει πει και η Reese. Η Reese ξέρει)


"Αγώνες Πείνας" της Σούζαν Κόλινς
Υπέροχα όλα! Εκτός το 3ο, το 3ο είναι λίγο μεχ..


"Χάρι Πότερ" (τους μέτρησες ως τώρα;)

"H Σκιά του Ανέμου" του Θαφόν
ΥΠΕΡΟΧΟΣ Θαφόν!! Αυτό!

"Το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ" του Όσκαρ Γουάιλντ
Ο παλιός Γκρέυ. Ο όμορφος. Δεν θα το ξαναδιάβαζα,
αλλά είναι must read, κατά τη γνώμη μου την ταπεινή.


"Περηφάνια και Προκατάληψη" της Όστεν (επιτέλους), όλα τα "Χάρι Πότερ" κάποια από Κινγκ και από Κρίστι (αλλά δε μας λέει ποια, για το μυστήριο!)
Αγαπημένη ΠκΠ, οριακά θα έμπαινε και στη δική μου λίστα
(αλλά είπα να μη βάλω όλες τις Όστεν που αγαπώ, μόνο μια)


"Reasonable doubt" της Whitney G.
Λογικό το βρίσκω, δεσποινίς Τζινιώλη μας!


Αν δεν είδες τη δική σου απάντηση, fear not! Έχω σχεδόν έτοιμο και το δεύτερο μέρος που θα δημοσιευτεί πολύ πολύ σύντομα! Stay tuned στη Χώρα των Βιβλίων!

0 σχόλια